کنترلر آفلاین DDCS۴-V۲ ۱ خرید + قیمت A2R فروشگاه سی ان سی 24 | asilight

کنترلر CNC آفلاین 3 محور مدل DDCSV2.1 بسیار پرقدرت و سریع است و توانائی ارسال پالس با سرعت 500KHz را دارد. این کنترلر‌ها با نام نرم‌افزار‌شان شناخته می‌شوند؛ در این نوع کنترلر در صورت قطع ارتباط کنترلر با کامپیوتر، کار متوقف می‌شود. سرعت خروجی در این کنترلرها بسیار کم بوده و تابع سرعت کامپیوتر می‌باشد. برای استفاده از این کنترلر‌ها از بورد واسط الکترونیکی نیز استفاده می‌کنند.

کنترلر آنلاین pH و کلر PCA340

می توان گفت پروسه های صنعتی که بدون استفاده از کنترلر و به تنهایی کنترل می شوند معمولا پاسخ و نتیجه ی مطلوبی را نمی دهند. به همین جهت انتخاب و استفاده از یک کنترلر باکیفیت و مناسب اهمیت زیادی دارد و قدم مهمی برای شروع یک پروسه صنعتی شمرده می شود. میزان استفاده از کنترلر‌ها در چند دهه ی اخیر به میزان قابل توجهی بالا رفته است.

کنترلر آفلاین DDCS۴-V۲ ۱ خرید + قیمت A2R فروشگاه سی ان سی 24 | asilight

تمامی این ویژگی‌ها باعث عملکرد فوق‌العاده دقیق و کم صدا و آسان این محصول شده‌اند. قابلیت کاليبره دستگاه از طریق دکمه CAL از امکانات PH متر آنلاین و تابلویی ازدو 4803P به شمار می رود. برای صفحه نمایش LED ، صفحه علامت فروشگاه، صفحه وسیله نقلیه و موارد دیگر مناسب است. کنترلر آفلاین DDCS۴-V۲.۱ قابلیت پشتیبانی از استپ موتور و سرو موتور را دارد. تجهیزات کنترلی صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان، ریخته گری، داروسازی، تصفیه آب صنعتی، یونیزاسیون، مهندسی پزشکی ،مهندسی کنترل و ابزار دقیق را دارد.

قطعات تجهیزات جانبی

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی آب کالا می باشد. از طریق سیستم ، کاربران توانایی فعال یا غیرفعال کردن میزان زنگ هشدار پایین و بالا را برای همه پارامترها دارند. این سیستم همچنین اگر چیزی در سیستم به درستی کار نکند ، از حفاظت بیش از حد استفاده می کند که زنگ خطر ایجاد می کند. خروجی آنالوگ کاملاً قابل برنامه ریزی است و می تواند متناسب با غلظت کلر ، pH و مقدار دما باشد. محدودیت های خروجی آنالوگ برای هر پارامتر قابل انتخاب است.

کنترلر CNC آفلاین 4 محور مدل SMC4-4-16A16B

همچنین دارای LED وضعیت است که به ما نشان می‌دهد دستگاه در حال اندازه‌گیری است و یا در وضعیت دوز کنترلر آفلاین یا هشدار می‌باشد. این کنترلر دارای رله‌ای برای انتخاب جهت دوز به صورت اکسایش یا کاهش است. پارامترهای ساده و واضح که سرعت اجرای عملیات را بالا میبرد از دیگر قابلیت‌های این کنترلر آفلاین است. شما مشتریان عزیز می توانید کنترلر آفلاین DDCS۴-V۲.۱ را از فروشگاه سی ان سی 24 تهیه نمایید.

  • همچنین حالت دوز اتومات آن، زمان نگهداری را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.
  • سیستم کنترل وقت اضافه، برای محافظت دستگاه در برابر اوردوز است.
  • این دستگاه‌های برنامه پذیر که فرمان خود را از کاربر دریافت می کنند، در انواع و برندهای مختلف تولید می شوند.
  • تمامی حقوق این سایت برای فروشگاه CNCParts محفوظ می باشد.
  • همچنین به وسیله کنترلر آنلاین PH و ORP ازدو می توان یک نقطه از PH را به عنوان مرجع تنظیم نمود و هنگامی که مقدار PH اندازه گیری شده زیر مقدار PH مرجع تنظیم شده باشد، کنترلر فرمان رله را صادر می کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: