SUV جدید Maruti (Vitara) در 20 جولای رونمایی می شود – Creta Challenger


پس از نسل جدید Maruti Brezza، این خودروساز هندی-ژاپنی خود را برای ورود به شاسی بلند سایز متوسط ​​با یک مدل جدید آماده می کند. شاسی بلند ماروتی سوزوکی که به صورت مشترک با تویوتا ساخته خواهد شد، پلتفرم، اجزا و عناصر طراحی خود را با این خودروساز به اشتراک خواهد گذاشت. تویوتا اوربان کروزر هایریدر. این دومی در روزهای آینده آماده عرضه به نمایشگاه است. اگر گزارش ها باور شود، شاسی بلند سایز متوسط ​​جدید Maruti، Maruti Vitara نامگذاری خواهد شد. این مدل برای اولین بار در 20 عرضه خواهد شدهفتم جولای 2022. این شاسی بلند که در داخل با نام YFG شناخته می شود، از آگوست 2022 در کارخانه تویوتا کارناتاکا تولید خواهد شد.

طراحی و استایل SUV جدید Maruti کمی متفاوت از Hyryder خواهد بود. با این حال، بیشتر ویژگی های آن مشابه همتای تویوتا خود خواهد بود. این مدل دارای طرح داشبورد مشابه Brezza است که به تازگی معرفی شده است. به منظور جذابیت عالی، ممکن است روی داشبورد چرم با مواد لمسی نرم، صندلی‌های چرمی با سوراخ‌ها، فرمان چرمی و سانروف پانوراما پوشانده شده باشد.

ماروتی سوزوکی ویتارا جدید

همانند هایریدر تویوتا، ماروتی ویتارا جدید دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 9 اینچی با اتصال بی‌سیم Apple CarPlay و Android Auto، دسته ابزار دیجیتال، کنترل آب و هوای خودکار، صندلی‌های جلو تهویه‌شونده، فناوری خودرو متصل و صندلی راننده برقی است.

سیستم انتقال قدرت شاسی بلند ماروتی ویتارا شامل یک واحد بنزینی دوگانه جت 1.5 لیتری K15C با فناوری هیبریدی ملایم و بنزین 1.5 لیتری TNGA تویوتا خواهد بود. سیستم هیبریدی ملایم که برای نسخه های پایین تر در نظر گرفته شده است، قدرتی معادل 103 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن متری را ارائه می دهد. می توان آن را با گیربکس 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک داشت. نسخه دستی دارای سیستم AWD (همه چرخ متحرک) خواهد بود.

تریم های بالاتر به موتور هیبریدی قوی با قدرت 92 اسب بخار و 122 نیوتن متر مجهز می شوند. این خودرو دارای یک موتور الکتریکی با قدرت 79 اسب بخار و گشتاور 141 نیوتن متر است. نسخه هیبریدی قوی ویتارا به طور انحصاری با گیربکس اتوماتیک eCVT عرضه می شود. این خودرو با سیستم FWD (محرک جلو) در دسترس خواهد بود.


SUV جدید Maruti (Vitara) در 20 جولای رونمایی می شود – Creta Challenger








منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها: