RENAULT ZOE جدید: لذت رانندگی 100% الکتریکی ابعاد جدیدی به خود می گیرد

تجهیزات با تکنولوژی بالا برای همه

افزایش لذت رانندگی

پیشنهادی بی سابقه در این بخش، New ZOE از سطح ابتدایی و به صورت استاندارد از صفحه نمایش راننده 10 اینچی و همچنین صفحه نمایش لمسی مرکزی از 7 اینچ تا 9.3 اینچ بهره می برد. این طیف از تجهیزات با اهرم دنده e-Shifter، ترمز دستی خودکار با عملکرد Auto-Hold و روشنایی LED تکمیل می شود که دید را تا 75 درصد افزایش می دهد.

باتری جدید 52 کیلووات ساعتی نصب شده در New ZOE برد خود را تا 395 کیلومتر در چرخه WLTP* افزایش می دهد که افزایش 25% را نشان می دهد. و این، بدون تغییر اندازه باتری. اکنون، با استفاده از شارژ سریع جریان مستقیم (DC) تا 50 کیلو وات، New ZOE گسترده ترین تطبیق پذیری را در ایستگاه های شارژ موجود در اروپا ارائه می دهد. بنابراین ZOE جدید تا 150 کیلومتر برد را در 30 دقیقه بازیابی می کند.

با معرفی R135، یک موتور 100 کیلوواتی (معادل 135 اسب بخار)، New ZOE شتاب و برداشت تندتری را ارائه می دهد. لذت و راحتی رانندگی به خصوص در بزرگراه ها افزایش می یابد. ZOE در واقع 2.2 ثانیه در سرعت 80 تا 120 کیلومتر در ساعت به دست می آورد. New ZOE همچنین یک حالت رانندگی جدید ارائه می دهد که ترافیک شهری را ساده می کند. این حالت که «حالت B» نامیده می‌شود، کاهش‌های شدیدی را ارائه می‌کند که امکان استفاده از پدال ترمز را کاهش می‌دهد. در نهایت، معماری الکتریکی به طور کامل برای قرار دادن وسایل کمک رانندگی متعدد (ADAS) دوباره طراحی شده است.

همیشه جلوتر

* محدوده WLTP (رویه تست وسایل نقلیه سبک هماهنگ جهانی، چرخه استاندارد: 57٪ سفرهای شهری، 25٪ سفرهای حومه، 18٪ سفرهای بزرگراه)، برای نسخه ZOE Life.

کیت مطبوعاتی دیجیتال را کشف کنید



منبع

از نظر خدمات متصل، New ZOE مجهز به Renault EASY CONNECT است که در خودرو با سیستم چندرسانه ای رنو EASY LINK و در گوشی های هوشمند از طریق برنامه MYRenault در دسترس است تا مجموعه ای از برنامه ها و خدمات طراحی شده برای پشتیبانی از راننده را ارائه دهد. سفرهای او


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: