نیکلاس میلان در مسابقه اول جام کلیو در میسانو پیروز شد

طبقه بندی نهایی در پایان دور یازدهم ثابت شد. نیکلاس میلان برتری خود را جلوتر از فلیس جلمینی و جاکومو تربی به دست آورد، در حالی که گابریله تورلی و الساندرو آلسیدی پنج نفر برتر را تکمیل کردند. پس از سبقت گرفتن از لورنزو نیکولی (Progetto E20 Motorsport) قبل از بازنشستگی، جیانالبرتو کولدانی و کوزیمو پاپی (اسکودریا کاستا اوست) در رتبه های ششم و هفتم قرار گرفتند و بالاتر از ویلیام مزتی (Progetto E20 Motorsport) و کریستین ریچیارینی (Essecorse) که از جایگاه 16 شروع کردند، قرار گرفتند. توری. آلسیو آلسیدی (Tuder Motorsport) ده نفر برتر را تکمیل کرد. کوئینتو استفانا پیش از دیگو کاسارا (فارو ریسینگ) و دانیل پاسکوالی (PMA Motorsport) قهرمان جام رانندگان آقایان شد.

مدعیان جام کلیو روز جمعه گرد هم آمدند تا یک بازی سه سر را در میسانو (ایتالیا) شروع کنند و سپس به والنسیا (اسپانیا) و سپس زاندفورت (هلند) بروند.

تست های جمعی 1 – تست های جمعی 2 – مقدماتی 1 – جدول شروع – مسابقه 1 – جام کلیو ایتالیا



منبع

در گروهی که هنوز در دقایق پایانی مسابقه مثل همیشه جمع و جور بود، گابریله تورلی یک دریچه ای روی جاکومو تربی پیدا کرد اما پس از تصادف پیترو بلومتی (PMA Motorsport) در مسیر مستقیم شروع به پایان، مسابقه با پرچم قرمز پوشانده شد.

وقتی چراغ ها خاموش شد، نیکلاس میلان در کنار گابریله تورلی قرار گرفت و پس از یک دوئل سخت در گوشه های ابتدایی، پیش افتاد. فلیس جلمینی و جاکومو تربی از این نبرد استفاده کردند و به جایگاهی بین استارترهای ردیف جلو رفتند، در حالی که الساندرو آلسیدی (مسابقه میلان) در اولین شروع خود در این فصل غافلگیر شد و جیانالبرتو کولدانی و لورنزو نیکولی (Progetto E20 Motorsport) را برای پنجمی شکست داد.

در دور ششم، فلیس جلمینی از یک خطای جزئی از نیکلاس میلان استفاده کرد تا پیش بیفتد، اما مرد فرانسوی به سرعت پاسخ داد. یک دور بعد، نیکلاس میلان و گابریل تورلی به هجومی بازگشتند. این سه نفر به عرض سه وارد گوشه کوروون شدند و نیکلاس میلان در حالی که دو رقیب او از اوج عبور کردند و در راه بازگشت به عقب رفتند، به خوبی از آن عبور کرد. نیکلاس میلان سپس مجبور شد از برتری خود از فلیس جلمینی دفاع کند، در حالی که جاکومو تربی با نگاهی به آلساندرو آلسیدی، گابریله تورلی را به مقام سوم رساند.

در حالی که نیکلاس میلان واجد شرایط دریافت امتیاز در کلیو کاپ ایتالیا نیست، فلیس جلمینی رکورد کامل خود را از ابتدای فصل حفظ کرد و برتری خود را نسبت به گابریله تورلی افزایش داد. جاکومو تربی از ابتدا تا انتها در جام چلنجرز پیشتاز بود و اکنون با یک امتیاز از کریستین ریچیرینی جلوتر است در حالی که کوئینتو استفانا رهبر جدید جام رانندگان آقایان است.

کلیو کاپ اروپا و کلیو کاپ فرانسه، نیکلاس میلان، که واجد شرایط کسب امتیاز در کلیو کاپ ایتالیا نیست، به زودی آینه های عقب خود را پر از رقبای ایتالیایی خود دید. گابریل تورلی از جیاکومو تربی گذشت تا به فلیس جلمینی بپیوندد زیرا آنها فاصله را با رهبر مسابقه تنها در چند دور کاهش دادند.

فلیس جلمینی در اولین آزمون دسته جمعی تسلط داشت، اما گابریله تورلی (فارو ریسینگ) در جلسه بعد پاسخ داد قبل از اینکه بیش از شش دهم ثانیه جلوتر از نیکلاس میلان و فلیس جلمینی در قطب ایستاد. جاکومو تربی و جیانالبرتو کولدانی (MC Motortecnica) رقیب‌ها پنج نفر برتر را تکمیل کردند در حالی که راننده جنتلمن کوئینتو استفانا با سرعتی به مقام ششم رسید.

Clio Cup فردا در ساعت 9 صبح برای مقدماتی قبل از مسابقه دوم در ساعت 2:20 بعدازظهر فعال خواهد شد و به صورت زنده در صفحه فیس بوک سری رنو کلیو و کانال یوتیوب پخش می شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: