نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت: رنو چشم انداز خود از آینده را ارائه می دهد

Renault MÉGANE RS جدید از ارزش‌های رنو اسپورت حمایت می‌کند: چابکی، کارایی و لذت رانندگی. با این مدل جدید، ما می‌خواستیم محدودیت‌های تجربه RS را پیش ببریم. به لطف دانش خود از رقبا، یک پیشنهاد انحصاری از نظر هندلینگ به بازار سدان‌های با کارایی بالا ارائه می‌کنیم. »
پاتریس راتی – مدیر عامل رنو اسپورت اتومبیل

مگان RS جدید و 4CONTROL آن که در این بخش منحصر به فرد است، که به عنوان اولین نمایش جهانی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت 2017 رونمایی شد، تجربه‌ای بی‌نظیر از نظر اسپرت و لذت رانندگی را ارائه می‌دهد. بنابراین، مگان RS جدید با هندلینگ چشمگیر در پیچ‌های تنگ و پایداری عالی در پیچ‌ها با سرعت بالا مجهز شده است.

رنو از جابجایی آینده گرفته تا لذت خالص، چشم اندازی از خودرو در خدمت انسان دارد، برای یک زندگی راحت تر…



منبع

“روش استفاده از وسایل نقلیه خود در حال تغییر است. خودرو بسیار بیشتر از ابزاری برای رسیدن از نقطه A به نقطه B است. تمرکز فن آوری ها، تعاملی می شود و فضای شخصی سازی شده ای را ارائه می دهد که مسافران را به وسایل نقلیه دیگر، افراد و اشیایی که آنها را تحت تاثیر قرار می دهند متصل می کند. با نگاهی به سال 2030، سناریوهای جدیدی را با کارایی بیشتر در مدیریت انرژی، اتصال و نمونه‌هایی از رانندگی خودکار تصور می‌کنیم که شیوه زندگی و حرکت ما را ارتقا می‌دهد. »
تیری بولوره – معاون مدیر رقابت پذیری رنو


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: