پله مدرن دوبلکس اجرا و طراحی پله دوبلکس مدرن | elitarchgroup

ما در آکات پلاس پله های گرد جوبی را با توجه به محدودیت فضای شما و در ترکیب سازنده با اجزای دیگر ساختمان طراحی و اجرایی می کنیم. در تعیین ابعاد استاندارد پله‌ها هم لازم است به میزان سهولت و کاربردی بودن آن و هم به موضوع زیبایی در دید بصری توجه داشت. بنابراین با اطلاع از ابعاد استاندارد و مناسب می‌توان استاندارد پله‌های طراحی و تولید شده را تضمین معماری صنعتی کرد. امروزه استفاده از وسایل و تجهیزات مدرن در ساخت ویلاها و ساختمان‌سازی‌های شهری با توجه به تقاضای افراد بر چیدمان بر اساس این سبک بسیار مورد توجه است.

پله مدرن دوبلکس اجرا و طراحی پله دوبلکس مدرن | elitarchgroup

این ایده برای ساخت پله فلزی پشت بام نیز مناسب بوده و باعث ایجاد مقاومت زیادی می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از گل و گلدان‌های متنوع، ساختار جذاب و متفاوتی را ایجاد کرده و پله مدرن فلزی یا آلاچیق مدرن اروپایی خود را تزئین کنید. به عنوان مثال می‌توانید گیاهان را به صورت آویز‌های سقفی مورد استفاده قرار داده و یا فضای زیر پله را برای نگهداری گل‌ها به کار بگیرید. این ایده برای اجرا در پله فلزی حیاطی نیز پیشنهاد بسیار خوبی محسوب می‌شود.

نرده راه پله مدرن مدل M3

چیز دیگری که در طراحی این راه پله مدرن خودنمایی می کند، شفاف بودن آن است، بهتر است کمی دقیق تر به آن نگاه کنید. طراحی نرده ها نیز یکی از مهم ترین چالش های دیزاین راه پله به شمار می رود. انواع مختلفی از نرده ها را می توانید در تصاویر و ایده ها مشاهده کنید و بسته به سبک مدرن یا کلاسیک، هزینه و بودجه و متریال های بکار رفته در ساختمان از آن ها ایده بگیرید. این محصول می تواند با یک شاسی چوبی یا آهنی و کفی های چوبی با نرده های کناری در ابعاد متفاوت ساخته شود. بیشتر پله های جوبی ساده از طرح مستقیم برای خانه های دوبلکس ساخته می شوند.

سبد خرید

برای اینکه پروژه طراحی راه پله منزل تان اجرایی و البته مقرون به صرفه باشد، توصیه می شود که با یک شرکت طراحی دکوراسیون یا یک مهندس ساخت و ساز حرفه ای کار کنید و یک برآورد حدودی از هزینه ها را پیش از اجرا در نظر بگیرید. در این مطلب می توانید ایده هایی برای طراحی راه پله خانه و ساختمان هایی با کاربری های غیر مسکونی بیابید و از راهنمایی ها و ایده های طراحان دکوراسیون اتود، در خصوص استفاده صحیح از این ایده ها بهره بگیرید. در این بخش شما از ویژگی ها، انواع راه پله دوبلکس، طراحی و اجرای آن و حتی نکاتی جالب در طراحی این نوع پله مدرن که ممکن است در هر سایتی به طور دقیق به آن نپرداخته باشد، آگاه می شوید. گروه مهندسی رادان گلس در این بخش تلاش نموده تا دیدی نوین به مخاطبین از این نوع طراحی و محصول داده شود و با شفاف سازی موضوع پله مدرن و به خصوص پله دوبلکس، مشتریان عزیز انتخابی آگاهانه و معقولانه داشته باشند. استانداردهای تعیین شده در طراحی و ساهت پله مدرن فلزی موارد متعددی را دربر دارد که در ادامه هریک از این موارد و حدود تعیین شده برای رعایت آن‌ها بیان می‌شود. طراحی راه پله ویلایی مورد استفاده در فضای داخلی و خارجی ویلاها و انواع دیگر سازه‌ها نیز از استانداردهای متنوعی برخوردار است که باید توسط طراحان و سازندگان این راه‌ پله‌ها مورد توجه و رعایت قرار گیرد.

  • همچنین شما می توانید انواع پله های مدرن مانندپله گرد چوبی را نیز به صورت مارپیچ طراحی و سفارش دهید.
  • در مقابل پنل‌های میله‌ای باعث ایجاد دکوراسیون مدرن و مینیمال شده و از کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.
  • یکی از عوامل موثر در زیبایی پله‌ها، مربوط به نصب و اجرای نرده فرفورژه است.
  • در حال حاضر هدف معماری نوین در طراحی پله مدرن، در واقع طراحی پله های فانتزی خارج از چهارچوب سنتی است.
  • ممکن است که ظاهر پله شما کاملا ساده باشد اما متریالی که در آن استفاده می شود زیبایی دکوراسیون داخلی شما را دو چندان کند.
  • انتخاب هر مدل از این محصول به دلایل مختلف متفاوت است ، دو مورد از مهمترین آنها جذابیت بصری و در نظر گرفتن محدودیت فضا است.

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: