RENAULT CLIO سی امین سالگرد خود را جشن می گیرد
انتشار: شهریور 03، 1399
بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1404

RENAULT CLIO سی امین سالگرد خود را جشن می گیرد

در طول سال ها، رنو توانسته است DNA را که باعث موفقیت خودروی ستاره شهرش شده است، حفظ کند و امروز نسل پنجمی را ارائه دهد که حتی بیشتر از همیشه Clio است. Clio V مدرن تر و ورزشی تر، دارایی های چهار نسل قبلی را که حماسه را ساخته اند، در اختیار می گیرد:

  • از اولین کلیو، دارای "همه چیز عالی" است. مانند اولین کلیو، Clio V نیز فناوری هایی را از وسایل نقلیه در بخش های بالاتر قرض گرفته است.
  • از Clio II، استانداردهای بسیار بالای قابل سکونت و راحتی را در اختیار گرفته است.
  • مانند Clio III، ابعاد آن از نظر کیفیت درک شده تغییر کرده است.
  • از Clio IV، طراحی قوی را به ارث برده است که الهام بخش کل مجموعه اخیر رنو بوده است.

Clio V فعلی سنت وسایل نقلیه کاملاً ایمن سازگار با زمان را ادامه می دهد و آن را با 5 ستاره EuroNCAP ثابت می کند.

به مناسبت این سالگرد، تیم دیجیتال رنو عملیاتی به نام #CLIOGENERATION راه اندازی کرده است. اصل ساده است: همه یا تقریباً همه، داستانی با Clio دارند. شبکه های اجتماعی گروه رنو عکس ها و ویدیوهای آرشیو، مصاحبه ها با افراد داخلی و مهم تر از همه، داستان های عالی Clio را به اشتراک گذاشته شده است. تکه هایی از زندگی که می توانید در اینستاگرام، فیس بوک و توییتر پیدا کنید.

از زمان اولین حضور خود در سال 1990، Clio با بیش از 15 میلیون دستگاه فروش، به پرفروش ترین گروه رنو در سراسر جهان تبدیل شده است. خودرویی که اغلب تاج خودروی محبوب فرانسوی ها را به خود اختصاص داده است، از سال 2013 حتی به رتبه پیشرو در سگمنت B در اروپا رسیده است. اما فراتر از عملکرد تجاری، کلیو بیش از هر چیز نماد یک ماجراجویی انسانی، چه در داخل و چه در خارج از رنو است.

امروزه، Clio حتی فراتر رفته و با ارائه فناوری نوآورانه E-TECH Hybrid صفحه جدیدی در تاریخ خود می نویسد. به لطف تطبیق پذیری شناخته شده اش، زندگی روزمره را برق می بخشد و با بیشترین نیازهای حرکتی سازگار می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد حماسه کلیو، آزمایش Clio V E-TECH Hybrid توسط خلبان توسعه ما Laurent Hurgon و نقطه تبلیغاتی با دنبال کردن لینک ها



منبع رنو از 23 آگوست کمپین تبلیغاتی "فصل بعدی یک داستان بزرگ" را راه اندازی کرده است. Clio نسل ها را پشت سر گذاشته است و این کمپین جدید اروپایی توسط Publicis داستان یک مادر و پسرش را روایت می کند که همراه با Clio تکامل می یابند، از نسل اول تا آخرین Clio E-TECH Plug-In.