ثبت اختراع FR3106243 – مخترعان: امانوئل موته، دیمین بیرولو، دانیلا ویواس مارکز.
ادوارد نگر، رهبر طراحی موتور الکتریکی در بخش طراحی پیشرانه رنو آنچه نوآوری به ارمغان می آوردامانوئل موته |
علاوه بر مزایای زیست محیطی، فناوری سیم پیچ روتور به این معنی است که موتور مگان E-TECH Electric در محدوده وسیعی از گشتاور و سرعت عملکرد بسیار خوبی دارد. برخلاف موتورهای آهنربای دائم، مهندسان رنو توانسته اند از اختراع خود برای تزریق جریان به سیم پیچ روتور و در نتیجه تغییر سطح تحریک مغناطیسی استفاده کنند. به این ترتیب، هنگامی که موتور به شدت مورد استفاده قرار نمی گیرد، تحریک را می توان کاهش داد، این به نوبه خود از نیروهای مغناطیسی کمتری استفاده می کند و به معنای اتلاف انرژی کمتر است. > ویدیوی سوم سریال تابستانی ما را تماشا کنید < ما یک فرآیند سیم پیچی روتور بدون آهنربا را اختراع کردیم. آهنربا با مس جایگزین شده است که تأثیر بسیار کمتری بر محیط زیست دارد. فرآیند ثبت اختراع همچنین امکان تعدیل جریان عبوری از روتور را فراهم میکند تا میزان مصرف برق باتری را محدود کند، مخصوصاً در سرعتهای بالا و در بزرگراهها. فرآیند جدید سیم پیچی روتور برای Megane E-TECH Electric دارای چندین مزیت است:
یک روند جدیددیمین بیرولو |
رنو می بیند که این موتور نقشی استراتژیک در زنجیره ارزش خودروهای برقی ایفا می کند و حتی تصمیم گرفته است آن را به طور کامل در داخل طراحی کند. با تمرکز بر منطقه بزرگتر پاریس، ساخت و مونتاژ تمام قطعات فعال (روتور، استاتور، الکترونیک قدرت، کاهنده) در کارخانه Cléon (Seine-Maritime) با مواد و انرژی کمتری در فرآیند استفاده می شود، در حالی که تحقیق و توسعه انجام می شود. متمرکز در مرکز تکنو در گویانکورت (Yvelines).
|
مرجع ثبت اختراع برای سیستم سیم پیچی روتور بدون آهنربا و خاک کمیاب:
برای کسب اطلاعات بیشتر
توسط
برچسبها: