نمایشگاه Retromobile: رنو 120 سال “زندگی آسان” را جشن می گیرد
نمایشگاه Retromobile یک رویداد غیرقابل فراموشی برای علاقه مندان به خودروهای قدیمی است. رنو با پشتوانه یک تاریخ طولانی و غنی، همیشه راه حل های نوآورانه ای برای اختراع مجدد استفاده از خودرو ارائه کرده است. از رانندگی داخلی گرفته تا اختراع مینی ون، وسایل نقلیه رنو زندگی مسافران را ساده و بهبود می بخشد.
– نوع A 1898، اولین رنو،
مجموعه رنو بیش از 750 وسیله نقلیه را گرد هم می آورد که گواه خلاقیت و دانش شرکتی است که در سال 1898 در Boulogne-Billancourt متولد شد. این مجموعه زنده است که توسط رنو کلاسیک نگهداری، نگهداری و اداره میشود، که به طور منظم آن را در نمایشگاهها، نمایشگاههای تجاری، مسابقات تاریخی، گزارشها – مطبوعات یا تلویزیون – و رویدادهای ورزشی در سراسر جهان به نمایش میگذارد.
– ون پستی نوع BD مدل 1909 با یک دفتر پست کوچک در کشتی،
– 4CV 1947، اولین رنو که بیش از یک میلیون دستگاه فروخت،
– رنو 5 برقی 1974، پاسخی به اولین بحران نفت،
– رنو 16 مدل 1965 با معماری جسورانه و مدولار بودن داخلی نوآورانه،
– یک اتوبوس تایپ PR از سال 1927، وسیله نقلیه نمادین حمل و نقل مسافر دهه 1920،
– 1933 Vivastella PG7، تور بزرگ دهه 1930،
– رنو 8 گوردینی 1964، خودروی اسپرتی که به دموکراتیک کردن موتوراسپرت کمک کرد.
– رنو 30 1975، یا بالاترین محدوده ای که رنو در دهه 1970 مشاهده کرد،
پاریس، 7 فوریه 2018 – رنو در نمایشگاه Retromobile از 7 تا 11 فوریه 2018 در مرکز نمایشگاهی Porte de Versailles در پاریس شرکت می کند.
– تاکسی نوع AG1 از سال 1910، وسیله نقلیه “ناوگان” دهه 10،
– Juvaquatre 1937، محبوب دهه 1940،
– 1899 Type B که اغلب اولین سدان در تاریخ به حساب می آید،
– رنو 9 1981، ماشین جهانی،
ماشین های ضروری برای زندگی
– نسخه مفهوم monospace با Espace (1984)، Twingo (1992) و Scenic (1996).
در غرفه رنو، بازدیدکنندگان میتوانند مجموعهای از وسایل نقلیه را تحسین کنند که تاریخچه این خودروها را برای زندگی بازمیگردانند:
– رنو 4 مدل 1961، ماشین “جین آبی”،
اختراع مجدد استفاده از خودرو
– 1923 Type KJ1، ماشین شهری دهه 1920،
– Colorale 1950، اولین SUV رنو،
– یک بستنی فروشی 1959 Estafette، Trafic از دهه 1960،
درباره رنو کلاسیک
رنو صد و بیستمین سالگرد تاسیس خود را با به نمایش گذاشتن 20 وسیله نقلیه که همیشه می دانستند چگونه نیازهای مشتریان را با آسان کردن زندگی خود برآورده کنند جشن می گیرد.