Captur E-TECH Hybrid با دو موتور الکتریکی، یک باتری کششی و یک گیربکس هوشمند، استفاده بهینه از منابع انرژی موجود (موتور الکتریکی یا حرارتی) را فراهم می کند. فناوری هیبریدی به این معنی است که رانندگان میتوانند تا 80 درصد از رانندگی الکتریکی در جادههای شهری و 100 درصد از شروع الکتریکی تضمینی لذت ببرند. موتور هیبریدی E-TECH در مقایسه با موتورهای حرارتی سیکل شهری تا 40 درصد در مصرف سوخت صرفه جویی می کند.
قیمت CAPTUR E-TECH Hybrid 145
به عنوان پیشگام خودروهای الکتریکی، ما در کنار تیم رنو F1 برای مهندسی فناوری هیبریدی نوآورانه و انحصاری E-TECH کار کردیم. با حدود 150 پتنت به نام خود، ما را قادر ساخت دو نوع موتور هیبریدی، با و بدون قابلیت شارژ مجدد، توسعه دهیم.
فناوری E-TECH Hybrid اکنون در رنو کپچر با بستههای Zen، Business و Intens در دسترس است، در حالی که سفارشهای بستههای RS Line و Initiale Paris در هفتههای آینده باز خواهند شد. این جدیدترین موتور هیبریدی طیف کلی موتورهای هیبریدی قابل شارژ را در کنار Captur E-TECH Plug-In 160 تکمیل می کند. با انتخاب بنزین (TCe 90)، بنزین میکرو هیبریدی (TCe 140 و 140 EDC) یا حتی bi -موتورهای بنزینی-ال پی جی (TCe 100 LPG)، طیف رنو کپتور اکنون طیف گسترده ای از انواع موتورها را برای رفع همه نیازها ارائه می دهد.
Renault Captur E-TECH Hybrid در سراسر نمایندگیهای رنو در بستههای ZEN، BUSINESS یا INTENS در دسترس است که از 27100 یورو شروع میشود.
طیف کاملی از انواع موتور
Captur E-TECH Hybrid شامل همان ارتقاهایی که در مدلهای موتور احتراقی دیده میشود، دارای ویژگیهای زیر است:
- حالت ترمز احیا کننده و بازیابی انرژی (دنده الکترونیکی و گیربکس اتوماتیک)
- جریان انرژی مستقیماً روی داشبورد مرکزی نمایش داده می شود
- دکمه EV برای تبدیل به حالت تمام الکتریکی
- نشان های منحصر به فرد بر روی چکمه، ستون B و چوب دنده
- استاندارد داشبورد قابل تنظیم 7 اینچی در نسخه Zen
- استاندارد تهویه مطبوع اتوماتیک در نسخه Zen
- استاندارد فعال سازی خودکار چراغ جلو از نسخه Zen