3 موتور سیکلت محبوب برای بازگشت


در 2-3 سال گذشته شاهد عرضه مجدد چندین موتورسیکلت از جمله یزدی و جاوا بوده ایم. در واقع، باجاج مجدداً Pulsar 220F را به بازار عرضه کرد تا سهم از دست رفته بازار را به دست آورد. در این مقاله، ما در مورد 3 موتورسیکلت برتر صحبت می کنیم که در چند سال آینده به بازار ما باز می گردند –

یاماها R3

یاماها R3 در هند عرضه شد

یاماها قصد دارد دوباره طیف گسترده ای از موتورسیکلت های ممتاز را در بازار ما معرفی کند. اگر گزارش‌ها را باور کنیم، یاماها می‌تواند موتورسیکلت R3 را در سال 2023 مجدداً عرضه کند. این موتورسیکلت اخیراً در بازارهای جهانی تغییراتی را در قالب نشانگرهای LED براق جدید و رنگ بنفش جدید دریافت کرده است. این موتور از یک موتور دوقلو موازی 321 سی سی خنک کننده مایع استفاده می کند که 42 اسب بخار قدرت و 29.5 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتورسیکلت بر اساس یک شاسی فریم الماسی، یک دوشاخ جلویی 37 میلی‌متری دلاری و یک تک شوک قابل تنظیم پیش بار در عقب دارد. همراه با کلاچ دمپایی و ABS دو کاناله. یاماها R3 جدید با خودروهایی مانند KTM RC 390، BMW G 310 RR و Kawasaki Ninja 400 رقابت خواهد کرد.

Bajaj Avenger 220 Street

Bajaj Avenger Street 220 متوقف شد

Bajaj در حال حاضر Avenger 220 Cruise را در بازار ما می فروشد. طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی مجدد خیابان Avenger 220 است که مکانیک‌ها را با کروز به اشتراک می‌گذارد. این موتورسیکلت از همان موتور تک سیلندر 220 سی سی با هوا/روغن خنک می شود که 19 اسب بخار قدرت و 17.55 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و با یک جعبه دنده 5 سرعته جفت می شود. برای وظایف سیستم تعلیق، دوچرخه دارای یک دوشاخه تلسکوپی جلو و کمک فنرهای دوگانه در عقب است. این موتورسیکلت احتمالاً دارای ترمز دیسکی جلو و درام در عقب است. دارای پنل های سیاه شده و رینگ های آلیاژی خواهد بود. پشتی و شیشه جلوی بزرگ را از دست خواهد داد.

کاریزما قهرمان

قهرمان جدید کاریزما

Hero MotoCorp در حال حاضر چندین موتورسیکلت جدید از جمله XPulse 400 و Karizma جدید را در جاده های هند آزمایش می کند. نسل بعدی Hero Karizma یک موتورسیکلت تمام عیار با دسته های کم تنظیم خواهد بود که موقعیت سواری اسپرتی را ارائه می دهد. این دوچرخه کاملاً دارای جلوپنجره کوتاه است، در حالی که قسمت عقب دارای قسمت دم باریک با صندلی تقسیم شده و یک اگزوز کوتاه با محافظ حرارتی است. این دوچرخه در دو انتها دارای ترمز دیسکی به همراه ABS دو کاناله خواهد بود. مدل خالدار دارای یک چنگال جلو وارونه و یک تک شوک در عقب است. Hero MotoCorp همچنین یک علامت تجاری برای پلاک کاریزما XMR ثبت کرده است. انتظار می‌رود این خودرو از یک موتور 210 سی‌سی جدید خنک‌کننده مایع به همراه یک جعبه‌دنده 6 سرعته استفاده کند.


3 موتورسیکلت محبوب برای بازگشت – قهرمان کاریزما








منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: