با معرفی موتورسیکلتهای وزن متوسط، رقابتیتر میشود.هارلی دیویدسون X440 جدید و Triumph Speed 400. چیزی که این دوچرخه ها را خاص می کند این است که مقرون به صرفه ترین پیشنهادات تولید کنندگان مربوطه هستند. هارلی دیویدسون X440 اولین مدلی است که با مشارکت هیرو و هارلی عرضه می شود، در حالی که اسپید 400 اولین محصولی است که توسط باجاج اتو و تریومف ساخته شده است. هدف هر دو سازنده این است که سلطه رویال انفیلد را به چالش بکشند که مدل های محبوبی مانند Bullet 350، Classic 340، Hunter 350، Meteor 350 و Himalayan 400 را ارائه می دهد.
اما این همه ماجرا نیست. رویال انفیلد نیز در حال آماده شدن برای تقویت بازار خود با سه موتورسیکلت جدید در محدوده 350cc-450cc است. گزارش ها حاکی از آن است که نسل جدید Royal Enfield Bullet 350 در اوایل سپتامبر 2023 راه اندازی خواهد شد. پس از آن، رویال انفیلد هیمالیایی کاملاً جدید، که انتظار می رود طی 6 تا 8 هفته آینده (حدود نوامبر 2023) وارد شود، خواهد آمد. علاوه بر این، این شرکت در حال کار روی رویال انفیلد اسکرام 440 است که احتمالا در 12 ماه آینده وارد جادهها میشود.
صحبت از نسل جدید RE Bullet 350 (با اسم رمز J1B) شد، این دوچرخه بر اساس پلتفرم جدیدی ساخته خواهد شد و از یک موتور 346 سی سی تک سیلندر با هوا خنک می شود. تغییرات زیبایی قابل توجهی انتظار می رود، از جمله صندلی تک تکه جدید با پشتیبانی بهتر از کمر، پوشش کرومی اطراف چراغ جلو، چراغ عقب و آینه های دید عقب، مخزن سوخت، چرخ های سیم پره، و قوطی اگزوز یک طرفه.
در حال حاضر، جزئیاتی در مورد RE Himalayan کاملاً جدید در دسترس نیست. رویال انفیلد اسکرام 440 با کد D4K از یک موتور 440 سی سی با هوا/روغن خنک استفاده می کند. با این حال، ارقام قدرت و گشتاور آن به طور قابل توجهی کمتر از RE Himalayan 450 است که قرار است در ماه های آینده عرضه شود. مشخص نیست که آیا Scram 440 جدید جایگزین Scram 411 می شود یا در کنار آن فروخته می شود.
منبع