Renault Kangoo Van E-Tech Electric کاملا جدید برای کسانی که هرگز متوقف نمی شوند

با این سرعت دیوانه‌وار، یک حرفه‌ای به وسیله نقلیه‌ای نیاز دارد که به جاه‌طلبی‌های آنها عمل کند، یک متحد تزلزل ناپذیر «برای کسانی که هرگز متوقف نمی‌شوند»: Kangoo Van E-Tech Electric.

مدل برقی با رکورد رکورد 300 کیلومتری (چرخه WLTP)، حجم بار و نوآوری ها را به خطر نمی اندازد، در حالی که راه حلی انعطاف پذیر برای جابجایی را به راحتی در اطراف شهر و در جاده های باز ارائه می دهد.

این کمپین بین المللی که از طریق تلویزیون و آنلاین پخش می شود، ابتدا در اروپا، در ماه ژوئن و سپس در سایر نقاط جهان اجرا می شود.

رنو با کمپین جدیدی به تلویزیون بازگشته است که مشتریان حرفه ای خود را تجلیل می کند.

سال 2022 نشان‌دهنده احیای 100 درصد تجهیزات برقی است و رنو کانگو ون E-Tech Electric کاملاً جدید در حال شارژ است و به زودی نسخه جدید 52 کیلووات ساعتی Master E-Tech Electric به آن ملحق خواهد شد.

Kangoo Van E-Tech Electric شروع یک حماسه تبلیغاتی جدید در خودروهای برقی توسط رنو با کیفیت تولید استثنایی شامل بهترین استعدادها و در عین حال حفظ انسجام موسیقایی است که تأثیر ما را در همه بازارها می گذارد. سوفی جاگولین، مدیر محتوای برند خبره رنو.



منبع دوربین یک روز از زندگی یک حرفه ای را دنبال می کند که از سایتی به سایت دیگر می پرد، با پس زمینه های مختلف و نفس گیر، از کاری به شغل دیگر می دود: از پشت بام های پاریس تا کنار دریا، از حومه شهر تا مناطق تجاری شلوغ.

با تام کونتز – برنده جایزه انجمن کارگردانان آمریکا – در راس آن در کنار فیلمبردار برنده اسکار لینوس ساندگرن – که برای لالالند جشن گرفته شد – این فیلم ترکیبی از تغییرات خلاقانه و جلوه‌های ویژه است که بیننده را در کار شدید روزمره غرق می‌کند. از یک پیمانکار سقف، به استثنای ژرژ دلرو شب آمریکایی.

با شروع کمپین‌های راه‌اندازی وانت رنو کانگو با «کنجد باز کن!» و وانت ترافیکی با «بزرگ فکر کن!»، راه جدید رنو برای برقراری ارتباط با خط تولید خودروهای تجاری سبک‌اش، زمانی که از داستان‌های موفقیت آمیز دفاع می‌کند، واقعاً خودش را نشان می‌دهد. از حرفه ای ها


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: