پوژه اولین قهرمانی خود در سال اروپا در جام کلیو را به ثمر رساند

دیوید پوژ در اولین حمله رقیب خود در دور هفتم مقاومت کرد. پس از یک حادثه بین گابور تیم (GM Sport) و کوئینتو استفانا، ماشین ایمنی در دور بعدی به خدمت گرفته شد. مسابقه برای یک سرعت نهایی دو دور از سر گرفته شد و آنتونی ژورادو به داخل پیچ یک شیرجه زد تا از جایگاه سوم به مقام اول صعود کند، در حالی که مارک گیوت فرصت طلبانه بین دیوید پوژه و نیکلاس میلان قرار گرفت.

CLIO CUP اروپا

نیکلاس میلان، رهبر کلیو کاپ اروپا، با برتری بر دو جلسه آزمون جمعی در روز جمعه، سرعت را از آغاز آخر هفته تعیین کرد. این مرد فرانسوی در مسابقات مقدماتی حرکت خود را ادامه داد، که با پرچم قرمز ناشی از آندریاس استوکی (استوکی موتور اسپورت) متوقف شد و در موقعیت قطبی از دیوید پوژه قرار گرفت. آنتونی ژورادو و مارک گیوت در ردیف دوم از چلنجر ماتیو لانپودنکس و راننده جنتلمن کوئینتو استفانا قرار گرفتند و به پنج جام Clio Competition میلان در بین شش جام برتر تبدیل شدند.

مارک گیوت با استفاده از پنالتی آنتونی ژورادو برای شروع اشتباه خود، برای سومین بار امسال در کلیو کاپ اروپای شرقی پیش از توماس پکار و جوسو پانتیلا برنده شد. فنلاندی در مجموع سوم شد و سومین موفقیت متوالی خود را در جام چلنجرز پس از برتری، بالاتر از هنریک سیبل (سرویس کارپک) و چن هان لین (یونیک ریسینگ) در دور افتتاحیه به دست آورد. استفان پولدرمن با غلبه بر هم تیمی خود، رنه استینمتز، دوباره قهرمان جام رانندگان آقایان شد.

دیوید پوژه با پیروزی شنبه خود برای اولین بار امسال در کلیو کاپ اروپا پیش از مارک گیوت و نیکلاس میلان قهرمان شد. این موفقیت به رهبر GPA Racing اجازه می دهد تا به رتبه سوم در رده بندی عمومی صعود کند که همچنان توسط نیکلاس میلان رهبری می شود. چهارم به لطف سبقت گرفتن از ماتیو لانپودنکس در شروع مجدد، یرژی اسپینکیویچ جام چلنجرز را به دست آورد و پس از آن رقیب فرانسوی خود و نیکولا میلکوویچ قهرمان شد. اکنون با شش برد در هفت مسابقه، قطبی برتری خود را در این رده افزایش داده است. در همین حال، استفان پولدرمن از بدشانسی کوئینتو استفانا استفاده کرد و پیش از هورن (GPA Racing) و میشل فی (GM Racing) قهرمان جام رانندگان آقایان شد و از ایتالیایی در کلاس برتری گرفت.

رقبا در روز یکشنبه برای دومین جلسه مقدماتی در ساعت 11:40 صبح به مسیر باز خواهند گشت و پس از آن مسابقه دو، که از ساعت 5:40 بعد از ظهر در صفحه فیس بوک سری رنو کلیو و کانال یوتیوب به صورت زنده پخش می شود.

با این حال، هنگامی که چراغ ها خاموش شد، دیوید پوژه جلوتر از نیکولاس میلان، در حالی که آنتونی ژورادو به او نگاه می کرد، رهبری را به دست آورد. در عقب تر، مارک گیوت و متیو لانپودنکس موقعیت های خود را عوض کردند در حالی که نبرد در خط میانی منجر به برخورد بین کوئینتو استفانا و یرژی اسپینکیویچ شد، سپس بین کوئینتو استفانا و الساندرو بریگاتی (Progetto E20 Motorsport).

پنج راننده فرانسوی پیشرو از نبرد در آینه های دید عقب خود استفاده کردند تا از گروه تعقیب و گریز تهاجمی فزاینده فاصله بگیرند. اگر چه الساندرو بریگاتی در ابتدا به نظر می رسید دست برتر را بدست آورده است، اما این ایتالیایی در نهایت پشت سر نیکولا میلکوویچ (تیم ریسینگ تمپو)، یرژی اسپینکیویچ و توماس پکار (سرویس کارپک) قرار گرفت.

CLIO CUP اروپای شرقی

تست های جمعی 1 – تست های جمعی 2 – مقدماتی 1 – جدول شروع – مسابقه 1 – کلیو کاپ اروپا – کلیو کاپ اروپای شرقی



منبع

آنتونی ژورادو اولین کسی بود که پرچم شطرنجی را دید، اما پس از یک ضربه پنالتی ده ثانیه ای به دلیل پرش در استارت به جایگاه پانزدهم سقوط کرد. مارک گیوت و نیکلاس میلان در کنار دیوید پوژه روی سکو قرار گرفتند. یرژی اسپینکیویچ از لهستان، که یک شروع عالی را به نمایش گذاشت، در جام چلنجرز به هزینه ماتیو لانپودنکس زیر نظر توماس پکار، افتخارات برتر را به دست آورد. نیکولا میلیکوویچ بالاتر از نیکو آبلا (چفو اسپورت)، الساندرو بریگاتی و جوسو پانتیلا (سرویس کارپک) هفتم شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: