نیکلاس میلان هدایت ایمولا را برعهده گرفت

قهرمانان کلیو کاپ اروپا یکشنبه هفته جاری برای مقدماتی از ساعت 10 صبح و دومین مسابقه آخر هفته که شروع آن ساعت 16:30 تعیین شده است، دوباره به مصاف هم می روند. در صفحه فیس بوک سری رنو کلیو و کانال یوتیوب به صورت زنده پخش و نظر داده خواهد شد.

رده بندی کلی از زمانی که مارک گیو اکنون کنترل کلیو کاپ اروپا را با یک امتیاز بالاتر از نیکلاس میلان به دست گرفت، کاملا احیا شده است، اما دیوید پوژه، یرژی اسپینکیویچ و آنتونی ژورادو در پاشنه دو نفر برتر هستند. در جام چلنجرز، یرژی اسپینکیویچ با سومین موفقیت خود در سه شروع، فاصله خود را با متیو لانپودنکس و گیوم مایو افزایش داد، در حالی که کوئینتو استفانا به تنهایی جلوتر از رنه استینمتز و استفان پولدرمن، کنترل جام رانندگان جنتلمن را به دست گرفت.

CLIO CUP ایتالیا

تست جمعی 1 – تست جمعی 2 – مقدماتی 1 – مسابقه 1 – کلیو کاپ اروپا – کلیو کاپ ایتالیا



منبع

گابریل تورلی پس از کسب مقام اول فصل در کلیو کاپ ایتالیا، به سرعت خود را تحت فشار حریفان خود دید. اگر لورنزو نیکولی نتوانست افتتاحیه را پیدا کند، فلیس جلمینی موفق شد و خود را به عنوان اولین رهبر سال تحمیل کرد. سکو را جاکومو تربی تکمیل کرد که در جام چلنجرز پیش از کوزیمو پاپی (اسکودریا کاستا اوست) و کریستین ریچیارینی (اسکورس) پیروز شد. در نهایت، مقام اول در جام رانندگان آقایان به ویتوریو سادوتی (اسکودریا کاستا اوست) رسید که به ضرر آندره آ کوردینی (تیم اورگان) زیر نظر کوئینتو استفانا در دورهای پایانی پیش افتاد.

در شروع مجدد، دیوید پوگت شکافی بین تعقیب کنندگانش ایجاد کرد، اما آنها به سرعت به آینه های او بازگشتند. در همان زمان، آنتونی ژورادو با رهایی از فشار تحمیل شده توسط گابریله تورلی، که خود توسط لورنزو نیکولی (Progetto E20 Motorsport) تهدید شده بود، به چهار تیم پیشرو پیوست، که چند دور بعد مرتکب اشتباه شد.

در ابتدا، دیوید پوژه حملات مارک گیوت را کنترل کرد تا اینکه دومی در خروجی واریانته ویلنوو به بیرون رفت. بنابراین نیکلاس میلان جایگاه دوم را بالاتر از یرژی اسپینکیویچ و گابریله تورلی (فارو ریسینگ) به ارث برد. با این حال، خودروی ایمنی پس از دو حادثه با موفقیت ظاهر شد: اولین مورد حذف نیکو آبلا (Chefo Sport)، ویلیام مزتی (Progetto E20 Motorsport) و دامیانو پوکتی (PMA Motorsport) که مسئول تلقی شد و از این رو پنالتی شش مقامی او را در مسابقه اعلام کرد. شبکه یکشنبه؛ دیگر الکس لاهوز (Cotauto Motorsport) و آندریا آرجنتی (SI Racing Team).

پرچم قرمز در نهایت قبل از آخرین دور برافراشته شد، محدودیت زمانی برای اجرای پیست پس از آن به پایان رسید. نیکولاس میلان پیروزی خود را قطعی کرد در حالی که آنتونی ژورادو پس از عبور از یک رقیب قبل از خط مجاز برای راه اندازی مجدد به دنبال ماشین ایمنی، بیست و پنج ثانیه پنالتی دریافت کرد. بدین ترتیب چلنجر جرزی اسپینکیویچ پیش از دیوید پوژ به پله دوم سکو ارتقا یافت. فلیس جلمینی و گابریله تورلی ایتالیایی‌ها بعد از مارک گیوت که به خوبی پس از خطای خود در شروع بازی بهبود یافتند، به دنبال آن بودند. Guillaume Maio فرانسوی (GM Sport) و Mathieu Lannepoudenx (مسابقه میلان)، Giacomo Trebbi ایتالیایی (MC Motortecnica) و Finn Juuso Panttila (Carpek Service) ده نفر برتر را در پایان تکمیل کردند.

CLIO CUP اروپا

نیکلاس میلان سه رقیب روی سکو که در جام کلیو اروپا حضور داشتند، اولین پیروزی فصل خود را در این گروه بالاتر از یرژی اسپینکیویچ به ثبت رساند. لهستانی در حالی که دیوید پوژه را در ابتدا شکست داد، در مقابل گیوم مایو و متیو لانپودنکس نیز قهرمان چلنجر کاپ شد و هر دو از خطای لورنزو نیکولی استفاده کردند. رنه استینمتز (Chefo Sport) در پایان مسابقه، رهبر طولانی مدت جام رانندگان آقایان، در یک برخورد بزرگ در پایان مسابقه به نفع هموطن و هم تیمی خود استفان پولدرمن (Chefo Sport) شکست خورد و پیش از کوئینتو استفانا (میلان) پیروز شد. Competition) و Luciano Gioia (Essecorse).

همانند دسته برتر موتوراسپرت دو هفته پیش، جام کلیو نیز در روز جمعه مورد استقبال باران قرار گرفت. در حالی که مارک گیوت (مسابقه میلان) و نیکلاس میلان سریع‌ترین افراد در این شرایط بودند و در تمرین برتری را به اشتراک گذاشتند، دیوید پوژه ماهرانه‌ترین بازیکن در زمین خشک بود و در مقابل مارک گیوت در قطب ایستاد. چلنجر یرژی اسپینکیویچ با قرار گرفتن در رتبه سوم بالاتر از نیکلاس میلان و آنتونی ژورادو (مسابقه میلان) عملکرد خوبی را امضا کرد.

بحث ها بر سر معابر به اوج خود ادامه داد. آنتونی ژورادو اولین کسی بود که با سبقت سخت از یرژی اسپینکیویچ به هجوم رفت و مقام سوم را به دست آورد در حالی که فلیس جلمینی با غافلگیری گابریله تورلی وارد پنج تیم برتر شد. نبرد همچنین در پیشتازی تشدید شد زیرا نیکلاس میلان و آنتونی ژورادو از لغزش دیوید پوژ استفاده کردند تا او را از کنترل خارج کنند. یرژی اسپینکیویچ چند گوشه بعد از آنها تقلید کرد قبل از اینکه ماشین ایمنی دوباره مداخله کرد زیرا حادثه باعث شد هورن (مسابقه GPA) و یرالی اوسپانوف (مسابقه میلان) بازنشسته شوند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: