بزرگ منظره
+ 600 یورو
30200 یورو
(1) رقم NEDC BT vlow در فرانسه تا 31 دسامبر 2019 قابل اجرا است.
بزرگ منظره
+ 600 یورو
زندگی
36300 یورو
32800 یورو
32600 یورو
34900 یورو
متمرکز
محدود
بزرگ منظره
+ 600 یورو
30900 یورو
بزرگ منظره
+ 600 یورو
اولیه
پاریس
بزرگ منظره
+ 1200 یورو
35000 یورو
محدوده موتورهای 1.7 آبی dCi 120 و آبی dCi 150 موجود با گیربکس دستی با پیشنهاد جدیدی از گیربکس های 6 سرعته اتوماتیک EDC افزایش می یابد.
34600 یورو
38200 یورو
ZEN
بزرگ منظره
+ 600 یورو
رنو سنیک
آبی dCi 120 EDC
کسب و کار
متمرکز
مصرف سوخت و انتشار CO2 به لطف موتور آبی dCi و سیستم SCR برای تصفیه پس از اکسید نیتروژن بهینه شده است. مصرف سیکل ترکیبی WLTP رنو Scenic Blue dCi 120 EDC 4.7 لیتر در 100 کیلومتر و مصرف Renault Scénic Blue dCi 150 4.8 لیتر در 100 کیلومتر است.
32500 یورو
Boulogne-Billancourt، 21 فوریه 2019 – Renault Scenic اکنون با طیف گستردهتری از موتورهای آبی dCi با عرضه نسخههایی که با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک EDC متصل میشوند در دسترس است. برای لذت بیشتر رانندگی از سرعتهای پایین و وانتهای پر جنب و جوش، موتورهای آبی dCi در Scenic و Grand Scenic حداکثر گشتاور 300 نیوتنمتر را از 1500 دور در دقیقه برای آبی dCi 120 و 340 نیوتنمتر از 1750 دور در دقیقه برای Blue dCi 150 ارائه میکنند. در نسل قبلی موتورهای dCi، حداکثر گشتاور 40 نیوتن متر برای dCi آبی 120 و 20 نیوتن متر برای آبی dCi 150 افزایش یافته است. حداکثر گشتاور نیز در محدوده عملیاتی وسیع تری در دسترس است. موتور آبی dCi علاوه بر لذت رانندگی، به لطف گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه، عملکرد بدون درز را ارائه می دهد.
رنو سنیک
کتابچه راهنمای آبی dCi 120
36700 یورو
این پیشنهاد جدید با گیربکس اتوماتیک EDC لذت رانندگی از سرعت های پایین موتور، مصرف سوخت کنترل شده و عملکرد بدون درز را فراهم می کند.
30800 یورو
بزرگ منظره
+ 1200 یورو
-
رنو سنیک با موتور آبی dCi از 28100 یورو در فرانسه شروع می شود.
رنو سنیک
آبی dCi 150 EDC
کسب و کار
39900 یورو
مشخصات فنی موتورهای Blue dCi 120 EDC و Blue dCi 150 EDC
نسخه ها | Scenic Blue dCi 120 EDC | Grand Scenic 5 نفره آبی dCi 120 EDC | Grand Scenic 7 نفره آبی dCi 120 EDC | Scenic Blue dCi 150 EDC | Grand Scenic 5 نفره آبی dCi 150 EDC | Grand Scenic 7 نفره آبی dCi 150 EDC | ||||||
استاندارد آلایندگی | دمای یورو 6 بعدی | دمای یورو 6 بعدی | ||||||||||
پروتکل صدور گواهینامه | WLTP | WLTP | ||||||||||
پس از تصفیه گازهای گلخانه ای | PF | PF | ||||||||||
رتبه مالی (CV) | 6 | 6 | 6 | 8 | 8 | 8 | ||||||
ظرفیت (cm3) | 1749 | 1749 | 1749 | 1749 | 1749 | 1749 | ||||||
تعداد سیلندر / سوپاپ | 4/16 | 4/16 | 4/16 | 4/16 | 4/16 | 4/16 | ||||||
حداکثر توان کیلووات EEC (اسب بخار) در (rpm) | 88(120)/3500 | 88(120)/3500 | 88(120)/3500 | 110(150)/3500 | 110(150)/3500 | 110(150)/3500 | ||||||
حداکثر گشتاور کیلووات EEC (اسب بخار) در (rpm) | 300/1750 | 300/1750 | 300/1750 | 340/1750 | 340/1750 | 340/1750 | ||||||
توزیع | زنجیر | زنجیر | زنجیر | زنجیر | زنجیر | زنجیر | ||||||
ورودی هوا | توربو با ضایعات برقی | توربو با ضایعات برقی | ||||||||||
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) | 187 | 185 | 185 | 200 | 200 | 200 | ||||||
شروع ایستاده 400 متر | 18،4 | 18،6 | 18،8 | 17،3 | 17،5 | 17،7 | ||||||
شروع (ها) ایستاده 1000 متر | 33،6 | 33،9 | 34،2 | 31،5 | 31،8 | 32،1 | ||||||
0-100 کیلومتر در ساعت (ثانیه) | 12،4 | 12،6 | 13 | 10،4 | 10،6 | 11 | ||||||
CO2 (گرم در کیلومتر) (1) | 126 | 126 | 126 | 127 | 127 | 127 | ||||||
چرخه شهری (l/100km) (1) | 5,519 | 5,519 | 5,519 | 5711 | 5711 | 5711 | ||||||
دوچرخه سواری برون شهری (l/100km) (1) | 4,336 | 4,336 | 4,336 | 4291 | 4291 | 4291 | ||||||
سیکل ترکیبی (l/100 کیلومتر) (1) | 4,77 | 4,77 | 4,77 | 4808 | 4808 | 4808 |
تعریف NEDC BT: در 1 سپتامبر 2018، روش WLTP به طور کامل جایگزین روش آزمایش قبلی، چرخه رانندگی جدید اروپا (NEDC) شد. از آنجایی که شرایط تست واقعی تر است، مصرف سوخت و انتشار CO2 اندازه گیری شده با استفاده از روش WLTP در بسیاری از موارد بیشتر از موارد اندازه گیری شده با روش NEDC است.