باتری ها 8 سال یا 160000 کیلومتر گارانتی دارند. در این بازه زمانی، اگر ظرفیت آنها به کمتر از 70 درصد ارزش اسمی (SoH) کاهش یابد، به صورت رایگان تعویض می شوند.
New Kangoo E-Tech Electric جنبه های عملی و تجهیزات ایمنی و راحتی نسخه حرارتی را در خود جای داده است:
- راحتی ردیف دوم با بهترین فضای داخلی در رده خود با سه صندلی واقعی برای اسکان راحت 3 بزرگسال و همچنین دیفیوزر تهویه مطبوع آن که آسایش حرارتی مطلوب را برای سرنشینان عقب فراهم می کند.
- بیش از 49 لیتر فضای ذخیره سازی در دسترس شامل کشوی کشویی Easy Life
- یک صندوق بار سخاوتمندانه 850 لیتری (زیر قفسه)، بهترین در رده خود، قابل افزایش تا 2500 لیتر. این به لطف صندلی نیمکت ردیف 2 امکان پذیر شده است که بیش از 140 میلی متر می لغزد و مخصوص نیو کانگو E-Tech Electric است.
- میلههای سقفی خلاقانه که میتوان آنها را بدون ابزار کار کرد، بنابراین هرگز با کمبود فضا مواجه نمیشوید یا نمیتوانید دوباره همه چیز را حمل کنید.
- چهارده وسیله کمکی رانندگی، از جمله رانندگی خودکار سطح 2، برای افزایش ایمنی
جدید Kangoo E-Tech Electric مجهز به یک موتور 90 کیلوواتی و گشتاور 245 نیوتن متری است که برای رانندگی نرم و آرام در هر شرایطی فوراً در دسترس است. حالت Eco که قدرت (56 کیلووات) و حداکثر سرعت خودرو (110 کیلومتر در ساعت) را محدود می کند، استقلال را بهینه می کند.
این باتری در ارتباط با شارژر 22 کیلوواتی، دارای سیستم خنک کننده مایع و مقاومت الکتریکی است که امکان استفاده در منطقه دمای مناسب را برای حفظ استقلال خود و کاهش زمان شارژ دارد.
یک سینی ذخیرهسازی تاشو و کاربردی به شما امکان میدهد کابلهای مختلف (کابل شارژ حالت 3 و شارژر انعطافپذیر اختیاری که امکان اتصال به یک سوکت خانگی یا سبزی را میدهد) را در صندوق بار ذخیره کنید.
پمپ حرارتی زمانی که دما بین 15- تا 15+ درجه سانتیگراد باشد عملکرد مطلوبی را ارائه می دهد. علاوه بر ارائه راحتی حرارتی درجه یک، استقلال را حفظ می کند. این ویژگی امکان حفظ تا 30 کیلومتر استقلال WLTP را نیز فراهم می کند!
می توانید کنفرانس خبری رنو را در روز دوشنبه 17 اکتبر ساعت 8:45 صبح از طریق این لینک مشاهده کنید: https://events.renault.com/.
MAUBEUGE، مرکز تعالی در قلب برق
کانگو که بیش از 4.4 میلیون نسخه در 50 کشور در سراسر جهان فروخته است، یک داستان موفقیت منحصر به فرد است. این بهترین هر دو جهان را نشان میدهد: خودرویی برای خانوادهها با طراحی زیبا و همچنین جادار بودن، و خودرویی برای حرفهایها با حجم صندوق عقب و استحکام آن.
راننده می تواند بین سه حالت ترمز احیا کننده یکی را انتخاب کند:
- قایقرانی (نمایش چراغ هشدار B1): حالت احیا کننده محدود، مناسب برای رانندگی در بزرگراه ها و بزرگراه ها.
- درایو (B2): حالت احیا کننده پیشفرض برای استفاده همهکاره، با حس بالابر شبیه به خودروهای موتور احتراقی.
- ترمز (B3): حداکثر حالت احیا کننده برای استفاده در ترافیک و در کوهستان.
اطلاعات مربوط به حالت رانندگی انتخابی، مدیریت توان الکتریکی و وسایل کمکی رانندگی را می توان در یک پانل ابزار رنگی 10 اینچی 100٪ دیجیتال و کاملاً قابل تنظیم، به عنوان یک آپشن، با هم گروه بندی کرد.
رنو کانگو با بهره مندی از حرکت مداوم به سمت بازار بالا و نوآوری های جدید در طول سال ها، اکنون برای اولین بار در تاریخ خود در نسخه E-Tech Electric موجود است.
تمام نقاط قوت و نوآوری کانگو، به علاوه مزایای اضافی برق
باتری 15% شارژ New Kangoo E-Tech Electric که به یک ایستگاه شارژ عمومی 11 کیلوواتی متصل است، در ساعت 2:40 80% و در کمتر از 6 ساعت در یک Wallbox 7.4 کیلوواتی (از 15 تا 100%) 80% پر خواهد شد.
برای شارژ مجدد باتری، New Kangoo E-Tech Electric یک انتخاب بین 2 نوع شارژر ارائه می دهد:
- یک شارژر سه فاز AC 11 کیلوواتی مناسب برای انواع شارژ خانگی
- یک شارژر سریع 22 کیلوواتی AC که به شما امکان می دهد از 5% به 80% در ساعت 2:30 برسید و یک شارژر 80 کیلوواتی DC که به شما امکان می دهد 170 کیلومتر را در حدود 30 دقیقه بازیابی کنید.
رنو کانگو E-Tech Electric اولین نمایش جهانی خود را در تاریخ 17 اکتبر در نمایشگاه خودرو پاریس خواهد داشت. سفارشات به همین مناسبت باز خواهند شد و اولین تحویل در اوایل سال 2023 انجام خواهد شد.
New Kangoo E-Tech Electric به لطف باتری جدید لیتیوم یونی خود با ظرفیت 45 کیلووات ساعت که 100% قابل استفاده است و از 8 ماژول مستقل و به راحتی قابل تعمیر تشکیل شده است، بردی تا 285 کیلومتر را در چرخه WLTP ارائه می دهد. خودمختاری که به کاربران امکان می دهد بیشتر سفرهای روزانه خود را با خیال راحت و با بهترین هزینه مالکیت و استفاده برنامه ریزی کنند.
موتور الکتریکی جدید Kangoo E-Tech Electric و همچنین شارژرها در کارخانه رنو Cléon در نرماندی تولید می شوند.
25 سال پس از افتتاح بخش وسایل نقلیه تفریحی، به لطف طراحی منحصر به فرد و کاربردی مجهز به درب جانبی کشویی، رنو کانگو توانسته خود را با زمان وفق دهد و در عین حال DNA متمرکز بر نوآوری را حفظ کند.
حقیقت را بگویم، Kangoo E-Tech Electric حتی کمی بیشتر از نسخه Thermal خود ارائه می دهد.
طیف وسیعی از شارژرها برای پاسخگویی به تمام موارد استفاده کاربران New Kangoo E-Tech Electric کامل است.
Renault Kangoo E-Tech Electric جدید در سه نسخه موجود است که هر کدام بر اساس انتظارات خاص مشتریان خود ساخته شده اند:
- معتبر، که بیشتر تجهیزات لازم را برای ادارات یا مشتریانی که به دنبال استفاده دوگانه شخصی/حرفه ای هستند ارائه می دهد.
- تعادل، برای جوامعی که مایل به ارائه خدمات حمل و نقل مسافر با فضیلت، راحت و اقتصادی هستند.
- تکنو، برای خانواده ها یا حرفه ای های مستقل که به دنبال راحتی و ایمنی با طراحی متمایز هستند.
بنابراین، ترکیبهای مختلف حالت کشش/حالت ترمز به راننده امکان انتخاب بین 6 نوع رانندگی مختلف را برای بهینهسازی راحتی و برد با توجه به شرایط استفاده و ترافیک میدهد.
این کارخانه با کارخانههای Douai و Ruitz قلب قطب جدید ElectriCity، بزرگترین و رقابتیترین مرکز تولید خودروهای الکتریکی در اروپا است که به لطف آن رنو قصد دارد سالانه 480000 خودروی الکتریکی تولید کند. 2025.
مانند نسخه حرارتی، طراحی داخلی دارای داشبورد جدید است که بسته به نسخه، دارای روکش چوب تیره، محفظه سرنشین راحت و ارگونومی بیشتر در موقعیت رانندگی است. فقط داشبورد با ظاهر شدن داده های خاص E-Tech تغییر می کند.
رنو برای صنعتی کردن نیو کانگو در نسخه های مسافری و کاربردی خود و همچنین خودروهای شرکای خود مرسدس و نیسان و تضمین کیفیت تولید در بالاترین سطح، 450 میلیون یورو در کارخانه سرمایه گذاری کرده و یک کارگاه مونتاژ باتری جدید نصب کرده است.
از سال 1997، کارخانه رنو در Maubeuge، در Hauts-de-France، کانگو را برای جهان تولید می کند.
برای تضمین بهترین محدوده در تمام فصول، New Kangoo E-Tech Electric دارای تهویه مطبوع تنظیم شده دو منطقه ای با پمپ حرارتی است. این امر امکان تولید گرمایش در زمستان و سرمایش در تابستان با استفاده از اصل تهویه مطبوع برگشت پذیر را ممکن می سازد. گرمایش محفظه مسافر را با کالری بازیابی شده از بیرون تامین می کند، در حالی که تهویه مطبوع کالری را از محفظه سرنشین استخراج می کند تا آنها را در خارج از خودرو تخلیه کند.
در نهایت، New Kangoo E-Tech Electric یک شیشه جلو گرم شونده اختیاری، صندلیهای جلو و فرمان ارائه میکند. این گزینهها آسایش حرارتی یا استفاده بیشتری را در زمستان فراهم میکنند، در حالی که تأثیر کمی بر باتری دارند.
در نهایت، از طریق برنامه تلفن هوشمند MyRenault یا سیستم چندرسانه ای Renault Easy Link، New Kangoo E-Tech Electric خدمات متصل خاصی دارد، مانند:
- برنامه ریزی شارژ باتری و نظارت بر وضعیت شارژ باتری از راه دور
- برنامه ریزی پیش تهویه حرارتی محفظه مسافر
- پیدا کردن نقاط شارژ در طول مسیر
- محاسبه مقاصد قابل دسترس با عمر باتری باقی مانده
طراحی بیرونی کاپوت افقی آجدار و نمای جلوی بسیار عمودی خود را حفظ کرده است که در انتهای آن یک مشبک مخصوص اضافه شده است که درگاه شارژ در پشت لوگو را در خود جای داده است.
در واقع، ترمز هیدرولیک معمولی توسط ARBS (سیستم ترمز احیا کننده تطبیقی) تکمیل می شود که انرژی بازیافتی را به حداکثر می رساند.