کیا سلتوس جدید با تقاضای زیاد

کیا هند بیش از 50000 رزرو برای آن دریافت کرده است کیا سلتوس جدید فقط در 2 ماه سلتوس جدید از زمان عرضه در جولای 2023 با استقبال چشمگیر خریداران مواجه شده است. با این کار، کیا به یکی از سریع‌ترین تولیدکنندگان OEM تبدیل می‌شود که در بخش رقابتی میان‌رده‌های شاسی‌بلند از مرز عبور کرده است.

کیا همچنین 4 میلیون فروش داخلی در این ماه و 5.47 میلیون فروش سلتوس با احتساب صادرات از زمان آغاز به کار خود را تکمیل کرده است. این شرکت ادعا می کند که نسخه های برتر این SUV تقاضای زیادی دارند. نزدیک به 77٪ از کل رزروها از انواع برتر (HTX به بعد) انجام می شود. علاوه بر این، 47 درصد از کل رزروها برای انواع مجهز به سیستم‌های پیشرفته کمک راننده (ADAS) انجام شده است.

کیا سلتوس در 3 گزینه موتور – 1.5 لیتری NA بنزینی، 1.5 لیتری توربو دیزل و 1.5 لیتری توربو بنزینی موجود است. این خودرو در 3 سطح تریم Tech-Line، GT Line و X-Line ارائه می شود. نسخه بنزینی تنفس طبیعی بین 10.89 تا 16.59 میلیون روپیه قیمت دارد، در حالی که نسخه بنزینی توربو در قیمت 14.99 تا 19.99 میلیون روپیه موجود است. نسخه دیزلی سلتوس برای نسخه پایه 11.99 میلیون روپیه قیمت دارد، در حالی که نسخه با مشخصات بالا 19.99 میلیون روپیه (نمایشگاه سابق، دهلی نو) برچسب گذاری شده است.

آقای Myung-sik Sohn، مدیر ارشد فروش و بازرگانی کیا هند، درباره موفقیت Seltos گفت: “Seltos به یکی از قابل اعتمادترین و راحت ترین تجربه های رانندگی برای مشتریان جدید تبدیل شده است. دستیابی به فاکتور برجسته طراحی و فناوری همراه با ارزش پیشنهادی خودرو دشوار است و دلیل بزرگی برای موفقیت بزرگ آن است. در پاسخ به تقاضای زیاد، ما همچنین تولید خود را بهینه سازی کرده ایم تا دوره انتظار را به حداقل برسانیم تا مشتریان ما برای دستیابی به SUV مورد علاقه خود منتظر نمانند.

این SUV دارای 15 ویژگی ایمنی به صورت استاندارد و 17 ویژگی ADAS سطح 2 خودکار است. فناوری ADAS ویژگی هایی مانند کمک هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری، کمک بین خطوط، نظارت بر نقاط کور و موارد دیگر را ارائه می دهد. از نظر ویژگی‌های ایمنی، این شاسی‌بلند دارای شش کیسه هوا، ESC، کمک به حرکت در سربالایی، ترمزهای دیسکی چهار چرخ، TPMS و کمربند ایمنی سه نقطه‌ای به‌صورت استاندارد است. این SUV همچنین به صفحه نمایش پانوراما دوگانه، AC تمام اتوماتیک دو منطقه ای و سانروف پانوراما دو جداره مجهز شده است.


کیا سلتوس جدید با تقاضای زیاد – 50000 رزرو در 2 ماه




منبع: https://www.indiacarnews.com/news/new-kia-seltos-in-huge-demand-50000-bookings-in-2-months-59266/