این پیشنهاد جدید به طور قابل توجهی به لطف تکامل گیربکس موتور الکتریکی امکان پذیر شد.
کل محدوده Master ZE با WallBox 32A / 7.4 kW، خودگردانی WLTP 130 کیلومتری و شارژ مجدد کامل در 6 ساعت را ارائه می دهد.
- کابین شاسی : نسخه جدید شاسی کابین در طول L2 و L3 در ارتفاع H1 با حداکثر بار 1620 کیلوگرم قبل از تبدیل موجود است.
این کابین شاسی Master ZE طیف وسیعی از دگرگونی ها را امکان پذیر می کند، به ویژه در حجم زیاد با درب عقب و همچنین در کناره های پلت فرم.
به عنوان مثال، Master ZE مجهز به یک جعبه بزرگ 20 متری است3 و دم بالابر 1000 کیلوگرم بار را تضمین می کند. - کف کابین : نسخههای 2 طبقه کابین که قبلاً در کاتالوگ موجود است، در طولهای L2 و L3، در ارتفاع H1، اکنون با باری تا 1740 کیلوگرم در دسترس هستند.
این بار افزایش یافته امکان تبدیل حتی بیشتر به بدنه های بزرگ تا 20 متر را فراهم می کند3، همیشه با مزیت آستانه بارگذاری پایین. - ون : 4 نسخه ون، در طول L1، L2 و L3، در ارتفاع H1 و H2، با حجم مفید 8 تا 13 متر موجود است.3، اکنون حداکثر 1490 کیلوگرم بار را ارائه می دهد.
این افزایش بار حمل تجهیزات سنگینتر را ممکن میسازد و همچنان امکان انواع مختلفی از بدنه کاملاً پانلشده یا لعابدار را فراهم میکند.
با جزئیات بیشتر: رنو مستر ZE، وسیع ترین طیف وانت های برقی بزرگ در بازار
پست وبلاگ مربوط به 40 سال ترافیک و استاد را بخوانید
پست MASTER ZE نسخه جدید شاسی کابین و افزایش بار را ارائه میدهد اولین بار در اتاق خبر رنو پدیدار شد: بیانیههای مطبوعاتی، کیتهای مطبوعاتی، مقالات، عکسها، ویدئوها.
ND: در دسترس نیست.