RENAULT CLIO جدید، ایمن ترین خودروی شهر در بازار بر اساس EURONCAP

بنابراین، نیو کلیو، یک خودروی شهری همه کاره، بهترین ایمنی را در کل محدوده خود ارائه می‌کند و بر دانش رنو در زمینه ایمنی برای همه سرنشینان و کاربران جاده‌ای تاکید می‌کند. جدید رنو کلیو با طراحی جدید، محتوای بسیار تکنولوژیکی و تمام نوآوری هایش، عصر جدیدی را در استراتژی محصول گروه رنو باز می کند و بهترین ها را در ایمنی برای پرفروش ترین خودروی فرانسوی در جهان ارائه می دهد.



منبع

Clio جدید همچنین می تواند روی یک بسته تجهیزات استاندارد بسیار غنی با موارد زیر حساب کند:
6 کیسه هوا، ABS با کمک ترمز اضطراری، دوربین و رادار (دستیار حفظ خطوط، هشدار سرعت بیش از حد با تشخیص علائم جاده، هشدار فاصله ایمنی، هشدار ترمز)، کروز کنترل/محدود کننده سرعت، هشدار کمربند ایمنی بسته نشده (همچنین در صندلی های عقب در صورت حضور سرنشینان)، در صورت وقوع تصادف، برای کمک اضطراری تماس بگیرید. علاوه بر این، دید به لطف چراغ‌های جلوی 100٪ LED به عنوان استاندارد، روشنایی خودکار چراغ‌ها و یک آینه داخلی روز/شب بهینه شده است.

بر اساس پلت فرم کاملا جدید ماژولار CMF-B Alliance، نیو کلیو از ساختار بدنه بهینه شده، ساختارهای صندلی بازطراحی شده و پایه های کمربند ایمنی برای پشتیبانی بهینه برای همه سرنشینان، در همه اندازه ها، روی همه صندلی ها، با پیش کشنده های آتش سوزی و محدود کننده های نیرو رنو سفیر فناوری Fix4sure برای برتری در مهار سرنشینان برای جلوگیری از زیردریایی شدن است. علاوه بر این، جادار بودن عالی نیو کلیو، نصب تمامی صندلی های کودک موجود در بازار، چه در جلو و چه در عقب، بر روی ایزوفیکس و با سیستم I-size و همچنین محافظت از سر در صندلی های عقب در هنگام ضربه های جانبی را آسان می کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: