RENAULT TALK #1: موج جدید، برند رنو جاه طلبی های خود را مجدداً تأیید می کند

با استقبال مشتاقانه مشتریان – با بیش از 6000 سفارش در اروپا در ماه مه – رنو آرکانا جدید در نسخه هیبریدی E-TECH خود در ماه ژوئن وارد بازار می شود.

در سال 2021، با عرضه جدیدترین خودروهای آرکانا و کپچر در نسخه هیبریدی E-TECH و مگان E-TECH هیبریدی پلاگین در نسخه سدان خود، برند رنو اکنون طیفی از شش خودرو هیبریدی یا پلاگین هیبریدی E-TECH را ارائه می دهد. .

در سال 2020، این فناوری انقلابی روی 3 خودروی اصلی ارائه شد تا تجربه رانندگی الکتریکی را دموکراتیک کند:

  • Clio E-TECH Hybrid،
  • Captur E-TECH Plug-in Hybrid
  • Mégane Estate E-TECH Plug-in Hybrid.

هدف موج جدید تبدیل رنو به برندی از فناوری، خدمات و انرژی پاک، با ارائه خودروهای زنده متصل‌تر و راه‌حل‌های تحرک پایدارتر است. این بخشی از DNA این برند است که قرن بیستم را با تکامل در هر دوره طی کرده است و وسایل نقلیه نوآورانه و عمیقاً مدرن را ارائه می دهد. در سال 2021، بیش از هر زمان دیگری، رنو مطابق با نیازهای کاربران خود، انتظارات حمل و نقل مسئولانه، کم کربن، ایمن و مقیاس پذیر را برآورده می کند.

Fabrice Cambolive، مدیر فروش و عملیات این برند، اولویت های تجاری برند رنو را مجدداً تأیید کرد:

  • توهین آمیز « verte »برای ارائه بیشتر و بیشتر وسایل نقلیه الکتریکی، با ادامه تهاجمی E-TECH: در اروپا، 1 از 4 فروش خودروی برقی برای رنو است و 30 درصد از فروش کلیو در فرانسه در حال حاضر هیبریدی است.
  • محصولات: تسریع در تجدید محدوده محصولات ما، در اروپا و بین المللی، به ویژه با فتح مجدد بخش C، که با رنو آرکانا جدید آغاز می شود.
  • اولویت ارزش، حجم به دنبال خواهد داشت: تمرکز تلاش بر کیفیت فروش و موقعیت قیمت. به عنوان مثال، میانگین گردش مالی در Arkana بیش از 30000 یورو خواهد بود، در حالی که میانگین محدوده در حال حاضر 15000 یورو است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوگوی رنو، به اینجا بروید

بیان جدید از نام تجاری

موج جدید: برق، فناوری و تحرک پایدار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آرکانا، به اینجا بروید.

کانگوی جدید: فضای ترکیبی زیبا و جادار

بخش های بالایی و به ویژه بخش C-SUV شاهد ورود یک موتور 3 سیلندر 1.2 لیتری کاملاً جدید همراه با یک موتور الکتریکی خواهند بود. در سال 2022 قدرت 200 اسب بخار در هیبریدی و 280 اسب بخار در پلاگین هیبریدی 4 چرخ متحرک در سال 2024 ارائه خواهد شد.

در خلال گفتگوی شماره 1 رنو، لوکا دی میو مجدداً مسیر تعیین شده برای این برند را در قلب برنامه استراتژیک گروه رنولوشن تأیید کرد:

  • با کارخانه مجدد، اولین قطب اقتصاد دایره ای اروپا، رنو با نوسازی و بازیافت به سمت مدلی پایدارتر و مسئولانه تر حرکت می کند تا 120000 وسیله نقلیه در سال (شامل خودروهای برقی). نزدیک به 80 درصد از مواد استراتژیک بازیافتی در باتری های جدید مورد استفاده مجدد قرار خواهند گرفت. تا سال 2030، رنو خودروسازی با بالاترین درصد مواد بازیافتی در خودروهای جدید خواهد بود.، در سطح جهانی

  • کانگو جدید در نسخه های 5 و 7 نفره عرضه خواهد شد.

    در سطح بین المللی، برند رنو در بازارهای تاریخی خود با پتانسیل بالا و سطح بومی سازی بالا سرمایه گذاری می کند: برزیل، روسیه، ترکیه و هند و در عین حال ریسک های خود را کنترل می کند.

    در اروپا، رنو به بازارهای اصلی خود – فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و بریتانیا – با محدوده روشن‌تر و نقشه راه روشن‌تر تکیه می‌کند: توسعه رهبری خود در تحرک الکتریکی با E-TECH و افزایش تهاجمی در C- بخش و بازار خودروهای کاربردی

    آرکانا با کانسپت منحصربه‌فرد و کاملا ترکیبی خود، کدهای سنتی را تغییر می‌دهد، خودرویی با حرفه‌ای بین‌المللی است که قصد دارد بخش پررونق C را فتح کند. اولین SUV-کوپه از یک تولید کننده عمومی است که ترکیبی از لذت رانندگی، راحتی و جادار بودن است.

    کانگو یک نماد واقعی از اولین بار در سال 1997 است. کانگو جدید ترکیبی از ظرافت، فضا و فناوری است. با طراحی روان و مستحکم، Combispace بهترین فضای داخلی را با 3 صندلی واقعی در عقب و بیش از 49 لیتر فضای ذخیره سازی در دسترس ارائه می دهد. صندوق عقب سخاوتمندانه 775 لیتری را ارائه می دهد که با کف مسطح بزرگ آن تا 3500 لیتر قابل افزایش است. 14 کمک رانندگی جدید برای ایمنی مطلوب استاندارد هستند.

    برند رنو در طول تاریخ خود چندین بار هویت بصری خود را تغییر داده است. اما یک چیز از سال 1925 تغییر نکرده است: الماسی که فوراً قابل تشخیص است، نماد این برند.

    رنو که یک برند گرم و انسانی است، وارد عصر جدیدی می شود که باد مدرنیته را بر صنعت خودروسازی اروپا می وزاند.

    این رویداد را در ویدیو دوباره زنده کنید ici.



منبع

برند رنو پیشرو در بازار برق اروپا است و بیش از 10 سال تجربه دارد و تا به امروز نزدیک به 400000 خودرو فروخته است. برند رنو با تکیه بر این تخصص در 100% برقی، طیف خود را با پیشنهاد هیبریدی و پلاگین هیبریدی در خودروهای اصلی بازار خود تکمیل کرده است.

ژیل ویدال همچنین دو تصویر داخلی را ارائه کرد که از یک تجربه بازبینی شده و پیشرفته در داخل هواپیما خبر می دهد، از جمله:

  • تکنولوژی روی برد بالا و صفحه نمایش با کیفیت بسیار بالا
  • افزایش فضا با فضای ذخیره سازی بیشتر، ترکیبی از راحتی و کاربردی
  • خطوط، حجم ها و متریال های بازطراحی شده که دوران جدیدی را در بر می گیرد.

ژیل ویدال، مدیر طراحی برند رنو، تصویری از لوگو را که در قسمت پشتی مگان E-TECH Electric جدید آینده که در سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد، نشان داد.

در سال 2022، New Kangoo در نسخه 100٪ الکتریکی E-TECH نیز در دسترس خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کانگو، به اینجا بروید.

ارزش اول

در خط مقدم فناوری و خدمات، برند رنو در حال شکل دادن به آینده حمل و نقل است در شهرهای ما به ویژه به لطف “جمهوری نرم افزار”. بیش از 2000 مهندس از 5 شرکت پیشرو در بخش های خود، تخصص خود را در امنیت سایبری، هوش مصنوعی، پردازش داده ها، نرم افزار و میکروالکترونیک به ارمغان می آورند تا راه حل های جابجایی کلید در دست را برای شهرها و مناطق ارائه دهند.

  • به گفته آرنو بلونی، مدیر بازاریابی جهانی برند رنو، موج نو در تبلیغات این برند نیز منعکس شده است. آغشته به خلاقیت و مدرنیته، آن‌ها با چند «مادلین دو پروست» نماد این برند برجسته می‌شوند: رنو فوئگو، چند آهنگ کالتی که بازبینی شده‌اند مانند «جانی و مری» یا حتی پیراهن دوچرخه‌سواری رنو گیتان از دهه ۷۰ در تبلیغ جدید Captur E-TECH Hybrid.

