تاتا موتورز 50000مین خودروی برقی خود را از کارخانه پونا در هند عرضه کرده است. محیط سیاست گذاری مطلوب، تبلیغات شفاهی مثبت مشتریان فعلی، گزینه های کاربردی محصول، سواری و حمل و نقل بهتر و هزینه جذاب مالکیت به این شرکت کمک کرده است تا پیش از هدف خود به این موفقیت دست یابد.
در مورد این دستاورد، آقای شایلش چاندرا، مدیر عامل، تاتا موتورز وسایل نقلیه مسافربری Ltd. و Tata Passenger Electric Mobility Ltd. گفت: “به عنوان پیشگامان خودروهای الکتریکی در کشور، مسئولیت اطمینان از پذیرش موفقیت آمیز بر عهده ما بود. با ترکیب محصول به خوبی کالیبره شده، ابتکارات قوی در مواجهه با مصرف کنندگان، ما توانسته ایم موانعی را برای پذیرش EV برطرف کنیم. ما یک اکوسیستم کامل EV را با شرکت های گروه تاتا ایجاد کردیم تا راه حل های ساده و مقرون به صرفه ای را برای مشتریان خود ارائه دهیم.
جشن گرفتن 50000مین خودروهای برقی در هند گواهی محکمی است بر اینکه چگونه مجموعه ما در بین مردم سراسر کشور طنین انداز شده است. خودروهای الکتریکی راه حلی عملی برای مشکلات افزایش قیمت سوخت و تشدید آلودگی ارائه می دهند. مشتریان اکنون آماده استقبال از خودروهای برقی هستند و ما بسیار هیجان زده هستیم که شاهد انتقال از اولین استفاده کنندگان به خودروهای برقی فعلی هستیم که به یک انتخاب اصلی برای مشتریان هندی تبدیل شده اند.
دموکراتیک کردن تحرک الکتریکی در هند، تاتا موتورز تضمین می کند که یک گزینه EV برای همه وجود دارد. از محبوبترین برند SUV در هند، Nexon EV تا جدیدترین محصول اضافه شده تاتا تیاگو.ev، اولین هاچ بک برقی هند، درک عمیق این شرکت از مشتریان خودروهای برقی منجر به ترکیب محصولی هیجان انگیز با مرتبط ترین ویژگی ها شده است. برای رفع نیازهای مشتری، این شرکت نه تنها ویژگی هایی مانند Multi Mode Regen و Multi Drive Mode را معرفی کرده است، بلکه به مشتریان در مورد بهترین راه برای رانندگی با خودروهای برقی خود برای برد بهینه آموزش داده است. همه محصولات از معماری زیپترون ولتاژ بالا استفاده میکنند که بیش از 450 میلیون کیلومتر در زمینهای متنوع و چالشبرانگیز هند رانده و اثبات شده است و تجربهای بینظیر و سازشناپذیر EV را ارائه میدهد.
در حالی که محصولات جدید برای پاسخگویی به نیازهای در حال رشد مشتریان توسعه مییابند، تاتا موتورز همچنین بهروزرسانیهای نرمافزاری را به مشتریان فعلی خودروهای برقی ارائه میکند تا بتوانند از تجربه رانندگی و مالکیت مجدد لذت ببرند. علاوه بر این، با هدف دسترسی آسان به خودروهای برقی، تاتا موتورز وارد 80 شهر جدید شده است و شبکه خود را به بیش از 165 شهر گسترش داده است و به مصرف کنندگان کمک می کند تا خودروهای برقی را به عنوان شیوه حرکت شخصی خود بپذیرند.
در آینده، تاتا موتورز بر روی یک رویکرد معماری سه فازی برای خودروهای برقی تمرکز کرده است و قصد دارد 10 خودروی برقی را در 5 سال آینده عرضه کند.