کرتا رقیب تاتا در حال آزمایش است؟


تاتا موتورز با نسخه تولیدی این خودرو وارد بخش بسیار رقابتی شاسی بلندهای سایز متوسط ​​خواهد شد. مفهوم Curvv که در نمایشگاه خودرو 2023 پیش نمایش شد. در واقع، این خودروساز آزمایش این وسیله نقلیه را در جاده های هند آغاز کرده است. یکی از قاطرهای آزمایشی آن که به شدت استتار شده بود اخیراً در دوربین شکار شد که خط سقف خمیده را به سمت اسپویلر عقب، ناحیه شیشه‌ای کوچک و درب عقب و چراغ‌های عقب سرپوشیده نشان می‌دهد.

نسخه تولیدی نهایی Tata Curvv احتمالاً به مفهوم خود وفادار خواهد ماند. این مدل دارای زبان طراحی جدید «دیجیتال» تاتا با سپر زیبا، چراغ‌های LED در بدنه مثلثی شکل و نوار نور LED تمام طول در جلو است. این کانسپت دارای خط سقف شیب‌دار کوپه‌مانند با قوس چرخ‌های مربعی، خط شانه‌ای برجسته و روکش بدنه است. در قسمت پشتی، یک سپر زاویه‌دار، چراغ عقب با عرض کامل و دریچه‌های هوای مثلثی دارد.

تست تاتا Curvv

در داخل، شاسی‌بلند رقیب تاتا، کرتا، احتمالاً دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی جدید، مجموعه ابزار تمام دیجیتال با رابط کاربری جدید، داشبورد جدید طراحی‌شده، صندلی‌های جلو تهویه‌شونده و سانروف خواهد بود.

Tata Curvv بر اساس معماری نسل 2 (سیگما) این برند طراحی خواهد شد که از چندین سبک بدنه و پیشرانه پشتیبانی می کند. این در اصل نسخه به شدت اصلاح شده پلت فرم Nexon EV است که می تواند بسته های باتری بزرگتر و پیشرانه ها را در خود جای دهد. شاسی بلند رقیب تاتا، کرتا، دارای موتور دوگانه و سیستم AWD (همه چرخ متحرک) خواهد بود. احتمالاً با یک بار شارژ، بردی در حدود 400 تا 500 کیلومتر را ارائه می دهد. این مدل همچنین با موتور احتراق داخلی ICE در دسترس خواهد بود.

نسخه بنزینی Curvv SUV را می توان با موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر توربوی جدید تاتا که در نمایشگاه خودروی امسال به نمایش گذاشته شد، عرضه کرد. واحد بنزینی برای تولید قدرت 125 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و گشتاور 225 نیوتن متر بین 1700 تا 3500 دور در دقیقه تنظیم شده است. گزینه های گیربکس ممکن است شامل یک واحد 6 سرعته دستی و یک واحد اتوماتیک DCT (گیربکس دو کلاچه) باشد.

مدل نهایی تولیدی Tata Curvv در سال 2024 در هند به فروش می رسد.

منبع تصویر


کرتا رقیب تاتا در حال آزمایش است؟ – تایم لاین را اجرا کنید








منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: