فرانسوا لوران، مدیر برنامه آرکانا
رنو آرکانا جدید تجسم کاملی از احیای نوول وگ و مدرنیته برای تسخیر سگمنت C است. این نوع جدیدی از “ماشین برای زندگی” است که به لطف فناوری E-TECH کارآمد و مقرون به صرفه، تحرک الکتریکی را برای همه مردمی می کند.
رنو آرکانا همچنین ویژگی جدید دیگری را که در تمامی موتورهای TCe 140 و 160 موجود است، به نام Sailing Stop معرفی کرده است. این عملکرد می تواند توسط مشتری از طریق Multi-Sense (حالت حس من یا اکو) فعال یا غیرفعال شود و به لطف چرخش آزاد خودرو در مراحل کاهش سرعت بین 30 تا 140 کیلومتر در ساعت، انتشار CO2 را تا 4 گرم دیگر کاهش می دهد. .
موفقیت تجاری برای رنو آرکانا
موتورهای جدید E-TECH 145 و 1.3 TCe 160 با میکرو هیبریداسیون 12 ولت نیز به طولانی شدن این موفقیت کمک خواهند کرد.
رنو آرکانا جدید یک پیشنهاد منحصر به فرد در بخش SUV کوپه از زمان عرضه آن در مارس 2021 است. این خودرو که در اروپا به بازار عرضه شده است تا به امروز بیش از 10000 مشتری را جذب کرده است.
* شهر WLTP
رنو آرکانای جدید همیشه سازش ناپذیر، قابلیت سکونت را فدای کارایی نمی کند. SUV کوپه 4.57 متری که در بخش C منحصر به فرد است، سیستم هیبریدی E-TECH خود را در محور عقب قرار داده است. جمع و جور بودن آن به ما اجازه می دهد فضای داخلی مشابه نسخه های موتور احتراقی را ارائه دهیم.
رنو آرکانا علاوه بر موتور هیبریدی E-TECH 145، محدوده بنزینی جدید 1.3 TCe را همراه با یک سیستم میکرو هیبریدی 12 ولت، مترادف با اقتصاد، انعطاف پذیری و لذت رانندگی ارائه می دهد.
به لطف فناوری انقلابی E-TECH ما، که مستقیماً از فرمول 1 مشتق شده است، و به لطف تمام نوآوری های انجام شده در آیرودینامیک خودرو – به ویژه SCx 0.72 که 25٪ کارآمدتر از یک SUV سنتی است – جدید Renault Arkana E. -TECH Hybrid تنها 4.8 لیتر در 100 کیلومتر مصرف می کند** و 108 گرم CO2 در هر کیلومتر منتشر می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Arkana، با کلیک کردن در اینجا یا زیر، کیت مطبوعاتی کامل را دوباره کشف کنید.
در نهایت، نسخه اسپرت خط RS رنو آرکانا جدید با تعویض دنده الکترونیکی به صورت استاندارد عرضه می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری هیبریدی E-TECH ما، اینجا را کلیک کنید.
موتور بنزینی میکرو هیبریدی 12 ولتی جدید: 1.3 TCE 160 موجود
** ثبت نام در حال انجام است (ژوئیه 2021)