موسیقی این کمپین بار دیگر بر اساس یکی از نمادهای این برند ساخته شده است: “جانی و مری” اثر رابرت پالمر، این بار توسط گروه پاریسی Eekoz در نسخه ای پرانرژی و مدرن زیر نظر موسیقی Start-Rec مورد بازبینی قرار گرفته است.
این کمپین که قبلاً در شبکه های اجتماعی پخش شده است، در ماه ژوئن برای راه اندازی تجاری نسخه هیبریدی E-Tech از رنو آرکانا در اروپا در 35 کشور پخش خواهد شد.
علاوه بر فیلم تلویزیونی و داراییهای مرتبط، رنو برای اولین بار در این مدل، محتویات ویدیویی متعددی را در قالب گرافیکی کاملاً جدیدی به نام “R:System” توسعه داده است.
رنو آرکانا ذاتاً هیبریدی است: طراحی اسپورت، شیک، ظرفیت بار زیاد و طیف کاملی از موتورهای میکرو هیبریدی و هیبریدی. این ویژگی ها این SUV جدید را به یک تازگی واقعی در بازار تبدیل می کند.
رنو یک کمپین جدید، معاصر و انسانی برای آرکانا توسعه داده است.
ما محتوایی را برای هر مرحله از سفر مشتری ایجاد کردهایم که با پلتفرمهای دیجیتال – یوتیوب، اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین بهویژه برای هدف ناوگان ما سازگار است – و همیشه با یک ثبات گرافیکی و موسیقیایی یکسان است. به عنوان مثال، محتوای آرمانی برای تقویت آگاهی از مزایای محصول: R:creative. یا محتوای فنی بیشتر برای مشتریانی که قصد خرید دارند: R:techno. و در نهایت، R:tuto، که به تبدیل کمک می کند و اطمینان در مورد نحوه کار با خودرو را فراهم می کند. در نتیجه، R :سیستم انسجام محتوا در هر نقطه تماس و تا حد امکان نزدیک به انتظارات مشتری با لحن و سبکی است که تصویر برند ما را تقویت می کند. الکساندرا اوینی، مدیر ارشد تبلیغات رنو.
“برای این راه اندازی، ما یک کمپین انسانی مصمم را با فیلمی تصور کردیم که باید با همه صحبت کند، زیرا زندگی ما را به شیوه ای بسیار صادقانه، گاهی معتدل، گاهی پرشورتر، اما هرگز خطی به تصویر می کشد. به لطف تطبیق پذیری آن، Arkana کاملا اقتباس شده است. نسخه هیبریدی E-TECH آن همچنین به برند رنو اجازه می دهد تا با تکمیل طیف وسیعی از وسایل نقلیه هیبریدی الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی ما، گام جدیدی به جلو بردارد. Hortense Isnard، مدیر تولید محتوای مدلهای خودرو در رنو.
زندگی مستقیم و خطی، بدون موج یا غافلگیری، بدون انحراف یا چرخش نیست. زندگی روزمره ما متشکل از تغییرات، تطبیق پذیری، پیچ و خم ها و موارد غیرمنتظره است. ما چند وجهی هستیم، شخصیت ما از احساسات تشکیل شده است، احساساتی که متفاوت و متضاد هستند، این چیزی است که به ما اجازه می دهد زندگی پر از شگفتی، غیرمنتظره و شدید داشته باشیم. مانند رنو آرکانا، مخاطبان ما ذاتاً هیبریدی هستند.