گروه رنو از سال 1898 به تولید خودرو پرداخته است. امروزه یک گروه چند برند بین المللی است که در سال 2019 نزدیک به 3.8 میلیون دستگاه خودرو در 134 کشور به فروش رسانده است، با 40 سایت تولیدی، 12700 نقطه فروش و پس از فروش و با استخدام بیش از 18000 نفر. گروه رنو برای پرداختن به چالشهای تکنولوژیکی بزرگ آینده و در عین حال که به دنبال استراتژی رشد سودآور خود است، بر توسعه بینالمللی تمرکز کرده است. برای این منظور، از هم افزایی پنج برند خود (رنو، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین و لادا)، خودروهای الکتریکی و اتحاد منحصر به فرد خود با نیسان و میتسوبیشی موتورز استفاده می کند. با داشتن یک تیم 100٪ متعلق به رنو که از سال 2016 به مسابقات جهانی فرمول 1 متعهد شده است، این برند در موتوراسپرت ها مشارکت دارد، یک بردار واقعی برای نوآوری و آگاهی.