RENAULT PRO+ مجموعه جدیدی از لوازم جانبی محافظ داخلی را برای تمام خودروهای تجاری در سراسر جهان راه اندازی می کند

درباره گروه رنو
گروه رنو که از سال 1898 خودروسازی می کند، اکنون یک شرکت بین المللی با حضور در 134 کشور و فروش 3.76 میلیون خودرو در سال 2017 است. امروزه این شرکت بیش از 180000 کارمند، 36 سایت تولیدی و 12700 مرکز فروش در سراسر جهان دارد. گروه رنو برای رویارویی با چالش‌های تکنولوژیکی بزرگ آینده و در عین حال دنبال کردن استراتژی رشد سودآور خود، بر توسعه بین‌المللی تمرکز کرده است. برای این منظور، از هم افزایی پنج برند خود (رنو، داچیا، رنو سامسونگ موتورز، آلپاین و لادا)، خودروهای الکتریکی و اتحاد منحصر به فرد خود با نیسان و میتسوبیشی موتورز استفاده می کند. با داشتن یک تیم 100٪ متعلق به رنو که از سال 2016 به مسابقات قهرمانی جهانی فرمول 1 متعهد شده است، این برند در ورزش موتوری، یک بردار واقعی نوآوری و آگاهی، درگیر است.

درباره Renault Pro+
برای بیش از یک قرن، رنو در حال توسعه، تولید و فروش خودروهای تجاری سبک (LCV) برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان تجاری خواستار در سراسر جهان بوده است. فروش جهانی LCV گروه رنو از سال 2011 تا کنون 40 درصد افزایش یافته است و به رکورد تاریخی جدید 463000 دستگاه در سال 2017 رسیده است. امروزه رنو رهبر اروپا در زمینه ون و LCV الکتریکی است. Renault Pro+ برند متخصص گروه رنو است که محصولات، خدمات و راه‌حل‌های متناسب با کاربران تجاری را برای امروز و فردا ارائه می‌دهد.



منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: