نسخه مهندسی ویژه E-Tech: سبک جدید برای زندگی جدید در فناوری هیبریدی رنو

ایکس

در داخل، می‌بینیم که همان میل به قوام بصری و شخصیت با تودوزی با دوخت گرم تیتانیوم و خطوط تزئینی طلایی روی داشبورد و دریچه‌های هوا به طراحی اضافه شده است. فرمان با علامت “E” امضای E-Tech امضا شده است. روی رکاب‌های درب، طرح خاصی که برچسب بیرونی را از سر می‌گیرد، یکپارچه شده است. این جزئیات جدید ظاهری زیبا به مجموعه می بخشد.

هیبرید فناوری

ایکس

باز کردن سفارشات در فرانسه

E-TECH HYBRIDE قابل شارژ

نسخه مهندسی ویژه E-Tech تمام ویژگی‌ها و تجهیزاتی را که باعث موفقیت RS Line شده است، حفظ می‌کند و طراحی جدیدی را اضافه می‌کند که از رنگ‌ها و مواد هماهنگ با زمان‌ها، چه سطح بالا و چه جاک، استفاده می‌کند.

ظاهری عالی و اسپرت

مگان سدان و املاک

آرکانا

ایکس

ایکس

ایکس

در قسمت بیرونی، این نسخه ویژه با بخش هایی که با رنگ گرم تیتانیوم تقویت شده است، مانند تیغه F1® در قسمت پایین سپر جلو، تزئینات زیر بدنه جانبی و عقب، و همچنین علامت گذاری روی رینگ ها متمایز می شود. یکی دیگر از عناصر متمایز، الماس نمادین این برند است که در جلو و پشت قرار گرفته است، همانطور که حروف نام مدل را تشکیل می دهند، سیاه براق می شود. برای تکمیل این ظاهر، یک نشان جدید هیبریدی E-Tech یا Plug-in-Hybrid به درب عقب خودروها چسبانده شده است، عنصر قابل توجهی که در تمام مدل های برقی در محدوده رنو یافت می شود. در نهایت، یک برچسب زیبا با گرافیک قاطع، نسخه را روی درب راننده نشان می‌دهد. چندین رنگ بدنه بسته به خودرو ارائه خواهد شد.

گرفتن

E-TECH HYBRID

CLIO

پایان مهندسی E-Tech از ژوئن در فرانسه در Clio، Arkana، Megane Berline و Megane Estate در دسترس است. سفارش‌ها بعداً در Captur باز می‌شوند.



منبع

پیشگام خودروهای الکتریکی برای بیش از 10 سال، رنو همچنان به دموکراتیک کردن دانش خود در زمینه راه حل های حمل و نقل که برای همه قابل دسترسی است، ادامه می دهد. رنو برای رفع نیازهای همه، دو نوع موتور را توسعه داده است: E-Tech هیبریدی و E-Tech پلاگین هیبریدی.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: