پوژ قبل از رعد و برق برخورد می کند

در جام کلیو اروپای شرقی، مارک گیوت، برنده مسابقه شنبه، روز یکشنبه یک برد راحت را پیش از توماس پکار (سرویس کارپک) و آندریاس استوکی (استوکی موتور اسپورت) به دست آورد تا برتری خود را در رده بندی عمومی افزایش دهد. لین چن هان (یونیک ریسینگ) از حادثه جوسو پانتیلا (سرویس کارپک) در دور پنجم استفاده کرد و اولین پیروزی کلیو کاپ خود را در چلنجرز کاپ پیش از هنریک سیبل (سرویس کارپک) و فنلاندی به دست آورد و اکنون امتیاز را به دست آورده است. -سرآمد در رده در نهایت، رنه استینمتز انتقام خود را از استفان پولدرمن گرفت و دو راننده هلندی چفو اسپورت این آخر هفته افتتاحیه را با تساوی برای برتری در جام رانندگان جنتلمن ترک کردند.

با نزدیک شدن شروع، آسمان شروع به تاریک شدن کرد. دیوید پوژه ابتدا در برابر حملات نیکلاس میلان مقاومت کرد و سپس در گیره موی آدلاید تسلیم شد. در همان زمان، Joran Leneutre به رتبه هفتم سقوط کرد، در حالی که مارک گیوت از این امتیاز استفاده کرد و تا سوم شد، سپس در دور اول که پس از برخورد بین لئو ژوست و یرژی اسپینکیویچ (Uniq) پشت ماشین ایمنی به پایان رسید، از دیوید پوژه سبقت گرفت. مسابقه).

CLIO CUP اروپای شرقی

جلسه بعدی در تقویم در Misano خواهد بود، جایی که Clio Cup ایتالیا از 3 تا 5 ژوئن در عمل خواهد بود. این جلسه یک ضربه سه سر را راه اندازی می کند زیرا بلافاصله توسط والنسیا (10-12 ژوئن) برای Clio Cup دنبال می شود. اسپانیا و زاندفورت (17-19 ژوئن) برای کلیو کاپ اروپا، کلیو کاپ فرانسه و کلیو کاپ اروپای شرقی.



منبع

CLIO CUP اسپانیا

مقدماتی 2 – جدول شروع – مسابقه 2 – جام کلیو فرانسه – جام کلیو اسپانیا – جام کلیو اروپا شرقی

دیوید پوژه و جوران لنوتر رهبر را در شرایط لغزنده تحت فشار نگه داشتند. با این حال، نبرد آنها به نیکلاس میلان نفسی تازه کرد. دیوید پوژه با این وجود دوباره هجومی رفت و دو دور بعد یک موقعیت باز پیدا کرد.

در زیر آسمان صاف، دیوید پوژه بار دیگر از نیکلاس میلان پیشی گرفت و دومین قطب خود را در آخر هفته به دست آورد. چلنجر جوران لنوتر بهترین نتیجه مقدماتی دوران حرفه ای خود در جام کلیو را به دست آورد و بالاتر از مارک گیوت و لئو ژوست (مسابقه میلان) در رده سوم قرار گرفت.

با شدت گرفتن باران در دقایق پایانی مسابقه، دیوید پوژه دومین برد آخر هفته خود را جلوتر از چلنجر جوران لنوتر، که با عبور از نیکلاس میلان در آخرین پیچ های مسابقه، بازگشت تماشایی خود را تکمیل کرد، به ثبت رساند. چهارم، مارک گیوت از نزدیک توسط الکساندر آلبوی و نیکو آبلا (چفو اسپورت) دنبال شد، در حالی که الکس لاهوز (کوتاوتو موتور اسپورت) در نبرد شدید برای مقام هفتم مقابل اورلین رنه (مسابقه JSB) و لئو ژوست پیروز شد. جوردی پالومراس (تیم VRT) ده نفر برتر را تکمیل کرد در حالی که لیونل ویگویر برنده جام رانندگان آقایان شد. مرد فرانسوی در ابتدا پیش افتاد، اما متیو ریگوله (ویک تیم) جایگاه خود را در دور نهم پس گرفت و در ابتدای دور آخر مرتکب اشتباه شد.

نیکلاس میلان در شروع مجدد میدان را کنترل کرد، اما گروه تعقیب و گریز که توسط مارک گیوت، دیوید پوژه و الکساندر آلبوی (GPA Racing) تشکیل شده بود، در تماس باقی ماندند. در همین حال، Joran Leneutre قبل از اینکه الکساندر آلبوی را بگیرد و با سوء استفاده از اشتباه مارک گیوت، با شروع بارندگی، مقام سوم را به خود اختصاص دهد، یک سری حرکات سبقت را انجام داد تا به جمع پنج تیم برتر بازگردد.

برنده کلی دیوید پوژ نیز در کلیو کاپ فرانسه دوبل را به ثمر رساند و جلوتر از جوران لنوتر و نیکلاس میلان به پایان رسید. راننده GPA Racing برتری خود را نسبت به نیکلاس میلان به 28 امتیاز افزایش داد، در حالی که Joran Leneutre به رتبه سوم در رده بندی عمومی رسید. ژوران لنوتر که در جام چلنجر مقابل الکساندر آلبوی و اورلین رنه پیروز شد، اکنون تنها دو امتیاز در این کلاس از الکساندر آلبوی عقب است. در نهایت لیونل ویگوئه از اشتباه متیو ریگوله در دور آخر استفاده کرد و پیروزی را از او ربود. پس از مسابقه، متیو ریگوله به دلیل برتری خارج از مسیر، پنج ثانیه پنالتی گرفت. پیر Monmaneix (GPA Racing) و Cédric Delcroix (GPA Racing) یک رتبه ارتقا یافتند و سکو را تکمیل کردند. علیرغم این اتفاق، ماتیو ریگوله همچنان 33 امتیاز از ژرمی بورداگارای (تیم بوردا رالی) و لیونل ویگویه برتری دارد.

CLIO CUP فرانسه

نیکو آبلا که قبلاً در روز شنبه در کلیو کاپ اسپانیا پیروز شده بود، یکشنبه یک بار تکرار کرد. این بازیکن اسپانیایی در دور سوم از الکس رویو (تیم VRT) گذشت. او پیش از الکس لاهوز و جوردی پالومراس، که در طول مسابقه با هم مبارزه کردند، به پیروزی رسید. در چلنجر کاپ هم همین ترتیب بود. الکس رویو چهارم شد و همچنان در رده بندی عمومی پیشتاز است، اما 14 امتیاز تمام آن چیزی است که چهار تیم برتر را از هم جدا می کند. در همین حال، الکس لاهوز اکنون با یک امتیاز از جوردی پالومراس و نیکو آبلا با چهار امتیاز در جام چلنجرز جلوتر است. فابین جولیا (LR Performance) به لطف چهارمین برد متوالی خود بر خواکین رودریگو (Vearsa Sport) اکنون قهرمان جام رانندگان آقایان است.

رده‌بندی‌های مسابقه تا نتایج بررسی‌های فنی به حالت تعلیق درآمد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: