افزایش راحتی برای رفاه مسافر ویلچر
رنو تک 358 کارمند دارد که در 14 سایت در شش کشور پراکنده شده اند که 12 نفر از آنها در کارخانه های گروه رنو کار می کنند. فعالیت TPMR در فرانسه در سایت Heudebouville (Normandy) و در کارخانه Sandouville (Normandy) انجام می شود. دارای طیف کاملی از وسایل نقلیه TPMR با Kangoo، Trafic و Master:
- رنو ترافیک TPMR امکان جابجایی یک نفر با ویلچر و حداکثر 7 نفر را ارائه می دهد.
- Renault Master TPMR 10 پیکربندی را برای جابجایی حداکثر 5 نفر با صندلی چرخدار و حداکثر 9 مسافر معتبر بسته به نوع وسیله نقلیه انتخاب شده (پایه L2 یا L3) ارائه می دهد.
اکنون میتوانید چندین پیکربندی صندلی داشته باشید و تعداد سرنشینان یک وسیله نقلیه را تعدیل کنید: 3 صندلی انفرادی + 1 ویلچر، 4 صندلی جداگانه + 1 ویلچر یا 5 صندلی انفرادی بدون ویلچر. این ماژولار بودن منحصر به فرد مزایا و امکانات زیادی را به مشتریان، متخصصان حمل و نقل و افراد ارائه می دهد.
رنو تک، 35 سال تجربه در تحول TPMR
ماژولار بودن بی نظیر با انتخاب زیادی از پیکربندی ها در یک خودرو
رافائل ترگوئر، مدیر کل رنو تک
جدید Kangoo TPMR برای سه نقطه قوت متمایز است
تاریخچه رنو تک با Express TPMR آغاز شد که در سال 1987 به بازار عرضه شد.
Renault Tech به طور انحصاری در New Kangoo PMR یک رمپ دسترسی کشویی در سطح زیر بدنه خودرو قرار میدهد که اولین مورد مهم در بازار PMR اروپا است. یک نوآوری واقعی، به سرنشین ویلچر اجازه می دهد تا محیطی عاری از هرگونه عنصر متمایز کننده قابل مشاهده داشته باشد و صدای محیطی مرتبط با ارتعاشات سطح شیب دار را هنگامی که در محفظه سرنشین قرار می گیرد کاهش دهد.
جدید Kangoo TPMR از جولای 2021 در فرانسه و اروپا برای سفارش در دسترس خواهد بود. کیت های تبدیل نیز برای شرکای بدنساز اروپایی ما از آغاز سال تحصیلی در ماه سپتامبر قابل سفارش خواهند بود. این خودرو با موتورهای بنزینی 100 و 130 اسب بخاری با گیربکس دستی یا اتوماتیک عرضه خواهد شد.
نوآوری رمپ دسترسی زیر بدنه به طور قابل توجهی صدای اطراف مرتبط با ارتعاشات سطح شیب دار را کاهش می دهد و راحتی صوتی را در داخل خودرو بهبود می بخشد.
تحرک فراگیرتر، با رمپ دسترسی زیر بدنه
در رنو تک، سال 2021 یک گام مهم در تجدید محدوده TPMR است. با نیو کانگو، نسل چهارم تبدیل PMR را بر اساس یک وسیله نقلیه تفریحی راهاندازی میکنیم که بیشتر برای استفاده مسافران و کاربرانی که 60 درصد آنها متخصصان حمل و نقل هستند، مناسب است. بنابراین، رنو قصد دارد جایگاه پیشرو خود را در فرانسه حفظ کند و فروش خود را در اروپا، با طیف جدید خودروهای رنو تک که برای اروپا (RCE) تایید شده است، توسعه دهد.
مانند New Kangoo، نسخه TPMR با ارائه یک راه حل منحصر به فرد در بازار اروپا نوآوری می کند. این وسیله نقلیه رمپ دسترسی را در زیر خودرو یکپارچه میکند، که باعث بهبود آکوستیک و راحتی کاربران ویلچر میشود، و در عین حال که خودرو را فراگیرتر میکند، جابجایی توسط خدمه را تسهیل میکند. Kangoo TPMR جدید همچنین به لطف سه صندلی مجزا در ردیف 2، ماژولار بی نظیری را در همان خودرو ارائه می دهد.
برای راحتی بیشتر، رنو تک کفی افقی، غیر لغزنده و قابل شستشو، با شیب کمتر (از 7 درجه تا 4 درجه) ارائه میکند که به کاربر روی ویلچر اجازه میدهد دید خوبی از جاده داشته باشد تا “بیماری حرکت” را محدود کند. و نزدیکتر بودن به سایر مسافران که این وسیله را کاربر پسندتر می کند.
به لطف سیستم های ثابت BraunAbility© که امکان قرارگیری ویلچر در وسیله نقلیه را ایمن می کند، مسافر روی ویلچر نیز از سطح بهینه ایمنی بهره می برد.
رنو تک با 35 سال تجربه در این نوع اتصالات، پیشرو و پیشرو در بازار TPMR در فرانسه و یکی از بدنسازان پیشرو در اروپا است. این شرکت به درخواست مشتریان شخصی، حرفه ای و کلیدی، تبدیل خودرو را برای کل گروه رنو طراحی، تولید و به بازار عرضه می کند.
بهینه سازی فضای موجود در محفظه سرنشینان به لطف سه صندلی ردیف 2 جداگانه که توسط رنو تک برای جایگزینی صندلی نیمکت اصلی توسعه یافته است، به New Kangoo TPMR ماژولاریت بی نظیری می دهد.