برای زنده کردن دوباره این رویداد دیجیتال، اینجا را کلیک کنید
RENAULT TALK #1: NOUVELLE VAGUE، برند رنو جاه طلبی های خود را دوباره بیان می کند
بخش های بالایی – به خصوص بخش C-SUV – شاهد ورود یک موتور 3 سیلندر 1.2 لیتری کاملاً جدید همراه با یک موتور الکتریکی برای 200 اسب بخار در هیبریدی در سال 2022 و یک موتور 280 اسب بخار در پلاگین هیبریدی 4 چرخ متحرک خواهند بود. در سال 2024
کانگو کاملا جدید در دو مدل 5 و 7 نفره عرضه خواهد شد.
Fabrice Cambolive، SVP، فروش و عملیات برند رنو، اولویت های تجاری برند رنو را مجدداً بیان کرد:
- حمله “سبز”بهعنوان وسیلهای برای افزایش محدوده خودروهای برقی و پیشبرد تهاجمی E-TECH: در اروپا، 25 درصد از فروش رنو برقی و 30 درصد از فروش کلیو در فرانسه در حال حاضر هیبریدی است.
- محصولات: سرعت بخشیدن به تجدید خط تولید، چه در اروپا و چه در خارج از کشور، با به دست آوردن مجدد سهام بازار در بخش C، با شروع رنو آرکانا جدید.
- ابتدا ارزش، حجم ها دنبال خواهند شد: با تمرکز بر کیفیت فروش و موقعیتیابی قیمت. برای مثال، گردش مالی آرکانا در هر واحد بیش از 30000 یورو است، در حالی که میانگین خط تولید ما 15000 یورو است.
اطلاعات بیشتر در مورد Arkana در اینجا.
کانگوی کاملاً جدید: فضای ترکیبی زیبا و جادار
برند رنو با بیش از 10 سال تجربه و تقریبا 400000 خودرو فروخته شده تا به امروز، پیشرو در بازار خودروهای برقی اروپا است. برند رنو با تکیه بر تخصص خود در خودروهای تمام الکتریکی، محدوده خودروهای برقی خود را با نسخه های هیبریدی و پلاگین هیبریدی خودروهای اصلی بازار خود گسترش داده است.
کانگو یک نماد واقعی از زمانی که برای اولین بار در سال 1997 راه اندازی شد، بازگشته است. کانگو کاملا جدید ترکیبی از ظرافت، فضا و فناوری است. این فضای ترکیبی با طراحی قوی و در عین حال ساده خود، با سه صندلی با اندازه کامل در عقب و بیش از 49 لیتر فضای ذخیره سازی در دسترس، بهترین فضای ممکن را ارائه می دهد. چکمه سخاوتمندانه آن از 775 لیتر تا 3500 لیتر فضای ذخیره سازی تخت تخت را به رخ می کشد. چهارده سیستم استاندارد جدید کمک راننده برای ایمنی مطلوب در تجهیزات استاندارد گنجانده شده است.
Gilles Le Borgne، EVP، مهندسی، گروه رنو، تأیید کرده است که این برند با گسترش دامنه فناوری هیبریدی E-TECH خود به نسلهای آینده، برای آینده آماده میشود.
طراحی منحصر به فرد و تمام هیبریدی آرکانا در حال تکان دادن کدهای بازار است و جایگاه خود را به عنوان یک رقیب بین المللی در بخش C باز می کند. اولین SUV-کوپه از یک تولید کننده در بازار انبوه، لذت رانندگی، راحتی و جادار بودن را با هم ترکیب می کند.
ژیل ویدال همچنین دو تصویر داخلی را ارائه کرد که یک تجربه بازبینی شده و بهبود یافته در داخل هواپیما را نشان می دهد، از جمله:
- سیستم های روی برد با تکنولوژی بالا و صفحه نمایش های برتر
- افزایش فضای با محفظه های ذخیره سازی بیشتر برای راحتی و راحتی بیشتر
- خطوط، فضاها و متریالهای بازطراحیشدهای که دورهای جدید را تجسم میدهند.
شخصیت قوی و سبک متمایز آن با یک موتور کاملا هیبریدی همراه است و آن را شبیه هیچ خودروی دیگری در سگمنت خود نمی کند:
- از یک طرف، موتورهای TCe 140 و TCe 160 با میکرو هیبریداسیون 12 ولت، مترادف با بهره وری سوخت، انعطاف پذیری و لذت رانندگی است.
- از سوی دیگر، موتور 145 اسب بخاری E-TECH هیبریدی که می تواند تا 80 درصد مواقع در جاده های شهری در حالت تمام الکتریکی کار کند و در مقایسه با یک موتور بنزینی در چرخه شهری معادل 40 درصد صرفه جویی در مصرف سوخت است.
“NOUVELLE VAGUE”: الکتریکی، فناوری محور، و تحرک پایدار
رنو با سوار شدن بر تاج “Nouvelle Vague” بهتر و سریعتر عمل می کند. برند رنو رو به جلو حرکت می کند.
“Nouvelle Vague” با مهندسی وسایل نقلیه هوشمندتر روزانه و راه حل های حرکتی که پایدارتر هستند، رنو را به یک برند متمرکز بر فناوری، خدمات و انرژی پاک تبدیل می کند. این مطابق با DNA برند به عنوان شرکتی است که در طول قرن بیستم با گذشت زمان تغییر کرد و وسایل نقلیه نوآورانه و عمیقاً مدرن را در هر مرحله از راه ابداع کرد. در سال 2021، بیش از هر زمان دیگری، رنو تلاش می کند تا انتظارات بازار را در مورد راه حل های حمل و نقل مسئولانه، بدون کربن، ایمن و مقیاس پذیر که مطابق با نیازهای مشتری است، برآورده کند.
با استقبال مشتاقانه مشتریان، با بیش از 6000 سفارش اروپایی در ماه مه، رنو آرکانا E-TECH هیبریدی کاملا جدید در ژوئن در دسترس خواهد بود.
در اروپا، رنو همچنان به بازارهای کلیدی خود – فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و بریتانیا – با محدوده قابل مشاهده تر و نقشه راه روشن تر تکیه می کند: از E-TECH برای تقویت رهبری E-mobility و افزایش تلاش ها برای تقویت افزایش سهم بازار برای خودروهای سگمنت C و تجاری.
هویت برند جدید در حال حاضر یکی از ویژگی های اساسی کمپین های تبلیغاتی و ارتباطات رنو است. ماه آینده در سراسر وب سایت های برند مستقر خواهد شد.
تهاجمی هیبریدی E-TECH با نام تجاری رنو
رنو که یک برند مردممحور است، وارد عصر جدیدی میشود و موجی از مدرنیته را به صنعت خودروسازی اروپا میآورد.
فناوری هیبریدی E-TECH با بیش از 150 پتنت به نام خود و بهره گیری از تجربه برند در فرمول 1، به همان اندازه که ماژولار است، منحصر به فرد است. در هر دو مدل هیبریدی و پلاگین هیبریدی، بهترین بهره وری انرژی و لذت رانندگی را فراهم می کند و همچنین باعث کاهش انتشار CO2 و مصرف سوخت می شود.
برند رنو که به ریشه فرانسوی خود افتخار می کند، یک برند بین المللی نیز هست. مدل به مدل، بازار به بازار، برند رنو مدل کسب و کار خود را بازنگری کرده است. هدف آخر بازی: افزایش سودآوری وسایل نقلیه خود و در عین حال آماده سازی نسلی از محصولات جدید برای تسخیر بازارهای جدید.
در سال 2022، کانگو کاملاً جدید در مدل تمام الکتریکی E-TECH نیز در دسترس خواهد بود.
آخرین نسخه در سال 1992 ساخته شد و اگرچه در سال 2015 دوباره کار شد، به تدریج کمی قدیمی شد. از آنجایی که این برند عمیقاً در یک بازار مدرن و بین المللی ریشه دارد، جایی که بیان آن در حوزه های مختلف احساس می شود، لوگوی اخیراً رونمایی شده آن مدرن تر و پر جنب و جوش تر است و یک هدف کلیدی را دنبال می کند: نشان دادن نام تجاری رنو به عنوان مرتبط تر و ساخته شده بر اساس. ارزش های مردم محور یک طراحی ساده، بدون تایپوگرام و امضای برند، لوگو یک شکل با انتهای باز است، بنابراین باز بودن و شفافیت برند را منعکس می کند.
در سال 2020 شاهد این فناوری انقلابی بودیم که در سه وسیله نقلیه اصلی این برند به عنوان راهی برای ایجاد تجربه ای برای خودروهای الکتریکی برای همه ارائه شد:
- Clio E-TECH Hybrid،
- Captur E-TECH Plug-in Hybrid
- مگان استیت E-TECH پلاگین هیبریدی.
