6 نمایش جهانی برای گروه رنو در نمایشگاه خودرو پاریس 2022

آلپاین همچنین در نمایشگاه خودروی پاریس حضور خواهد داشت و خودروهای اسپرت امروز و فردا را به نمایش خواهد گذاشت. این برند در کنار جدیدترین نوآوری‌ها و پیشنهادات فرمول 1، اولین نمایش جهانی یک ماشین مفهومی کاملاً جدید، تجسم آینده محصول و استراتژی ورزشی خود – مرحله جدیدی در تحول برند.

  • تحرک برای 1، 2، یا بیشتر … و خدمات فراوان در Mobilize

Boulogne-Billancourt، 9 سپتامبر 2022 – برندهای رنو، داچیا، آلپاین و موبیلیزه تأیید می‌کنند که در نمایشگاه اتومبیل پاریس آینده – “انقلاب در جریان است” – که از 17 تا 23 اکتبر 2022 در محل نمایشگاه Porte de Versailles (سالن 6) برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت. ). یک رویداد خودرویی غیرقابل از دست دادن، نمایشگاه موتور فرصتی برای هر برندی خواهد بود تا حداقل یک نمایش جهانی منحصر به فرد، و همچنین آخرین نوآوری‌ها، مشارکت‌هایشان و چندین وسیله نقلیه نمادین از مجموعه خود را ارائه دهد.

چیزهای جدیدی که نباید از دست داد

  • 3 نمایش جهانی در رنو

داچیا آخرین مرحله تغییر هویت بصری خود را در نمایشگاه خودرو پاریس به نمایش خواهد گذاشت. پس از بازنگری در ارتباطات و تبلیغات خود که در اواسط سال 2021 انجام شد و شبکه توزیع آن که در اوایل سال 2022 آغاز شد، این برند ارائه خواهد کرد. هویت جدید آن در کل محدوده آن در پاریس. این یک گام استراتژیک برای داچیا و یک چالش تاریخی خودرو است: از غرفه داچیا دیدن کنید تا طراحی جدید و قلمرو برند جدیدی را کشف کنید که فراتر از مدل‌های آن برای کشف در غرفه است.

  • یک خودروی مفهومی انحصاری آلپاین

جدید: Master Van H2-TECH پس از نسخه اولیه خود برای اولین بار در نسخه تولیدی خود در جاده ها به نمایش گذاشته می شود.



منبع

Mobilize که به راه حل های جدید تحرک اختصاص دارد، چشم انداز خود را از تحرک در شهرها از طریق وسایل نقلیه و مفاهیم آینده خود، به ویژه ارائه خواهد کرد. Duo را بسیج کنید، برای اشتراک خودرو طراحی شده است اما به صورت اشتراک برای همه در دسترس است. آنها برای استفاده مشترک طراحی شده و با طیف وسیعی از خدمات به بازار عرضه می شوند، جابجایی افراد و کالاها را در محیط های پیچیده شهری تسهیل می کنند. Mobilize همچنین راه حل های انرژی و دیدگاه خود در زمینه انرژی را به اشتراک خواهد گذاشت.

HYVIA، گروه رنو و سرمایه گذاری مشترک Plug، که به تحرک هیدروژن اختصاص داده شده است، نیز نمایشگاه خواهد داشت. وسایل نقلیه هیدروژنی آن (ون، اتوبوس شهری، کابین شاسی) و تصاویری از اکوسیستم منحصر به فرد H2 آن در سالن 3. ساخت فرانسه.

رنو اولین بار در جهان از تفسیر مجدد یکی از مدل های نمادین خود رونمایی خواهد کرد. رنو 4، و همچنین اولین آن Kangoo E-Tech برقی برای خانواده ها طراحی شده است. برای پایان دادن به جشن یکساله پنجاهمین سالگرد رنو 5، عموم مردم این فرصت را خواهند داشت تا ماشین نمایشی اسپرت و نامتعارف. بین خودروهای مفهومی، مدل‌های تولیدی و خودروهای نمایشی، نمایشگاه خودروی پاریس 2022 تعهد سازنده به نمایشگاه‌های خودرو را برجسته می‌کند. رنو جدید مگان E-Tech الکتریکی و جدید استرالیا E-Tech هیبریدی خود را که برای اولین بار در معرض دید عموم قرار می گیرد – مدل هایی برای فتح مجدد بخش C به نمایش می گذارد.

  • داچیا: یک هویت بصری جدید!

منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: