هیوندای اینستر از شاسی بلند الکتریکی کوچک در 27 ژوئن رونمایی می شود

هیوندای اولین تیزر از شاسی بلند پایه برقی کاملاً جدید خود را منتشر کرده است که قرار است در 27 ژوئن 2024 به نمایش درآید. این مدل که هیوندای اینستر نام دارد در نمایشگاه بین المللی اتومبیل بوسان 2024 در کره ظاهر خواهد شد. این رویداد قرار است از 27 ژوئن تا 7 ژوئیه برگزار شود. این یک خودروی الکتریکی انبوه خواهد بود که ابتدا در کره جنوبی و پس از آن در بازارهای اروپایی به فروش می رسد.

تیزر رسمی نمای هیوندای اینستر EV آینده را نشان می‌دهد که دارای تنظیمات نور پیکسل جدید است، مشابه آنچه در Ioniq 5 دیده‌ایم. به نظر می‌رسد این نسخه کمی کشیده از هیوندای کاسپر با چند عنصر طراحی منحصربه‌فرد باشد. با این حال، دسته‌های چراغ‌های جلو و چراغ‌های LED DRL از کاسپر به جلو منتقل می‌شوند. هیوندای EV جدید دارای یک درگاه شارژ در قسمت جلویی خواهد بود.

هیوندای EV جدید

جزئیات قوای محرکه هیوندای اینستر EV هنوز در دست نیست، اما این شرکت تایید کرده است که خودروی الکتریکی کوچک جدیدش با یک بار شارژ مسافت 315 کیلومتری را ارائه می‌کند.

در حال حاضر، هیچ خبر رسمی در مورد عرضه آن در هند وجود ندارد. هیوندای موتور هند قصد دارد سبد محصولات BEV (خودروهای الکتریکی باتری دار) خود را با طیفی از مدل های جدید گسترش دهد. این خودروساز قبلاً برنامه سرمایه گذاری خود را به مبلغ 26000 کرور برای تاسیسات چنای خود اعلام کرده است. این صندوق برای افزایش ظرفیت تولید، مدل‌های جدید و بومی‌سازی بسته باتری استفاده خواهد شد.

هیوندای اینستر الکتریک

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که هیوندای خودروهای برقی جدیدی را بر اساس پلتفرم کاملاً جدید تحت پروژه «Smart EV» خود معرفی خواهد کرد. هند به عنوان مرکز تولید هیوندای EV جدید و مقرون به صرفه برای بازارهای صادراتی عمل خواهد کرد. در همین حال، خودروساز کره جنوبی در حال آماده شدن برای عرضه Creta EV در اوایل سال 2025 است. تولید آن از اواخر سال جاری آغاز خواهد شد. در هند، هیوندای کرتا EV در برابر Maruti Suzuki eVX و Tata Curvv EV رقابت خواهد کرد.




منبع: https://www.indiacarnews.com/news/hyundai-inster-small-electric-suv-unveiling-on-27th-june-62069/