ژورادو دوباره در هانگارورینگ به حمله می رود

اگرچه داوید پوژه در دو کرنر اول برتری را حفظ کرد، اما مرد فرانسوی در نوبت سوم با رقیب خود نیکلاس میلان تماس گرفت. دومی موفق شد به مسیر بازگردد تا مسابقه خود را از سر بگیرد در حالی که هم تیمی او ماتیو لانپودنکس (مسابقه میلان) قربانی برخورد با الساندرو بریگاتی (Progetto E20 Motorsport) شد که نظم را در میدان تغییر داد.

آنتونی ژورادو و دیوید پوژه از نبرد پشت سر خود استفاده کردند و فاصله را بیشتر کردند تا در دقایق پایانی برای پیروزی بجنگند. آنتونی ژورادو خونسردی خود را برای پیروزی از هموطنش حفظ کرد در حالی که نیکلاس میلان در دور ماقبل آخر از مارک گیوت گذشت تا سکو را کامل کند و پس از او هم تیمی و برنده جام چلنجرز، یرژی اسپینکیویچ، قرار گرفت. توماس پکار پس از مقاومت در برابر حملات نیکو آبلا (Chefo Sport) که در دور هشتم از Guillaume Maio (GM Sport) سبقت گرفت، ششم شد. گابور تیم مجارستانی (GM Sport) در زمین خانگی نهم شد، در حالی که Juuso Panttila (Carpek Services) ده نفر برتر را تکمیل کرد. کوئینتو استفانا در بین آقایان رانندگان با پشت سر گذاشتن هورن (GPA Racing) با دو دور باقی مانده پیروز شد. استفان پولدرمن (Chefo Sport) در این رده سوم شد.

آنتونی ژورادو به لطف پیروزی مقابل دیوید پوژه، در کلیو کاپ اروپا نیز قهرمان شد. نیکلاس میلان با کسب مقام سوم خود همچنان در رده بندی عمومی پیشتاز است، اما پس از چهار دیدار ابتدایی تقویم هنوز همه چیز باقی مانده است. یرژی اسپینکیویچ با برتری از نیکو آبلا و گیوم مایو، تعداد بردهای خود در جام چلنجرز را به 7 برد. قطبی اکنون بیش از دو برابر نزدیکترین رقیب خود، گیوم مایو، امتیاز دارد. کوئینتو استفانا پیش از هورن و استفان پولدرمن، که ایتالیایی بر اساس تعداد کسب رتبه دوم، رهبری جام رانندگان آقایان را به دست می‌آورد، برنده شد.

CLIO CUP اروپای شرقی

Clio Cup هفته آینده در پیست Mugello برای دیداری مشترک با Clio Cup ایتالیا و Clio Cup فرانسه به فعالیت بازخواهد گشت. میدانی با نزدیک به 50 خودرو در امیلیا رومانیا پیش بینی می شود.

مقدماتی 2 – جدول شروع – مسابقه 2 – جام اروپای کلیو – اروپای شرقی جام کلیو



منبع

دیوید پوژه، برنده اولین مسابقه در بوداپست، سهولت خود را در پیست مجارستان با موقعیت قطبی پیش از سه نفر از رانندگان مسابقات میلان، نیکلاس میلان، آنتونی ژورادو و مارک گیوت تایید کرد. یرزی اسپینکیویچ، مسابقه‌دهنده جام چلنجر، پنج نفر برتر مقدماتی را تکمیل کرد.

پس از یک دوره خودروی ایمنی، مسابقه در دور پنجم از سر گرفته شد. دیوید پوژه باید حملات آنتونی ژورادو را دفع می کرد که به نوبه خود مارک گیوت را از نزدیک دنبال می کرد در حالی که یرژی اسپینکیویچ جایگاه چهارم را از توماس پکار (سرویس کارپک) مقابل نیکلاس میلان گرفت.

CLIO CUP اروپا

آنتونی ژورادو که از ابتدا تا انتها پیشتاز بود، سومین موفقیت خود را در چهار بازی کلیو کاپ اروپای شرقی به دست آورد. اگرچه او پشت سر هم تیمی خود به پایان رسید، اما مارک گیوت برتری خود را در رده بندی عمومی با پایان دادن به توماس پکار افزایش داد. Juuso Panttila چهارم شد و با چهارمین پیروزی متوالی خود جلوتر از چن هان لین (یونیک ریسینگ) و هنریک سیبل (کارپک سرویس) که به دلیل درگیری با یاکوپو جوزپه سیمنس (اسکورز) جریمه شد، به مقام چهارم رسید تا برتری خود را در جام چلنجرز افزایش دهد. . استفان پولدرمن دوبل مجارستانی خود را در جام رانندگان جنتلمن با برتری بر رنه استینمتز مهر و موم کرد. دو راننده هلندی با امتیاز مساوی در کلاس بوداپست را ترک می کنند.

در دور ششم، آنتونی ژورادو از دیوید پوژ عبور کرد تا پیش بیفتد، اما رقیبش را دید که آینه دید عقب خود را بدون دور شدن از یک گروه پیشرو پر می کند که در آن نیکلاس میلان با سبقت گرفتن از توماس پکار، سپس یرژی اسپینکیویچ، قبل از حمله به مارک گیوت، جایگاه خود را به دست آورد. .


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: