یک میدان رکورد برای Clio Trophy France Terre در Langres

مسابقه Rallye Terre de Langres Haute-Marne روز شنبه با دو حلقه یکسان سه مرحله ای در مسیر افتتاحیه 76.20 کیلومتری آغاز می شود. در روز یکشنبه، دو بخش زمان‌بندی‌شده دیگر، که با مرحله 20.09 کیلومتری Jean Ragnotti Power Stage شروع می‌شود، دو بار رانده می‌شود تا مسیر مسابقه را قبل از پایان بعدازظهر در Langres به 131.15 کیلومتر برساند.

هفت راننده این هفته اولین حضور خود را در Clio Trophy France Terre خواهند داشت. الکساندر گرانسانا، لودوویک کاسیانی و دیوید جرارد، که تجربه لانگرس را پشت سر گذاشته‌اند، می‌توانند در اولین حضور خود شگفت‌انگیز باشند، مانند لودویک گدار، که در حال حاضر دومین جایزه آماتور میشلین است. در رده نوجوانان، اورلین ریچارد نیز بر دانش خود تکیه خواهد کرد تا سلسله مراتب را بر هم بزند، اما کلمان گگوت تازه کار و لندر داین از بلژیک، پنجمین قهرمانی مسابقات رالی نوجوانان بلژیک در سال گذشته و در جام آسفالت در Le Touquet نیز حضور خواهند داشت. به حساب می آید.

سومین رالی سال گذشته، مارسل آباد اسپانیایی تلاش می کند تا حس خوب خود را در جاده های هاوت مارن تایید کند، اما باید با افراد خارجی زیادی که مشتاق انتقام هستند روبرو شود. در میان آنها، ماکسیم لافون، میکا راسوآماروماکا، باپتیست پانیسیه و ماتئو شاتیلون، جونیورها، بر خلاف باستین برگونه، همه تازه‌کار در لانگرس هستند. همچنین بنجامین بولنک، امانوئل گینچارد و وینسنت فاور-میویل با تکیه بر تجربیات قبلی خود برای غافلگیری رقبای خود خواهند بود در حالی که ژان لاوین، توماس مویست، ماکسیم سالین، سباستین استودر و اینس تامیزیه به دنبال کسب اولین امتیازات خود در فصل خواهند بود.

دوم در Causses و Castine، Florian Bouchonneau به امید حفظ برتری جام و برداشتن آخرین گامی که او را از پله بالای سکو جدا می کند، حرکت خواهد کرد. با این حال، ماموریت او چالش برانگیز خواهد بود زیرا نزدیکترین تعقیب کنندگان او، فلوریان کاندامینز و ژان پل مونین، که قبلاً امسال برنده شده اند، سعی می کنند دوباره آن را انجام دهند تا چکش را پایین بیاورند.

کوئنتین ریباود، دارنده عنوان قهرمانی نیز در ابتدا خواهد بود تا برنامه رسمی خود را با Clio Rally4 در مسابقات قهرمانی رالی گراول فرانسه ادامه دهد، در حالی که قهرمان FIA ERC3 و قهرمان نوجوانان FIA ERC3 ژان باپتیست فرانچسی نیز با همین مدل رقابت خواهند کرد.

این هفته، 33 خدمه برای جلسه ای به لانگرس می روند که می تواند به طور قابل توجهی نتیجه مسابقه عنوان را قبل از فشار نهایی رقم بزند.

لیست ورودی
#28 فلوریان بوشونو – ژان ری (J)
#29 فلوریان کاندامینز – دیمین جول
# 30 ژان پل مونن – فرانک ژیلیو
شماره 31 Faniry Rasoamaromaka – Judi Rakatomalala (J)
#32 جولین پونتال – لون بیاژتی (J)
شماره 33 سام تاونو – پائولین بویر (J)
شماره 34 لوران روش – ژان دریاز (L)
# 35 مارسل آباد – پره رکنا (J)
شماره 36 بنجامین بولنک – کلوئه باروزی-گاوز
# 37 اریک روییر – گیلبرت دینی (G)
#38 ماکسیم لافون – توماس دلماس (J)
#39 Mika Rasoamaromaka – Bastien Pouget (J)
#40 ماتئو شاتییون – ماکسنس کورنواو (J)
#41 باستین برگونه – متیو دشارن (J)
شماره 42 باپتیست پانیسی – گائل لاورنه (J)
#43 امانوئل گینچارد – کیلیان گینچارد
#44 لیلیان ویاله – مانوئل گیراردلو (G)
#45 وینسنت فاور-میویل – سدریک کاس
#46 کلودی تانگه – ژان کریستیان انتییر (G)
#47 سباستین استودر – آماندا روستی
#48 الکساندر گرانزانی – لویک مورل
شماره 49 کلمنت گگوت – جسیکا لپرتر (J)
#50 دیوید جرارد – مانون دلیوت
#51 لودویک گدار – ماتیو بول ریچارد
شماره 52 اورلین ریچارد – کورنتین سیلوستر (J)
# 53 لودویک کاسیانی – سلین کاوالارو
#54 Lander Dhaene – فرانسوا گیرلند (J)
#55 ژان لوین – آرنو کوبیزولس (J)
#56 توماس مویست – لوکاس گینست (J)
#57 ماکسیم سالین – دیوید سالین
#58 کریستف روکار – کورین مورسیا (G)
#59 گرگوری پرارد – سزار دلبک (G)
شماره 60 اینس تامیزیه – لوران تامیسیر (J, W)



منبع لورنت روچ، رهبر رده آقایان پس از کسب مقام چهارم در مجموع در کاستین، می خواهد در این نبرد حضور داشته باشد. قهرمان سال 2011 سوئیس، برنده سابق کلاس در لانگر، با لیلیان ویاله، اریک رویر، کریستوف روکار و کلودی تانگه بلژیکی روبرو خواهد شد. 12 ماه پس از پایان یافتن در جمع پنج تیم برتر این رویداد، گرگوری پرارد در بازگشت به جام، ترکیب این رده را تکمیل خواهد کرد.

سام تاونو همچنین مصمم است که زمینی را که پس از بازنشستگی از رالی قبلی از دست داده جبران کند. مالاگاسی Faniry Rasoamaromaka، سردسته رده‌بندی ژان راگنوتی پاور استیج، همچنین سعی خواهد کرد با وجود عدم تجربه در لانگرس، در پایان تیز وارد مبارزه شود، در حالی که جولین پونتال از دانش خود در مسیر برای ادامه بهبود عملکرد خود استفاده خواهد کرد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: