Renault eWays: در راه تحرک کربن صفر

صحبت های لوکا دی میو، مدیرعامل گروه رنو را کشف کنید

25 سال پس از راه اندازی، اکنون صفحه جدیدی برای مگان باز می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Captur E-TECH Hybrid و New Mégane Sedan E-TECH Plug-in Hybrid اینجا را کلیک کنید

رنو خودروی نمایشی مگان eVision را ارائه می‌کند و مدل سدان کامپکت را با ترکیب کدهای کوپه و شاسی‌بلند دوباره اختراع می‌کند. این خودروی نمایشی با طراحی 100% الکتریکی، از پلتفرم کاملاً جدید CMF-EV که به خودروهای الکتریکی اختصاص داده شده است، بهره می‌برد. دارایی که به آن اجازه می دهد تا خود را از ابعاد و کدهای سنتی بخش رها کند تا خطوط و نسبت های جدید ارائه دهد. نتیجه یک سالن با ابعاد بیرونی محدود و جادار بودن رکورد است.

رنو با ورود سه خودروی جدید مجهز به این فناوری بی سابقه، محدوده هیبریدی خود را افزایش می دهد. جدید Arkana E-TECH Hybrid، Captur E-TECH Hybrid و New Mégane Sedan E-TECH Plug-In Hybrid در نیمه اول سال 2021 در اروپا عرضه خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر بهار داچیا اینجا را کلیک کنید

رنو که بیش از 10 سال پیشرو و پیشرو در خودروهای برقی است و با تکیه بر تجربه خود در فرمول 1، این تخصص را به دست آورده است که امروزه آن را قادر می سازد موتورهای هیبریدی پویا و کارآمد را در طیف گسترده ای از خودروها در قلب بازار خودرو ارائه دهد. .

تا سال 2022، تمام مدل‌های جدید موجود در بازار دارای نسخه الکتریکی یا برقی خواهند بود، در بازاری که در 5 سال آینده، 50 درصد خودروهای فروخته شده با نیروی برقی یا هیبریدی کار خواهند کرد.

به مناسبت رنو eWays، از 15 تا 27 اکتبر، گروه به اشتراک می گذارد چشم انداز آن از انتقال به تحرک بدون انتشار از طریق محصولات و فناوری های جدید خود، یادداشت های کلیدی مراجع ارائه شده در بستر دیجیتال: https://easyelectriclife.groupe.renault.com/fr/eways/

امروز، شرکت فراتر رفته و پیش می رود تعهد برای دستیابی به اثر CO2 صفر تا سال 2050 در اروپا. این کشور قصد دارد تا سال 2030 انتشار CO2 خود را تا 50 درصد نسبت به سال 2010 کاهش دهد.

زیر ظاهر مخرب SUV خود، دارای 4 صندلی واقعی، جادار بودن رکورد، موتور الکتریکی ساده و قابل اعتماد و استقلال اطمینان بخش است. سبک و جمع و جور، اسپرینگ الکتریک می تواند 225 کیلومتر را در چرخه WLTP مختلط و 295 کیلومتر را در شهر WLTP طی کند، که تطبیق پذیری عالی را در استفاده شهری و همچنین حومه شهری تضمین می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Mégane eVision اینجا را کلیک کنید

معرفی میکرو هیبریداسیون 12 ولت در نیو آرکانا و کپچر با ارائه تمام سطوح ممکن برقی سازی به منظور برآورده کردن همه نیازها و در عین حال در دسترس بودن، پیشنهاد موتور را تکمیل می کند.

داچیا خودروی شهری کوچک و مد روز خود را برای عرضه از سال 2021 به بازار معرفی می کند: داچیا اسپرینگ الکتریک. پس از لوگان و داستر، داچیا اسپرینگ در حال آماده شدن برای متحول کردن بازار به نوبه خود با در دسترس قرار دادن برق برای همه است. چه تحرک فردی، اشتراکی یا حرفه ای، Spring یک راه حل ساده، قابل اعتماد و در دسترس ارائه می دهد.

یک گام مهم جدید برای گروه رنو، که خود را به عنوان یک بازیگر اصلی در تحرک پایدار و اکوسیستم خود، برای امروز و سال‌های آینده قرار می‌دهد.

Dacia Spring Electric، la nouvelle r-EV-olution توسط Dacia

رنو مگان eVision، یک سدان کامپکت الکتریکی بی‌سابقه

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سری جدید رنو E-TECH هیبریدی اینجا را کلیک کنید

نزدیک به 10 سال پیش، رنو توانست نوبت برق را بگیرد. این تخصص اکنون این امکان را فراهم می‌کند که نسل جدیدی از مدل‌های الکتریکی را که مگان eVision نماد آن است، عرضه کند.

سه مدل هیبریدی جدید برای طیف گسترده رنو E-TECH



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: