نیکلاس میلان دور اول را در میسانو به خود پیشنهاد می دهد

در یک گروه هنوز جمع و جور در دقایق پایانی مسابقه، گابریله تورلی دروازه را روی جاکومو تربی پیدا کرد، اما تلاش های او بی نتیجه ماند زیرا پرچم قرمز پس از تصادف پیترو بلومتی (PMA Motorsport) در خط مستقیم غرفه ها برافراشته شد. .

بنابراین رده بندی نهایی پس از یازده دور ثابت شد. نیکلاس میلان پیروزی خود را در برابر فلیس جلمینی و جاکومو تربی به ثمر رساند در حالی که گابریله تورلی و الساندرو آلسیدی پنج نفر برتر را تکمیل کردند. جیانالبرتو کولدانی و کوزیمو پاپی (اسکودریا کاستا اوست) که هر دو قبل از بازنشستگی از لورنزو نیکولی پیشی گرفتند، ششم و هفتم شدند و بالاتر از ویلیام مزتی (Progetto E20 Motorsport) و کریستیان ریچیارینی (اسکورس) شانزدهم جدول شروع شدند. آلسیو آلسیدی (Tuder Motorsport) ده نفر برتر را تکمیل کرد. در جام رانندگان جنتلمن، کوئینتو استفانا کنترل مناظره ها را به دست گرفت تا پیش از دیگو کاسارا (مسابقه فارو) و دانیل پاسکوالی (PMA Motorsport) برنده شود.

فلیس جلمینی از آنجایی که نیکلاس میلان برای کسب امتیاز در کلیو کاپ ایتالیا واجد شرایط نیست، به دستیابی به 100% خود از ابتدای فصل ادامه می دهد و برتری خود را نسبت به گابریله تورلی افزایش می دهد. جاکومو تربی که از ابتدا تا انتها در جام چلنجرز پیشتاز است، کنترل رده را برای یک یونیت در برابر کریستین ریچارینی به دست می‌گیرد، در حالی که کوئینتو استفانا از موفقیت روز خود برای صعود به کنترل جام رانندگان آقایان استفاده می‌کند.

اگر فلیس جلمینی در جلسه اول تست جمعی تسلط داشت، گابریل تورلی (مسابقه فارو) در جلسه بعد قبل از گرفتن قطب پوزیشن با بیش از شش دهم ثانیه جلوتر از نیکلاس میلان و فلیس جلمینی به او پاسخ داد. جاکومو تربی و جیانالبرتو کولدانی (MC Motortecnica) رقیب‌ها پنج نفر برتر را تکمیل کردند در حالی که راننده جنتلمن کوئینتو استفانا با کسب مقام ششم در جدول شروع درخشید.

در دور ششم، فلیس جلمینی از خطای جزئی نیکلاس میلان استفاده کرد و با ضربه سر او را از زمین خارج کرد، اما حریفان بلافاصله پاسخ دادند. یک پاس بعد، فرانسوی ها درست مانند گابریل تورلی به حمله برگشتند. این سه نفر به صورت رودررو با کوروون مقابله کردند و نیکلاس میلان تمام موانع را کنار زد زیرا دو رقیب او باید سخت تلاش می کردند تا از چرخش جلوگیری کنند. پس از کنترل، نیکلاس میلان مجبور شد از موقعیت خود در برابر فلیس جلمینی دفاع کند، در حالی که جاکومو تربی نشان داد که فرصت طلب است تا جایگاه سوم را از گابریله تورلی زیر نظر الساندرو آلسیدی بدزدد.

وقتی چراغ ها خاموش شد، نیکلاس میلان بلافاصله به گابریل تورلی رسید و پس از یک دوئل سخت در اولین کرنر، کنترل را در دست گرفت. فلیس جلمینی و جاکومو تربی از این نبرد استفاده کردند و بین دو مرد قرار گرفتند در حالی که الساندرو آلسیدی شگفت‌انگیز (مسابقه میلان) با هزینه جیانالبرتو کولدانی و لورنزو نیکولی (Progetto E20 Motorsport) به مقام پنجم صعود کرد.

تست جمعی 1 – تست جمعی 2 – مقدماتی 1 – جدول شروع – مسابقه 1 – جام کلیو ایتالیا



منبع

قهرمانان کلیو کاپ روز جمعه برای راه اندازی مجموعه ای از سه آخر هفته مسابقه ای که آنها را از Misano (ایتالیا) به Zandvoort (هلند) از طریق والنسیا (اسپانیا) می برد، برگزار کردند.

رقبا فردا ساعت 9 صبح برای مقدماتی قبل از دومین مسابقه آخر هفته از ساعت 14:20 با هم دیدار خواهند کرد. به صورت زنده از صفحه فیس بوک سری رنو کلیو و کانال یوتیوب پخش خواهد شد.

نیکلاس میلان که در مسابقات کلیو کاپ اروپا و کلیو کاپ فرانسه شرکت داشت، به سرعت مورد حمله رقبای ایتالیایی خود قرار گرفت، علیرغم عدم واجد شرایط بودن برای کسب امتیاز در جام حذفی ایتالیا. گابریل تورلی پس از بازیابی برتری نسبت به جاکومو تربی، به فلیس جلمینی پیوست تا در تعقیب رهبر حرکت کند و تنها در چند حلقه دوباره به هم متصل شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: