هوندا کارز هند سبد محصولات خود را با طیف وسیعی از مدل های جدید در پنج سال آینده گسترش خواهد داد. Kunal Behal، معاون بازاریابی و فروش هوندا کارز هند، در گفتگو با یک نشریه رسانه آنلاین، گفت که این شرکت از سه تا پنج سال آینده هر سال یک محصول جدید به ارمغان خواهد آورد. این طرح مدلهای کاملاً جدید و گونههای جدید خودروهای موجود را مشخص میکند. او همچنین تایید کرد که هوندا “در نیمه اول سال مالی آینده یک SUV را مجدداً عرضه خواهد کرد”.
این خودروساز ژاپنی انتظار دارد با فروش نزدیک به 92000 دستگاه در سال مالی جاری به رشد هشت درصدی دست یابد. تأسیسات مستقر در تاپوکارا هوندا در راجستان نیز با 23000 دستگاه در سال مالی جاری به عنوان مرکز صادرات عمل می کند که 25 درصد بیشتر از دوره قبل است. این کشور به بازارهایی مانند آفریقای جنوبی، ترکیه، مکزیک و غرب آسیا صادر می کند. هوندا نیز وارد این بازار خواهد شد بخش خودروهای الکتریکی (EV)، اگرچه جدول زمانی راه اندازی هنوز فاش نشده است.

امسال، هوندا آماده است تا یک SUV سایز متوسط را برای به چالش کشیدن هیوندای کرتا، کیا سلتوس، ماروتی گرند ویتارا و تویوتا هایریدر عرضه کند. بر اساس پلت فرم اصلاح شده Amaze، این شاسی بلند احتمالاً با 1.5 لیتر iVTEC بنزینی و 1.5 لیتر چرخه اتکینسون با پیشرانه های هیبریدی e:HEV عرضه می شود. در حالی که اولی برای 121 اسب بخار و 145 نیوتن متر کافی است، دومی 109 اسب بخار و 253 نیوتن متر تولید می کند. هر دو گیربکس دستی (6 سرعته) و اتوماتیک (CVT) ارائه خواهند شد.
این SUV جدید هوندا با فناوری ADAS (سیستم کمک راننده پیشرفته) همراه با فناوری خودرو متصل، سیستم Lane Watch هوندا و دوربین دید 360 ارائه می شود. این مدل از SUV های جهانی هوندا از جمله HR-V و WR-V الهام گرفته است. برخی از نکات برجسته طراحی آن عبارتند از چراغ های جلو LED با LED DRL، جلوپنجره چند تخته، مه شکن دایره ای، سقف باریک کوپه مانند، روکش بدنه جانبی و چراغ های عقب LED.
منبع
