مسابقه در مترهای پایانی قطعی شد. آنتونی ژورادو در هنگام بیرون آمدن از آخرین کرنر سرعت خود را از دست داد و گابریله تورلی علیرغم تماس مستقیم روی گود سعی کرد از آن استفاده کند. دیوید پوژه در سمت چپ از هموطن خود گذشت و پای راست خود را محکم نگه داشت تا یک پیروزی فوتو فینیش به ثبت برسد!
رقبا در ساعت 9.50 صبح یکشنبه برای واجد شرایط مسابقه دو به میدان خواهند آمد، جایی که میدان 40 راننده از ساعت 4:30 بعد از ظهر با چکش و انبر در مسابقه ای که به طور زنده در صفحه فیس بوک سری رنو کلیو و کانال یوتیوب پخش خواهد شد، مبارزه خواهد کرد. .
دیوید پوژه پیش از آنتونی ژورادو، گابریله تورلی و یرزی اسپینکیویچ در یک کوارتت پیشرو که در پایان کمتر از چهار دهم ثانیه فاصله داشت، پیروز شد. الساندرو بریگاتی در نبرد برای کسب مقام پنجم مقابل نیکلاس میلان، توماس پکار و مارک گیوت پیروز شد. آندریاس استوکی و نیکولا میلکوویچ در تعقیب بودند و از گابور تیم برتری گرفتند تا ده نفر برتر را تکمیل کنند. در عقب تر، استفان پولدرمن در بخش رانندگان آقایان برنده شد.
علیرغم اولین تلاش، آنتونی ژورادو در دور سوم مجدداً برتری را به دست آورد، اما دیوید پوژه سه دور بعد مقابله کرد. پشت سر آنها، توماس پکار (سرویس کارپک)، الساندرو بریگاتی (Progetto E20 Motorsport) و مارک گیوت بدون اینکه از رقبای خود فاصله بگیرند، با همان غیرت مبارزه کردند. در دور هشتم، آنتونی ژورادو دوباره به هجومی رفت تا پیش بیفتد. گابریل تورلی و مارک گیوت موفق شدند با بازگشت یرژی اسپینکیویچ، نیکلاس میلان و گابور تیم (GM Sport) بین رهبر جدید و دیوید پوژه در میدانی فشرده قرار بگیرند.
پس از تنها دوره خودروی ایمنی که توسط کوزیمو پاپی (اسکودریا کاستا اوست) ایجاد شد، نبردها برای یک سرعت نهایی سه دور از سر گرفته شد. آنتونی ژورادو برتری گابریله تورلی را حفظ کرد، اما دیوید پوگت و یرزی اسپینکیویچ از نزدیک دنبال شدند.
درست مانند آنتونی ژورادو، گابریل تورلی سومین پیروزی متوالی خود را در کلیو کاپ ایتالیا، با اختلاف نسبت به جاکومو تربی (MC Motortecnica) و فلیس جلمینی (PMA Motorsport) تجربه کرد. علیرغم صعود او از پشت توری، دومی تنها دو امتیاز از برنده روز جلوتر است. جاکومو تربی، که پیش از آلسیو آلسیدی (تودر موتوراسپرت) قهرمان چلنجرز کاپ شد، با یک امتیاز از کریستین ریچارینی (اسکورس) که امروز سوم شد، صدرنشین شد. کوئینتو استفانا در جام رانندگان آقایان پیش از ویتوریو سادوتی (اسکودریا کاستا اوست) و دانیله پاسکوالی (تودر موتور اسپورت) پیروز شد.
در حالی که او به سختی پیروزی در کلیو کاپ اروپا را از دست داد، آنتونی ژورادو به موفقیت خوب خود در کلیو کاپ اروپای شرقی با ششمین پیروزی از هفت شروع این فصل ادامه داد. توماس پکار و مارک گیوت که امسال برای اولین بار خارج از دو تیم برتر قرار گرفتند، به سکوی مرد فرانسوی پیوستند. در جام چلنجرز، Juuso Panttila (Carpek Service) در دور ابتدایی پیش افتاد و جلوتر از Lin Chen Han (Uniq Racing) و Henrik Seibel (Carpek Service) پیروز شد تا یک قدم به عنوان قهرمانی نزدیک شود. در همین حال، استفان پولدرمن با هزینه هم تیمی خود رنه استینمتز (Chefo Sport) بر جام رانندگان آقایان مسلط شد.
CLIO CUP ایتالیا
CLIO CUP اروپای شرقی
تنها چند روز پس از شروع نیم فصل دوم در هاکنهایم، چهل شرکت کننده در جام کلیو در محل میزبانی مسابقات جایزه بزرگ فرمول 1 اتریش حضور داشتند. در حالی که مارک گیوت (مسابقه میلان) سرعت را در آزمون خصوصی تعیین کرد، یرژی اسپینکیویچ و گابریله تورلی در شرایط مرطوب تر روز جمعه راحت تر بودند.
تست های جمعی – تست های جمعی 1 – تست های جمعی 2 – مقدماتی 1 – جدول شروع – مسابقه 1 – کلیو کاپ اروپا – کلیو کاپ اروپای شرقی – کلیو کاپ ایتالیا
CLIO CUP اروپا
دیوید پوژه در چند متر آخر مقام اول را از آنتونی ژورادو و یرژی اسپینکیویچ ربود و اکنون به رقابت قهرمانی اروپا در جام کلیو بازگشته است، با 46 امتیاز کمتر از نیکلاس میلان، رهبر، که روز شنبه پنجم شد. یرژی اسپینکیویچ نهمین پیروزی خود در سال 2022 را در جام چلنجرز پیش از نیکولا میلیکوویچ و ویلیام مزتی (Progetto E20 Motorsport) به دست آورد که اولین سکوی خود را در صحنه اروپا کسب کرد. استفان پولدرمن با برد خود امتیازات قهرمانی ارزشمندی را از کوئینتو استفانا (مسابقه میلان) و رنه استینمتز (چفو اسپورت)، نزدیکترین رقبای خود در جام رانندگان آقایان به دست آورد.
مقدماتی وعده داده بود که مبارزه سختی خواهد داشت، و با گذشت زمان با رگبارهای شبانه بهبود یافت. آنتونی ژورادو به خوبی توانست از دیوید پوژه و گابریل تورلی پیشی بگیرد. رهبران Clio Cup اروپا و Clio Cup ایتالیا، نیکلاس میلان (مسابقه میلان) و فلیس جلمینی (PMA Motorsport) جلسه چالش برانگیزتری داشتند و سیزدهم و سی و نهم شدند.
از بیرون ردیف یک، دیوید پوژه شروع بهتری نسبت به آنتونی ژورادو داشت و پیش افتاد، اما گابریله تورلی چند کرنر بعد به او رسید. با این حال، دو راننده فرانسوی قبل از پایان دور اول پر جنب و جوش اما بدون حادثه، کنترل را به دست گرفتند. به لطف پدیده تهیه پیش نویس همه جانبه در پیست اسپیلبرگ، سه نفر برتر علیرغم بازگشت تعقیب کنندگان خود که سه یا حتی چهار نفر پشت سر هم با هم مبارزه می کردند، درگیر یک نبرد دائمی بودند.
توسط
برچسبها: