RENAULT SCÉNIC: اختراع و اختراع مجدد – اختراع از طریق طراحی داخلی (قسمت 1)

در دهه 1990، Espace و سپس Mégane Scénic قهرمان این مسابقات بودند ماشین برای زندگی در رنو باید گفت که مشخصات مگان سنیک آینده در ذهن طراحان پروژه ای که لوئیس موراس بخشی از آن است بسیار واضح است: هر مسافر حق دارد صندلی خود را داشته باشد، نور ضروری است، موقعیت صندلی بالا برای دیدن جاده، همه چیز برای زندگی در هیئت مدیره انجام می شود. به طور خلاصه، مینی ون های رنو باید انجام دهند مسافربه معنای واقعی کلمه به صورت مجازی!

با نسل سوم، که در سال 2009 ظاهر شد، قابلیت سکونت بی نظیر است ظرفیت ذخیره سازی 92 لیتر، شعاع زانو ردیف دوم و فضای ردیف سوم پیشرو در کلاس. ماژولاریت با امکان قرار دادن ردیف دوم به عنوان تبلت علاوه بر صندلی سرنشین به حداکثر فشار آورده شده است. به لطف عقب افتادگی ستون های کناری شیشه جلو، درخشندگی و دید بیشتر بهبود یافته است. کابین غرق در نور است.

در آن زمان، مد برای سدان های GTI بود، خودروهای هیجان انگیز برای راننده. Mégane Scénic خود را خطاب می کند به خانواده ها. بنابراین، در رنو، طراحان چالش اولویت دادن به همه سرنشینان را بر عهده می گیرند. فضای داخلی بنابراین شامل پنج صندلی انفرادی ، ماژولار بودن استثنایی، تعداد زیادی فضاهای ذخیره سازی و صندوق عقب حجیم. طبقه داخلی دوتایی تونل انتقال را به نفع یک طبقه مسطح پنهان می کند. این ترفند نه تنها زیبایی شناختی است: به شما امکان می دهد تعداد زیادی را به دست آورید ذخیره سازی “پنهان کردن”. و همچنین ارتفاع سرنشینان و راننده، تضمین افزایش دید و ایمنی فعال و غیرفعال است. موفقیت Mégane Scénic فوری و چشمگیر خواهد بود. در سال 1999، این مدل با استفاده از نام واحد Scénic استقلال خود را به دست آورد.

با Mégane Scénic 1، رنگ ها پادشاه هستند

در سال 2003، نسل دوم Scénic به a دامنهتنها MPV در بخش کامپکت ارائه شده است 3 نسخه: نسخه کوتاه 5 نفره 4.30 متر و دو نسخه بلند Grand Scénic در 5 یا 7 صندلی 4.50 متری.

خط بیرونی Mégane Scénic با بیضی ها، شکل های گرد و نرم با روح زمان هماهنگی دارد. رابطه با مگان پرورش یافته است.

در سال 1991، رنو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت یک خودروی مفهومی به نام Scénic با عنوان فرعی «دعوت به سفر» به عموم مردم ارائه کرد. MPV فشرده به شکل “ماشین پیله” فوق نوآورانه که پنج سال بعد به دنیا خواهد آمد اولین مینی ون کامپکت در بازار : مگان سنیک. این مدل که اکنون Scénic نام دارد، یک پرفروش تکرار نشدنی است، نمادی شده است. طراحی آن برای طراحان آن زمان موهبت الهی بود.

در Scénic همه چیز مشترک است، حتی داشبوردی که مرکزی است

«SCÉNIC 2 و SCÉNIC 3 دیوارها را هل داده اند»

خودروی مفهومی رنو سنیک «دعوت به سفر» و رنو مگان سنیک 1

یک پروژه منحصر به فرد در نوع خود

با چنین جاه طلبی هایی، پروژه مگان مگان در نوع خود بی نظیر است: خودرو طراحی خواهد شد ابتدا از داخل به بیرون. نبوغ درونی متولد شد.

کشیدن یک وسیله نقلیه ابتدا از داخل به بیرون، فقط یک بار در طول زندگی اتفاق می افتد

لویی موراس

با Scénic، ما اولویت را به همه مسافران می دهیم. پشت نشستن در یک منظره مجازات نیست.»، لویی موراس را توضیح دهید.

ما در دهه 90 در رنو در آستانه زندگی اتومبیل ها بودیم. ما یک وسیله نقلیه واقعاً اختصاص داده شده به خانواده می‌خواستیم که در آن همه جای خود را پیدا کنند »، یاد آوردن لویی موراس، که بنابراین به این آپوتئوز کمک کرد.



منبع

در داخل، Scénic 2 نبوغ بزرگتر خود را با ظاهر الف تقویت می کند تکیه گاه مرکزی کشویی، یک صفحه ابزار مرکزی با صفحه نمایش دیجیتال، یک کنسول مرکزی با موقعیت بالای اهرم دنده و بیش از 91 لیتر فضای ذخیره سازی در سراسر کابین. جلوپنجره پانوراما و سانروف از طریق روشنایی که ایجاد می کنند، احساس فضای داخلی را تقویت می کنند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: