RENAULT LCV درهای جدید را باز می کند: خط تولید جدید و راه حل های آلایندگی صفر

رنو در حال گسترش و تجدید محدوده LCV خود برای پاسخگویی به تمام نیازهای حرفه ای ها است. پس از تمدید Master در سال 2019، رنو وانت کاملا جدید کانگو، وانت اکسپرس کاملا جدید، ترافیک کامبی جدید و کلاس فضایی جدید را ارائه می کند.

در بخش ون متوسط، رنو DNA Trafic را با طراحی زیبا، ایمنی بیشتر تقویت می کند و از نسخه های خود برای حمل و نقل افراد شروع می شود. نسخه LCV در پایان سال 2021 در دسترس خواهد بود.

برای حمایت از انتقال به آلایندگی صفر، رنو طیف کاملی از محصولات و خدمات را ارائه می دهد.
برای جانشینی پرفروش‌ترین Kangoo ZE، کانگو ون E-TECH الکتریکی کاملاً جدید تا پایان سال 2021 انتظار می‌رود که مجهز به باتری جدید 44 کیلووات ساعتی با برد 265 کیلومتری باشد. رنو با شرکت تابعه خود Elexent راه حل های شارژ ناوگان را ارائه می دهد.
رنو از سال 2011 پیشگام خودروهای برقی بوده و همچنین از سال 2014 پیشگام تولید هیدروژن بوده است. قبل از پایان سال 2021، رنو Master Hydrogen را ارائه خواهد کرد. با پلاگ پاور، رنو قصد دارد تا سال 2030 30 درصد از بازار اروپا را برای خودروهای تجاری سبک هیدروژنی، با راه حل های شارژ برای ناوگان خودروهای برقی یا پلاگین هیبریدی به دست آورد.

برای پخش مجدد نمایش رنو LCV – درهای جدید را باز کنید، لطفا روی لینک کلیک کنید: پخش را تماشا کنید

بسته مطبوعاتی Renault Trafic Combi و کلاس جدید Renault Space را ببینید



منبع

برای کشف بیشتر در مورد حماسه اکسپرس

برای کشف بیشتر در مورد حماسه کانگو

رنو که بیش از 120 سال در زمینه LCV متخصص بوده، همیشه در نوآوری پیشرو بوده است. ما اکنون طیف وسیع‌تر و جدیدی را با وانت کاملاً جدید کانگو، وانت اکسپرس کاملاً جدید و ترافیک جدید ارائه می‌کنیم. نوآوری “کنجد باز توسط رنو” در وانت کاملا جدید کانگو اولین نمایش جهانی در دنیای LCV است. ما به عنوان رهبر LCV الکتریکی در اروپا، آینده را با محصولات و راه حل های جدید الکتریکی و هیدروژنی آماده می کنیم.
مارک ساتکلیف، SVP، LCV واحد تجاری رنو

در بخش ون های کوچک، رنو یک پیشنهاد دوگانه مکمل با وانت کاملاً جدید کانگو و وانت اکسپرس کاملاً جدید ارائه می دهد.

  • ون اکسپرس کاملا جدید یک ون کاربردی و کارآمد با طراحی پویا و مستحکم است. ابعاد غیر قابل مقایسه ای مانند بزرگترین دسترسی جانبی در کلاس خود و همچنین فضای ذخیره سازی فراوان را ارائه می دهد.

بسته مطبوعاتی وانت کاملا جدید رنو اکسپرس را ببینید

بسته مطبوعاتی The All-New Kangoo Van را ببینید

وانت کاملا جدید کانگو یک ون نوآورانه با سبکی ورزشی و پویا است. این بخش با ارائه نوآوری‌های مفیدی مانند «Sesame Open by Renault» و راحتی و فناوری‌های بیشتر در کشتی، این بخش را متحول می‌کند.

  • برای تکمیل این محدوده جدید، رنو راه‌حل‌ها و خدمات سفارشی خود را با Renault Pro+ گسترش می‌دهد. برای ملاقات با استفاده های جدید حرفه ای ها. Renault Pro+ با پشتیبانی شبکه ای از 626 کسب و کار Renault Pro+ و از طریق شبکه ای متشکل از 400 مبدل، راه حل های دیجیتال و اتصال کلید در دست ارائه می دهد.


  • منتشر شده

    در

    توسط

    برچسب‌ها: