Megane E-TECH Electric کاملاً جدید: کاوش در قلب نوآوری


Megane E-TECH Electric کاملا جدید می تواند تا 470 کیلومتر را با یک بار شارژ طی کند. محدوده ای که مهندسان رنو به دنبال آن بوده اند تا بدون توجه به فصل، تا حد ممکن پایدار بماند. اول از همه، به لطف سیستم تنظیم دمای باتری. باتری مگان E-TECH Electric کاملاً جدید که در هوای سرد با گردش آب گرم موتور الکتریکی گرم می شود و در هوای گرم با گردش آب سرد از سیستم خنک کننده خنک می شود، همیشه در دمای ایده آل برای شارژ و برد بهینه است. .

مهندسان رنو در بهینه‌سازی برد الکتریکی خودرو یک قدم فراتر رفتند، به‌ویژه در زمستان، زمانی که کابین نیز باید گرم شود، حتی اگر دما برای ذخیره انرژی و نگهداری شارژ ایده‌آل نیست. چالشی که با این واقعیت تشدید می شود که یک موتور الکتریکی، بر خلاف موتور احتراقی، گرمای کافی برای راه اندازی یک سیستم گرمایش سنتی در داخل کابین تولید نمی کند.

Jean-Marie L’Huillier و Robert Yu، کارشناسان مهندسی رنو در مدیریت گرمای خودروهای الکتریکی، به طور جدی با این مشکل برخورد کردند!

از آنجایی که Megane E-TECH Electric کاملاً جدید برای جاده‌های باز در نظر گرفته شده است، ما سیستمی را توسعه داده و ثبت اختراع کرده‌ایم که قادر به بازیابی گرمای تولید شده توسط باتری و موتور در هنگام استفاده شدید از آن‌ها، مانند هنگام شارژ سریع یا رانندگی پایین است. بزرگراه. سپس از گرما برای گرم کردن کابین استفاده می شود تا برد خودرو بهینه شود.

ژان ماری لوهیلیه،
کارشناس مهندسی رنو در مدیریت انرژی خودروهای الکتریکی

مزایای این آخرین نوآوری

هنگامی که دمای بیرون به زیر 10 درجه سانتیگراد می رسد، سیستم بازیابی حرارت برای باتری و موتور الکتریکی چندین مزیت را ارائه می دهد:

  • بازیابی گرما به طور طبیعی دمای باتری و موتور الکتریکی را کاهش می دهد.
  • برای گرم کردن کابین دو برابر کمتر از یک پمپ حرارتی سنتی انرژی مصرف می شود.
  • افزایش برد در بزرگراه ها می تواند تا 9 درصد برسد.

یک فرآیند کاملاً جدید

از شر مقاومت‌های الکتریکی تشنه‌ی انرژی خلاص شوید که از باتری خارج می‌شوند تا کابین را گرم کنند! مزخرف برای یک وسیله نقلیه الکتریکی همین امر را می توان در مورد پمپ های حرارتی سنتی که برای سفرهای طولانی در بزرگراه ها کارایی کافی ندارند، گفت. آخرین نسل پمپ حرارتی طراحی شده توسط Jean-Marie L’Huillier و Robert Yu در بازیابی گرما از باتری و موتور الکتریکی کارآمدتر است تا دمای راحت را برای سرنشینان خودرو تضمین کند و در عین حال تأثیر آن بر برد خودرو را به حداقل برساند. ممکن است.

نوآوری که ثابت می کند چگونه بهبود در محدوده EV تنها از طریق باتری های بزرگتر حاصل نمی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر

مرجع ثبت اختراع:

  • سیستم بازیابی گرما از باتری EV و پیشرانه:
    حق ثبت اختراع FR3075109 / EP3727910B1 – مخترعان: ژان ماری L’Huillier و Robert Yu

ژان ماری لوهیلیه

رابرت تو

> 6 را تماشا کنیدهفتم ویدیوی سریال ما <



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: