اخیراً یک قاطر آزمایشی استتار شده از هاچ بک ممتاز Tata Altroz در دوربین شکار شده است. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا نسخه به روز شده دریچه آن، تکرار الکتریکی یا نوع CNG. در حالی که استتار توانسته تمام جزئیات طراحی تاتا آلتروز 2023 را پوشش دهد، می توان به مه زدا عقب و چرخ های آلیاژی یکنواخت توجه کرد. مدل موجود با آلیاژهای دو رنگ عرضه می شود.
همانطور که می دانید، Altroz در اوایل سال 2020 در پنج سطح تریم XE، XM، XT، XZ و XZ (O) معرفی شد. این رقیب سرسخت است – Maruti Suzuki Baleno اخیراً یک بهروزرسانی میانسالی دریافت کرده است که به افزایش فروش ماهانه آن کمک کرده است. به منظور مقاومت در برابر رقابت، این خودروساز داخلی ممکن است فیس لیفت تاتا آلتروز 2023 را ارائه کند.
در حال حاضر، هاچ بک ممتاز تاتا با گزینه های 1.2 لیتری بنزینی 3 سیلندر تنفس طبیعی (86 اسب بخار/113 نیوتن متر)، 1.2 لیتری i-turbo (110 اسب بخار/140 نیوتن متر) و 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو دیزل (90 اسب بخار/200 نیوتن متر) در دسترس است. . در حالی که واحد بنزین تنفس طبیعی راندمان سوخت 18.53 کیلومتر را ارائه می دهد، iTurbo وعده 18.13 کیلومتر بر لیتر را می دهد. مشعل روغن مسافت پیموده شده 23.03 کیلومتر بر لیتر را برمی گرداند.
تاتا مدتی است که CNG Altroz را آزمایش می کند. نمونه اولیه آن قبلاً با تجهیزات تست انتشار جاسوسی شده است. در صورت عرضه، احتمالاً این مدل با موتور 1.2 لیتری توربو بنزینی همراه با کیت CNG کارخانه عرضه خواهد شد.
صحبت کردن در مورد تاتا آلتروز EV، این هاچ بک الکتریکی اولین حضور عمومی خود را در نمایشگاه خودروی 2022 انجام داد. این مدل دارای جلوپنجره بسته، سپرهای جلو و عقب بهروز شده، سد هوای جلو با الگوی ستارهای، رینگهای آلیاژی جدید طراحی شده با هایلایتهای آبی، درب عقب سیاهشده و نشانهای تغییر مکان دارد. در داخل، اثاثه یا لوازم داخلی سبک تری با انتخابگر دنده چرخشی دارد.
در حالی که مشخصات رسمی Altroz EV هنوز فاش نشده است، احتمالاً با پیشرانه Ziptron تاتا عرضه می شود. این مجموعه شامل یک موتور AC آهنربای دائمی است که چرخ های جلو را از طریق یک گیربکس تکی تامین می کند. برد الکتریکی این هاچ بک با یک بار شارژ حدود 250 تا 300 کیلومتر خواهد بود.
منبع تصویر