در سطح بینالمللی، برند رنو در بازارهای تاریخی با پتانسیل بالا با حضور محلی قوی – برزیل، روسیه، ترکیه و هند – سرمایهگذاری کرده است و در عین حال سطوح ریسک را کنترل میکند.
برند رنو در طول تاریخ خود دستخوش تغییرات مکرر در هویت بصری خود شده است. اما یک چیز از سال 1925 بدون تغییر باقی مانده است: الماس رنو که فوراً قابل تشخیص است، نماد برند واقعی.
اطلاعات بیشتر در مورد لوگوی رنو را در اینجا بیابید
بیان نام تجاری کاملاً جدید
لوگوی جدید با همکاری مشاوران Landor&Fitch طراحی شده است و از سال آینده در تمام خودروهای برند رنو و در سراسر شبکه رنو عرضه خواهد شد. تا سال 2024، مجموعه رنو لوگوی جدید را خواهد داشت.
به گفته آرنو بلونی، معاون بازاریابی جهانی برند رنو، “Nouvelle Vague” نیز در تبلیغات این برند منعکس شده است. آغشته به ویژگیهای خلاقانه و مدرن، آنها برخی از نمادهای برندهای یادگاری را در خود جای دادهاند: رنو فوئگو، روکشهای کلاسیک فرقهای مانند «جانی و مری» یا پیراهن دوچرخهسواری رنو-گیتان که در آگهی اخیر کپچر به نمایش درآمده است. E-TECH هیبریدی.
در اینجا درباره Kangoo بیشتر بدانید.
ارزش اول
ژیل ویدال، مدیر طراحی برند رنو، تصویری از این لوگو را که در پشت مگان E-TECH Electric جدید که قرار است در سال 2022 به بازار عرضه می شود، نمایش داده شود.
در سال 2021، با عرضه اخیر Arkana و Captur E-TECH Hybrid و مگان هاچ بک E-TECH Plug-In Hybrid، برند رنو اکنون دارای طیف وسیعی از 6 خودروی E-TECH هیبریدی و پلاگین هیبریدی است.
اطلاعات بیشتر در مورد فناوری هیبریدی E-TECH را در اینجا بیابید.
آرکانا کاملاً جدید: اسپرت، هیبریدی و جادار
در خلال گفتگوی شماره 1 رنو، لوکا دی میو مسیر تعیین شده برای برند را در قلب طرح رنولوشن گروه، مجدداً بیان کرد:
- برند رنو به عنوان رهبر صنعت انتقال انرژی، سبزترین برند اروپا خواهد بود از سال 2030، با 9 خودرو از 10 خودروی فروخته شده برقی شده است.
- برند رنو در خط مقدم فناوری و خدمات، آینده جابجایی شهری را شکل می دهد، در درجه اول از طریق جمهوری نرم افزاری. بیش از 2000 مهندس از 5 شرکت پیشرو در صنعت، تخصص مشترک خود را در امنیت سایبری، هوش مصنوعی، پردازش داده ها، نرم افزار و میکروالکترونیک به منظور ارائه راه حل های جابجایی کلید در دست برای شهرها و جوامع به ارمغان خواهند آورد.
- کارخانه مجدد رنو – اولین مرکز اقتصاد دایره ای اروپا – نشان دهنده حرکت به سمت یک مدل پایدارتر و مسئولیت پذیرتر استبا بیش از 120000 وسیله نقلیه (شامل EV) هر سال بازیافت یا ارتقاء می یابد. تقریباً 80 درصد از مواد بازیافتی استراتژیک در باتریهای جدید استفاده مجدد خواهند شد. تا سال 2030، رنو در مورد درصد مواد بازیافتی در خودروهای جدید به بهترین تولیدکننده خودرو در جهان تبدیل خواهد شد.
- رنو «خودروهای زنده» خود را به بخشهای بالاتر میبرد: هفت (7) مدل تا سال 2025 در سگمنت های C و D عرضه خواهند شد که همه آنها برقی هستند. آرکانا آغاز تهاجم تجاری است. نسل بعدی مگان E-TECH Electric، وسیله نقلیه ای که آینده خودروهای متصل و تمام الکتریکی را تجسم می کند، نیز در آینده ای نزدیک عرضه خواهد شد. در نهایت، پیشرفتهای مداوم در فناوری E-TECH Hybrid ادامه مییابد تا خودروهای بخش C و D آینده بهترین را در بهرهوری و تجربههای سرگرمکننده برای رانندگی فراهم کند.
عصر جدید، لوگوی جدید
توسط
برچسبها: