گروه رنو هیدروژن را در محدوده خودروهای تجاری سبک خود معرفی می کند

رنو MASTER ZE Hydrogen که در نیمه اول سال 2020 پیش بینی می شود، برد را از 120 کیلومتر به 350* کیلومتر افزایش می دهد و در ون (دو نسخه) و کابین شاسی (دو نسخه) در دسترس خواهد بود. این وسیله نقلیه مجهز به دو مخزن هیدروژن واقع در زیر بدنه خودرو، تطبیق پذیری بدون کاهش حجم بار از 10.8 متر مکعب تا 20 متر مکعب با وزن اضافی معقول 200 کیلوگرم خواهد داشت.

* صدور گواهینامه WLTP در حال انجام است



منبع

Boulogne-Billancourt، 22 اکتبر 2019 – رنو استفاده از خودروهای تجاری سبک الکتریکی خود را با هیدروژن گسترش می دهد. فناوری هیدروژن گروه رنو که از سال 2014 آزمایش شده است، با مشارکت سیمبیو، یکی از زیرمجموعه های میشلین، توسعه یافته است. این خودروها مجهز به پیل سوختی افزایش دهنده برد هستند که توان الکتریکی و حرارتی 10 کیلووات را ارائه می دهد و برد رنو MASTER ZE Hydrogen و Renault KANGOO ZE Hydrogen را به بیش از 350 کیلومتر افزایش می دهد. یکی دیگر از مزایای هیدروژن این است که شارژ فقط پنج تا ده دقیقه طول می کشد. هیدروژن به نیازهای افراد حرفه ای که هنوز توسط وسایل نقلیه الکتریکی برآورده نشده است، به ویژه برای نیازهای سفرهای طولانی مدت آنها پاسخ می دهد.

از پایان سال 2019، رنو KANGOO ZE Hydrogen بهترین برد واقعی را در بین هر ون برقی موجود در بازار در 370* کیلومتر (در مقابل 230 کیلومتر WLTP با Kangoo ZE) به رخ خواهد کشید. این وسیله نقلیه با حجم بار 3.9 متر مکعب، علیرغم وزن اضافی معقول 110 کیلوگرمی، با قیمت 48300 یورو در فرانسه در دسترس خواهد بود. مالیات بر ارزش افزوده (شامل خرید باتری و بدون احتساب پاداش های زیست محیطی).

گروه رنو طیف خودروهای تجاری سبک الکتریکی خود را با عرضه رنو MASTER ZE Hydrogen و Renault KANGOO ZE Hydrogen تکمیل می کند. این وسایل نقلیه تمام محدوده مورد نیاز برای سفرهای طولانی مدت و همچنین رکورد زمان شارژ را برای حرفه ای ها فراهم می کند. و مزایا به همین جا ختم نمی شود، زیرا رنو MASTER ZE Hydrogen و Renault KANGOO ZE Hydrogen می توانند با انرژی کربن زدایی شده کار کنند که به محیط زیست احترام می گذارد و در عین حال راحتی رانندگی الکتریکی را ارائه می دهد. Denis Le Vot، SVP اتحاد، واحد تجاری رنو-نیسان LCV

گروپ رنو که همیشه به بازار توجه دارد، مایل است به مشتریان حرفه ای رنو پرو+ راه حلی تکمیلی با رنو MASTER ZE Hydrogen و Renault KANGOO ZE Hydrogen ارائه دهد.

این خودروهای الکتریکی هیدروژنی با یک پیل سوختی کار می کنند که هیدروژن مخازن خود را با اکسیژن هوا ترکیب می کند تا الکتریسیته تولید کند (برای تامین انرژی موتور الکتریکی). مزیت اول: این وسایل نقلیه با چالش های زیست محیطی جدید تحرک شهری روبرو هستند. علاوه بر این، آنها افزایش استقلال، شارژ مجدد هیدروژن سریع (از 5 تا 10 دقیقه) و تعمیر و نگهداری آسان را ارائه می دهند. این مزایا وسایل نقلیه تجاری سبک الکتریکی هیدروژنی را برای نیازهای شدید و استفاده افراد حرفه ای در مناطق شهری بزرگ تا حاشیه شهرها مناسب می کند: حمل و نقل و تدارکات، تحویل شهری و خدمات چند فنی، خدمات شهری و محلی، سریع و ویژه. پست


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: