این خودروساز ژاپنی به زودی شبکه فروش خود را در هند ارتقا خواهد داد. هوندا کارز هند (HCIL) قصد دارد تا حدود 260 کرور روپیه همراه با شرکای فروشنده خود سرمایهگذاری کند تا نمایندگیهای خود را پرمیومتر کند و تجربه مشتری را افزایش دهد. این شرکت در حال حاضر یک سرمایه گذاری 100 کرور روپیه برای ارتقاء بیش از 100 نمایشگاه انجام داده است که هویت شرکتی جدید این برند را برجسته می کند.
معاون بازاریابی و فروش هوندا کارز هند در گفتگو با یک نشریه رسانه آنلاین، Kunal Behl، فاش کرد که این شرکت قصد دارد کل شبکه فروش خود را در سال جاری و سال آینده اصلاح کند. این ارتقا برای شاسیبلندهای جدید هوندا که سال آینده وارد جادهها میشوند، انجام خواهد شد. در حال حاضر این شرکت 330 شعبه در 242 شهر دارد.
با صحبت در مورد شاسی بلندهای جدید هوندا، گزارش شده است که این خودروساز سه مدل جدید را برای به چالش کشیدن Maruti Brezza، Hyundai Creta و Hyundai Alacazar وارد می کند. شاسی بلندهای ساب کامپکت و سایز متوسط هوندا بر اساس پلت فرم Amaze ساخته می شوند و می توانند با فناوری هیبریدی عرضه شوند. شایعات حاکی از آن است که مدل مفهومی SUV هوندا RS به عنوان مدل معرفی خواهد شد نسل جدید هوندا WR-V در سال 2023. این مدل ممکن است تا پایان سال جاری اولین عرضه جهانی خود را داشته باشد.
شاسی بلند ساب کامپکت جدید هوندا را می توان با موتورهای 1.5 لیتری i-DTEC دیزل و 1.2 لیتری تنفس طبیعی بنزینی در دسترس قرار داد. دومی ممکن است با سیستم هیبریدی ملایم یا قوی بهره مند شود. شاسی بلند سایز متوسط هوندا احتمالاً قوای محرکه خود را با هیبریدی City که از موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری Atkinson Cycle با دو موتور الکتریکی استفاده می کند، به اشتراک بگذارد. طول کلی آن حدود 4.3 متر خواهد بود.
اگر گزارش ها را باور کنیم، خودروساز ژاپنی در حال بررسی یک SUV سه ردیفه برای هند است. این نسخه طولانی تر از شاسی بلند سایز متوسط جدید هوندا خواهد بود. ممکن است با گزینه های پیکربندی 6 و 7 صندلی برای جذب مخاطب گسترده تر ارائه شود. این SUV 7 نفره هوندا جدید گزارش شده است که پلتفرم خود را با نسل جدید هوندا BR-V به اشتراک می گذارد.
منبع اطلاعات، منبع رندر