کانال عجیب معرفی بهترین و جدیدترین کانال های تلگرام عجیب

در سال 1915، سیسیل چاب میلیونر یک هدیه بسیار عجیب برای همسرش تدارک دید، او استون هنج را به همسرش داد با این حال همسرش که مفهوم و ارزش این هدیه را نمی دانست، آن را به مردم بریتانیا بخشید. حدس ها حاکی بر آن است که این قسمت دیده نشده دارای ساختمان های سنگی است که بین دو قله کوه قرار گرفته است . تقریباً 60 درصد از ساختمان های ماچوپیچو در زیر زمین پنهان هستند و باید سنگ های زیادی را کنار بزنیم تا بتوانیم به این ساختمان ها برسیم و ممکن است این اتفاق تا سال های زیادی رخ ندهد . تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.

13 میلیون و دویست هزار آمریکایی در طول یک سال مورد جراحی زیبایی قرار گرفته اند. ۱۰ % وزن بدن انسان (بدون آب ) را باکتریها تشکیل می دهند. بدون شک استفاده از رایحه های خانگی برای خریداران خانه بسیار جذاب است. اهمیت این موضوع به قدری است که مشاوران املاک و مستغلات اغلب توصیه می کنند در هنگام بازدید، از خوش بو کنندها در فضای خانه خود استفاده کنید. این نه تنها خانه شما خوشبو می کند، بلکه ممکن است باعث ایجاد حس رضایت خریداران شود. با این حال، اخیرا یک مطالعه نشان داده که استفاده از عطرهای ساده در واقع فرمول برنده برای جلب نظر خریداران محسوب می شوند.

تقریبا نیمی از جمعیت جهان بازی های جام جهانی 2010 و 2014 را تماشا کردند.

قسمت هایی در ابن شهر هنوز توسط هیچ انسانی مورد بازدید قرار نگرفته است . اگر به جزایر آزور سفر کرده باشید و در آنجا چای سبز سفارش داده باشید ، با چیزی عجیب روبرو می شوید. این چای ها در وهله اول سبز می باشند و کم کم به خاکستری می گرایند و بعد از مدت کوتاهی این چایی حالتی غلیظ پیدا می کند و کاملا بنفش می شود .

دانستنی های جالب دنیا101-شيشه در ظاهر جامد به نظر مي‌رسد ولي در واقع مايعي است كه بسيار كند حركت مي‌كند. 79- هرگاه جمعیت کره زمین به ۱۰۰ نفر کاهش یابد ۵۰ % پول جهان در دست ۶ نفر قرار خواهد گرفت. اگرچه اکثریت جمعیت بشر در حال حاضر زیر 30 سال سن دارند، اما هنوز تعداد افراد مسن زیادی وجود دارد. در حقیقت، 12.3 درصد از مردم روی کره زمین 60 سال به بالا هستند. پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2050 به 22 درصد برسد. یک لحظه فکر کنید، عجیب ترین چیزی که این چندروزه شنیده اید چه بوده است؟ در ادامه یک سری دانستنی عجیب و غریب از سراسر دنیا جمع آوری شده که پیشنهاد می کنیم آنها را از دست ندهید!

می خواهیم با هم مروری به عجیب ترین دانستنی های دنیا داشته باشیم. هرگاه جمعیت کره زمین به ۱۰۰ نفر کاهش یابد ۵۰ % پول جهان در دست ۶ نفر قرار خواهد گرفت. در بازار املاک و مستغلات ژاپنی، یک خانه پس از ۲۰ یا۳۰ سال تمام ارزش خود را از دست دانستنی های تاریخی می دهد.

دیگر مطالب بخش دانستنی ها

۱۵- درامریکا سالانه ۱۵نفر بر اثر گازگرفتگی توسط سگ‌ها جان خود را از دست می‌دهند. ۵۰ %جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند. 57- ۵۰% جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند.

دانلود دو هفته نامه همشهری دانستنی‌ها – شماره 265

کانال عجیب معرفی بهترین و جدیدترین کانال های تلگرام عجیب ۹۹.۳۰ برابر مردمی که امروزه بر سطح زمین زندگی می‌کنند، در زیر خاک مدفون شده‌اند. ۹۶-وقتی مگس بر روی یک میله فولادی می‌نشیند، میله فولادی به اندازه دو میلیونیم میلیمتر خم می‌شود. ۹۱-تعداد انسان‌هایی که به وسیله خر کشته می‌شوند، از انسان‌هایی که در سانحه هوایی می‌میرند بیشتر است. ۸۴ -قلب یک جوجه تیغی در حالت عادی ۱۹۰ بار در دقیقه میزند که دوران خواب زمستانی به ۲۰ بار در دقیقه کاهش می‌یابد. ۸۲- گربه‌های خانگی ۷۰٪ وقت خود را در خواب سپری میکنند. ۶۰-موشهای صحرائی سالانه ۱/۳ منابع وذخائرعذائی جهان رانابود می‌سازند.

  • با مطالعه مطالب آیا میدانید های جالبو دانستنی های شگفت انگیز می توانید اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید بنابراین بهتر است شما از مطالعه این مطالب علمی غافل نشوید.
  • حدود 4 گرم آهن در بدن انسان وجود دارد که این میزان برای رشد ناخن به اندازه ی 7.6 سانتی متر کافی است.
  • این چای ها در وهله اول سبز می باشند و کم کم به خاکستری می گرایند و بعد از مدت کوتاهی این چایی حالتی غلیظ پیدا می کند و کاملا بنفش می شود .
  • در این دنیا اتفاقات زیادی رخ می دهد که در طول تاریخ نیز ثبت می شود.
  • در بین کشورهای توسعه یافته بیشترین آمار در مقوله بارداری زودهنگام به آمریکا و انگلستان اختصاص دارد.
  • در این مطلب شما می توانید دانستنی های عجیب و غریب در سراسر دنیا را که جمع آوری شده است بخوانید.

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: