Triumph Scrambler 400 X Vs Royal Enfield Scram 411

در بخش زیر 500 سی سی در چند وقت اخیر شاهد عرضه های متعددی در کشور بوده ایم. در حالی که Bajaj-Triumph JV Speed ​​400 را معرفی کرده بود، Hero-Harley HD X440 را عرضه کرد. Bajaj به تازگی راه اندازی شده است Triumph Scrambler 400 X جدیدکه مستقیماً رقیب رویال انفیلد اسکرام 411 است. ما قبلاً Scrambler 400 X را آزمایش کرده‌ایم و اینجا اولین بررسی سواری است

– تریومف اسکرامبلر 400 ایکس 2.63 میلیون روپیه قیمت دارد، در حالی که RE Scram 411 قیمتی معادل 2.16 میلیون روپیه دارد.

– Triumph Scrambler 400 X از همان موتور 398 سی سی تک سیلندر DOHC با مایع خنک کننده استفاده می کند که 40 اسب بخار در 8000 دور در دقیقه و 39.5 نیوتن متر در 6500 دور در دقیقه تولید می کند. موتور به گیربکس 6 سرعته جفت می شود.

– نیروی جدید رویال انفیلد اسکرام 411 یک موتور 411 سی سی تک سیلندر، هوا خنک و SOHC است که هیمالیا فعلی را تامین می کند. همراه با جعبه دنده 5 سرعته، این پیشرانه برای 24.31 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه و گشتاور 32 نیوتن متر در 4250 دور در دقیقه مناسب است.

مشخصات فنی Triumph Scrambler 400 X RE Scram 411
قیمت 2.63 لک 2.16 لک
موتور 398 سی سی تک سیلندر DOHC
خنک کننده مایع
411 سی سی تک سیلندر SOHC
هوا خنک
قدرت 40PS 24.31PS
گشتاور 39.5 نیوتن متر 32 نیوتن متر
گیربکس 6 سرعته 5 سرعته
فاصله بین دو محور 1418 میلی متر 1455 میلی متر
ترخیص کالا از گمرک زمینی 195 میلی متر 200 میلی متر
ظرفیت مخزن سوخت 13 لیتر 15 لیتر
کاهش وزن 179 کیلوگرم 185 کیلوگرم
ارتفاع صندلی 835 میلی متر 795 میلی متر
اندازه لاستیک 100/90 – 19 (جلو)
140/80 – 17 (عقب)
100/90 – 19 (جلو)
120/90 – 17 (عقب)
ترمز 320 میلی متر جلو، 230 میلی متر عقب 300 میلی متر جلو، 240 میلی متر عقب
سیستم تعلیق جلو 43 میلی متر دلار آمریکا (150 میلی متر سفر) چنگال تلسکوپی 41 میلی متر (190 میلی متر)
سیستم تعلیق عقب مونوشوک شارژی گاز قابل تنظیم پیش بار (مسافرت 150 میلی متر) مونوشاک با اتصال (180 میلی متر سفر)
چراغ جلو رهبری هالوژن
چراغ های عقب رهبری هالوژن
ABS قابل تعویض (دو کاناله) دو کاناله
کنترل کشش کنترل کشش قابل تعویض NA
فناوری سواری با سیم آره NA
کلاچ کمکی آره NA
خوشه ابزار نیمه دیجیتال نیمه دیجیتال

– موتور 398 سی سی Triumph نسبت به Scram 411 برتری قدرت و گشتاور دارد. موتورسیکلت به گونه ای طراحی شده است که تجربه عملکرد محور بیشتری را به خریداران ارائه دهد. علاوه بر این، پیشرانه Triumph دارای فناوری خنک‌کننده مایع است که به کاهش گرمای موتور در مقایسه با موتور روغن‌خنک شده با هوای Scram 411 کمک می‌کند.

پنل ابزار Scrambler 400 X Vs Scram 411

– Triumph Scrambler 400 X دارای فاصله بین دو محور 1418 میلی متر است، در حالی که Scram 411 دارای طولانی ترین فاصله بین دو محور با 1455 میلی متر در این بخش است. Scrambler 400 X دارای فاصله 195 میلی متری از زمین و مخزن سوخت 13 لیتری است. وزن آن 179 کیلوگرم است که 6 کیلوگرم سبک تر از Scram 411 است. دوچرخه رویال انفیلد دارای مخزن سوخت 15 لیتری و فاصله از سطح زمین 200 میلی متر است.

– Triumph Scrambler 400 X دارای ارتفاع صندلی 835 میلی متر است، در حالی که Scram 411 دارای ارتفاع صندلی 795 میلی متر است که برای خریداران متوسط ​​هندی در دسترس تر است. هر دو دوچرخه دارای چرخ های 19 اینچی جلو و 17 اینچی در عقب هستند. با این حال، Triumph 400 X دارای لاستیک عقب 140/80 در مقابل تایر بخش 120/90 در Scram 411 است.

مشخصات Triumph Scrambler 400X

– برای ترمز، Scrambler 400 X دارای ترمز جلو 320 میلی متر و ترمز عقب 230 میلی متر است. Scram 411 دارای دیسک 300 میلی‌متری جلو و 240 میلی‌متر عقب است. مدل اول دارای دوشاخ جلویی 43 میلی‌متری دلاری با سفر 150 میلی‌متری و مونوشوک شارژ گاز قابل تنظیم پیش‌بار در عقب با حرکت 150 میلی‌متری است. RE Scram 411 دارای دوشاخه تلسکوپی 41 میلی متری جلو با حرکت 190 میلی متری و مونو شوک با اتصال با حرکت 180 میلی متری در عقب است.

– از نظر امکانات، Triumph Scrambler 400 X دارای چراغ جلو LED با DRL، چراغ عقب LED، سوکت شارژ USB نوع C، پانل ابزار نیمه دیجیتال، ABS قابل تعویض، کنترل کشش قابل تغییر، فناوری سواری با سیم و کمک است. کلاچ

بررسی RE Scram 411

– Scram 411 دارای چراغ جلو و عقب هالوژن، اتصال بلوتوث اختیاری و ناوبری و DRL است. این نسخه از ویژگی‌هایی مانند سوکت شارژ USB، ABS قابل تعویض، کنترل کشش قابل تغییر، فناوری ride-by-wire و کلاچ کمکی بی بهره است.


Triumph Scrambler 400 X Vs Royal Enfield Scram 411




منبع: https://www.indiacarnews.com/news/triumph-scrambler-400-x-vs-royal-enfield-scram-411-59675/