Premium Tata Avinya EV Range آینده – جزئیات تازه

بیش از دو سال پیش، تاتا موتورز کانسپت Avinya EV را به عنوان بخشی از فاز سوم طرح برقی سازی آینده خود به نمایش گذاشت. Avinya EV بر اساس پلت فرم Born Electric (معماری Gen-3 EV نامیده می شود)، طراحی شده است تا حداکثر فضای کابین را فراهم کند. Vivek Srivatsa، مدیر ارشد تجاری شرکت Tata Passenger Electric Mobility، در صحبت با یک نشریه رسانه ای، اعلام کرد که اولین وسیله نقلیه تاتا مبتنی بر پلت فرم اسکیت بورد الکتریکی متولد شده در اواخر سال 2025 وارد بازار خواهد شد. Avinya به عنوان یک برند خودروهای برقی ممتاز عمل خواهد کرد چندگانه خودروهای برقی جدید تاتا (بیشتر SUV ها و MPV ها) پلتفرم یکسانی دارند.

Srivatsa همچنین فاش کرد که “کل مجموعه Avinya در بالاترین سطح سبد محصولات تاتا قرار خواهد گرفت.” این محدوده شامل مدل‌هایی می‌شود که با خودروهای برقی فعلی تاتا همپوشانی دارند، اما این شرکت «تمایز قیمت سخت و سریع» ندارد. خودروهای برقی ممتاز آینده تحت چتر Tata Avinya در تاسیسات جدید این برند در تامیل نادو تولید خواهند شد که با سرمایه گذاری 9000 کرور روپیه در طول پنج سال راه اندازی خواهد شد. این کارخانه تولیدی همچنین ممکن است به عنوان مرکز تولید خودروهای برقی جگوار لندرور باشد.

شاسی بلند الکتریکی تاتا آوینیا

جزئیات مربوط به خودروهای الکتریکی تاتا آوینیا در حال حاضر در دسترس نیست. با این حال، ما انتظار داریم که این خودروها با فناوری ADAS نسل بعدی، قابلیت شارژ فوق سریع، به روز رسانی OTA، سیستم مدیریت باتری و سیستم پیشرانه یکپارچه عرضه شوند. این خودروهای برقی برد الکتریکی بیش از 500 کیلومتر را ارائه می دهند و در کمتر از 30 دقیقه شارژ می شوند.

در مورد کانسپت آوینیا، این مدل دارای تم داخلی مینیمالیستی با صفحه نمایش باریک ادغام شده در داشبورد، فرمان جدید با صفحه نمایش یکپارچه برای اطلاعات و کنترل های ضروری و مواد پایدار است. جلوی کانسپت EV دارای جلوپنجره‌ای با طراحی منحصربه‌فرد، چراغ‌های جلوی باریک، نوار نور LED با عرض کامل شبیه لوگوی کشیده‌شده «T» و یک اسپلیتر اسپرت است. همچنین دارای یک چین شانه برجسته است که در طول آن به سمت قسمت شناور چراغ عقب کشیده شده است.

منبع


Premium Tata Avinya EV Range آینده – جزئیات تازه




منبع: https://www.indiacarnews.com/news/upcoming-premium-tata-avinya-ev-range-fresh-details-62067/


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: