در این سرعت دیوانه کننده، حرفه ای به وسیله نقلیه ای نیاز دارد که با جاه طلبی هایش مطابقت داشته باشد، متحدی تزلزل ناپذیر “برای کسانی که هرگز متوقف نمی شوند”: Kangoo Van E-Tech Electric.
رنو با کمپین جدیدی که حرفه ای ها را تجلیل می کند به تلویزیون بازمی گردد.
Kangoo Van E-Tech Electric شروع یک حماسه تبلیغاتی جدید در مورد وسایل نقلیه برقی توسط رنو با کیفیتی استثنایی از تولید شامل بهترین استعدادها است و این در حالی است که انسجام موسیقایی را حفظ می کند که باعث تأثیرگذاری ما در تمام مراحل می شود. سوفی جاگولین، مدیر متخصص محتوای برند رنو.
دوربین شخصیت اصلی را در طول روز دنبال میکند که او از محل ساختمانی به محل دیگر میپرد، در محیطهای متنوع و نفسگیر: از پشت بامهای پاریس تا کنار دریا، عبور از حومه شهر و مناطق تجاری، برای نهایی کردن مکانهای ساخت آن. .
با شروع کمپینهای راهاندازی رنو کانگو وانت «کنجد باز کن – باز کن» و وانت ترافیکی «چیزهای بزرگ را ببین»، قلمرو جدید بیان برند رنو برای خودروهای تجاری، وقتی صحبت از ارزشگذاری حرفهایها و آنها به میان میآید، تمام معنا پیدا میکند. موفقیت
این نسخه الکتریکی با رکورد استقلال 300 کیلومتر (در چرخه WLTP)، حجم بارگیری و نوآوری های ون حرارتی کانگو را به خطر نمی اندازد، در حالی که راه حل های حرکتی انعطاف پذیری را ارائه می دهد که آن را به همان اندازه برای راحتی در محیط های شهری و همچنین مناسب می کند. خارج از.
سال 2022 نشاندهنده تجدید محدوده 100٪ ابزار برقی است که توسط رنو کانگو وان E-Tech Electric جدید رهبری میشود و به زودی نسخه جدید 52 کیلووات ساعتی Master E-Tech Electric به آن ملحق میشود.
این کمپین بین المللی که از طریق تلویزیون و دیجیتال پخش می شود، از ژوئن در اروپا و سپس در سایر نقاط جهان مستقر خواهد شد.
فیلمی به کارگردانی تام کونتز که توسط انجمن کارگردانان آمریکا و همچنین لینوس ساندگرن کارگردان برنده اسکار برای فیلم Lalaland برنده جایزه اسکار شده است، تغییرات خلاقانه و جلوه های ویژه را در هم می آمیزد تا ما را در زندگی روزمره شدید یک صنعتگر سقف سازی غرق کند. . همه با شب آمریکایی ژرژ دلرو مشخص شده است.