    برند رنو که به ریشه فرانسوی خود افتخار می کند، یک برند جهانی نیز هست. مدل به مدل، بازار به بازار، برند رنو دوباره مدل کسب و کار خود را بازبینی کرده است. هدف: افزایش سودآوری خودروهای خود در عین آماده سازی نسل جدیدی از محصولات برای تسخیر بازارهای جدید.

    این خودرو که دارای شخصیتی قوی، با سبک متمایز خود است، تا موتورهایش کاملا هیبریدی است، با یک پیشنهاد بی سابقه در بخش خود:

    • موتورهای TCe 140 و TCe 160 با میکرو هیبریداسیون 12 ولتی در یک طرف، مترادف با اقتصاد، انعطاف پذیری و لذت رانندگی.
    • موتور E-TECH هیبریدی 145 اسب بخاری از طرف دیگر، به آن اجازه می دهد تا 80 درصد از زمان را در حالت برقی در شهر سپری کند، بنابراین تا 40 درصد مصرف کمتری در مقایسه با موتورهای بنزینی مشابه دارد.

    لوگوی جدید که به طور مشترک با آژانس Landor&Fitch توسعه یافته است، از سال آینده به تدریج در خودروهای برند رنو و شبکه رنو اعمال خواهد شد. تا سال 2024، مجموعه رنو این لوگوی جدید را خواهد داشت.

    رنو با هدایت موج نو، شتاب می گیرد، عملکرد خود را بهبود می بخشد و به جلو می رود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری هیبریدی E-TECH، به اینجا بروید.

    آرکانا جدید: اسپرت، هیبریدی و جادار

    هویت برند جدید در حال حاضر در کمپین های تبلیغاتی و ارتباطات رنو استفاده می شود. هویت ماه آینده در وب سایت های این برند منتشر خواهد شد.

    هیبرید E-Tech تهاجمی رنو

    رنو در حال تغییر موقعیت خودروهای خود برای زندگی در بخش‌های بالاتر است: 7 مدل تا سال 2025 در بخش های C/D عرضه خواهند شد که همه آنها برقی خواهند شد. آرکانا شروع این حمله را نشان می دهد. به زودی، مگان E-TECH Electric آینده وارد خواهد شد که به طور کامل تجسم نسل بعدی خودروهای متصل و 100٪ الکتریکی ما است. در نهایت، فناوری هیبریدی E-TECH به منظور ارائه حداکثر کارایی و پیشرفت به تکامل خود ادامه خواهد داد «رانندگی سرگرم کننده» در مورد نسل های بعدی وسایل نقلیه در بخش های C&D.

جدید آر، لوگوی جدید

موضوع بیش از 150 پتنت و بر اساس تجربه این برند در فرمول 1، فناوری هیبریدی E-TECH منحصر به فرد و ماژولار است. در هیبریدی یا هیبریدی شارژی، حداکثر بهره وری انرژی و لذت رانندگی را فراهم می کند و در عین حال باعث کاهش انتشار CO2 و مصرف سوخت می شود.

آخرین نسخه نشان رنو که در سال 1992 ساخته شد، اگرچه در سال 2015 مجدداً طراحی شد، شروع به کار کرد. برای رویارویی با چالش‌های یک برند بین‌المللی مدرن و همچنین کثرت زمینه‌های بیان آن، لوگوی اخیراً فاش شده، مدرن‌تر، سرزنده‌تر، قصد دارد رنو را به یک برند مرتبط‌تر و خالق ارزش‌های انسانی تبدیل کند. تمیز، بدون امضا یا تایپوگرام، این لوگو بسته نیست و نماد باز بودن و شفافیت برند است.

Gilles le Borgne، EVP، مدیر مهندسی گروه رنو، تأیید می‌کند که این برند با گسترش دامنه کاربرد فناوری هیبریدی E-TECH به نسل‌های بعدی، برای آینده آماده می‌شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: