کیت مطبوعات دیجیتال در دسترس است اینجا کلیک کنید
رنو کلیو جدید از 5 مارس در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 معرفی خواهد شد.
رنو کلیو جدید انقلاب داخلی خود را ایجاد می کند
رنو از نیو کلیو، پنجمین اثر نمادین خود رونمایی کرد که تاکنون 15 میلیون دستگاه فروخته است. از اولین حضور خود در سال 1990، Clio تبدیل به یک کتاب پرفروش گروه رنو در سراسر جهان. خودرویی که اغلب تاج «ماشین مورد علاقه فرانسوی ها» را به خود اختصاص داده است، حتی تا رتبه پیشرو در سگمنت B در اروپا ارتقا یافته است. بین سالهای 2012 و 2018، هر سال تعداد بیشتری از نسخههای Clio IV نسبت به سال قبل فروخته شد (در مجموع بیش از 450000 واحد در سال 2018 در سراسر جهان فروخته شد)، یک عملکرد تجاری استثنایی!
فقط یک لحظه طول می کشد تا متوجه شوید. کیفیت درک شده و ارگونومی موقعیت رانندگی در اولویت تیم های طراحی داخلی New Clio قرار گرفته است. مواد درجه یک، پوشش نرم برای داشبورد، پانل های درب و طرح کلی کنسول مرکزی، برخورد دقیق با عناصر مبلمان: فضای کابین از نظر کیفیت درک شده تغییر ابعاد می دهد. فشردهتر برای آزاد کردن فضا و یکپارچهسازی فناوریهای بیشتر در هواپیما، «کابین خلبان هوشمند» کاملاً جدید New Clio برای راننده طراحی شده است. طراحی موجی شکل آن بر تصور عرض تأکید می کند. با داشتن بزرگترین صفحه نمایش در این رده، ارگونومی مدرن قاطعانه ای را برای تجربه رانندگی همهجانبه تر ارائه می دهد. در نهایت، نیو کلیو نوآوریهای منحصربهفرد در بخش مانند ترمز دستی برقی را دموکراتیزه میکند، که به ویژه در استفاده شهری مفید است.
«نسل پنجم کلیو برای ما بسیار مهم است، زیرا پرفروشترین خودروی سگمنت خود، دومین خودروی پرفروش در اروپا، با همه ردهها است. این یک نماد است، آخرین افزوده به حماسه Clio، که بهترین های نسل های قبلی را در خود جای داده است. طراحی بیرونی Clio 4 عمیقاً مشتریان ما را اغوا کرد و امروزه همچنان آنها را اغوا می کند. بنابراین ما تصمیم گرفتهایم ژنهای آن را حفظ کنیم و در عین حال مدرنیته و ظرافت بیشتری برای آن به ارمغان بیاوریم. در داخل، این یک انقلاب واقعی است، با بهبود قابل توجه در کیفیت درک شده، پیچیدگی بیشتر و حضور تکنولوژیکی قوی. این بهترین کلیوس است. »
لورن ون دن آکر، مدیر طراحی صنعتی گروه رنو
برای کسب اطلاعات بیشتر، شما را در روز سه شنبه 29 ژانویه می بینیم. |
توسط
برچسبها: